Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
VIRM schreef: ↑di 08 feb 2022, 09:50Ik verbaas mij er wel eens over hoeveel pizzeria's je kunt hebben. Google vertelt mij dat het er 1545 in Nederland zijn, uitgaande van 17 miljoen inwoners is dat een pizzeria per 11.003 inwoners.
Voor mijn gevoel heb ik er al minstens 545 in de wijk
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus schreef: ↑di 08 feb 2022, 08:02
Zelfs bij de McDonald's is een manager wel eens een keer naar de Hoogvliet gereden om gesneden uien te gaan halen
In het eetcafé waar ik werk moeten we ook regelmatig ongepland naar de supermarkt om het een en ander te halen. Vaak voor kleine dingen die iemand is vergeten op te schrijven, of op zondag als het zaterdags onverwachts heel druk werd.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
DDietzen schreef: ↑ma 07 feb 2022, 18:50
Ik mag toch hopen dat je die gratis bon hebt teruggekregen?
Neuh, ik mocht een andere pizza uitzoeken (zonder tomaat dan hè ). Maar aangezien ik dan een halfuur had kunnen wachten, want druk druk rond etenstijd, en nog naar de kapper moest, heb ik maar een maaltijdsalade gehaald bij de supermarkt tegenover.
Kon je dan niet gewoon je bestelling plaatsen en na je knipbeurt de pizza ophalen?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Misschien hangt het er ook vanaf hoe je de term 'pizzeria' definieert. Een Domino's heeft dat als core business, maar voor andere restaurants is dat iets wat ook gewoon op de menukaart staat naast andere gerechten.
Volgens het boekje moet er bij elke gate-afhandeling van ons een handbagage-mand geplaatst worden maar tijdens een wijziging van ons handbagagebeleid hebben we de manden weggedaan waardoor we het al heel lang zonder moeten doen.
Ik heb wel eens aan de gate gestaan voor een vlucht waarbij ik sowieso met passagiers de discussie aan zou gaan zou bekvechten over het handbagage-formaat dus pakte ik uit enige ellende maar een mand van de blauwe moeder omdat we na die wijziging hetzelfde handbagagebeleid aanhielden.
Als mensen kwamen met "maar ik vlieg niet met de blauwe" reageerde ik met "klopt maar wij zijn een dochter van hen en delen hetzelfde handbagageregels". Ik moest iets.
Suus schreef: ↑do 10 feb 2022, 19:42
De koffie is bij Kiosk tien cent duurder geworden
Praktisch alles bij Kiosk en Ah to Go is 5 tot 10 cent duurder geworden. Al is dat voor mij effectief gezien maar een stijging van 1 tot 4 cent
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
De Kiosk heeft geen lekkere thee dus dat haal ik daar nooit, maar de koffie verkeerd is nu 2,70 terwijl het de vorige keer dat ik bij een Kiosk was het 2,60 was. Ik zag ook dat de cappu extra sterk nu 2,90 is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thermosdopper is een aanrader, je koffie of thee blijft er echt heel lang warm in en met deze koffer prijzen heb je de aanschafprijs er ook wel snel uit
Zolang ik nog voor 30 cent koffie kan krijgen bij Kiosk vind ik alles best
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Nee. Deze prijslijst van 18 jaar terug vond ik laatst terug toen ik de zolder opruimde. Als je kijkt wat je toen betaalde voor je computeronderdelen en randapparatuur...
Over het algemeen is de koffie ten opzichte van 20 jaar geleden een stuk beter geworden. Of anders gezegd: er is veel meer aanbod van goede koffie en veel minder van slechte koffie.
TffpaA schreef: ↑vr 11 feb 2022, 08:09
Ik dacht met dat logo, die kleurstelling en het aanbod eerst even met de menukaart van het plaatselijke Chin. Ind. Rest van doen te hebben
Ho ho, je moet het wel goed zeggen: Chin. Ind. Spec. Rest.