Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
AppleMoose

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Melk in de thee of witte bonen in tomatensaus, ik weet niet wat ik smeriger vind :X :X :X :X
En blandning av sött och salt.
isadora

Bericht door isadora »

Heb je al eens bloedworst gegeten?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Ronaldussen schreef: zo 13 feb 2022, 16:15 Melk in de thee of witte bonen in tomatensaus, ik weet niet wat ik smeriger vind :X :X :X :X
Melk in de thee is alleen lekker als het sterke "gewone" thee is, terwijl witte bonen in tomatensaus altijd lekker zijn.
Het eerste is dus smeriger.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

JordiBrabant schreef: zo 13 feb 2022, 12:43
umbusko schreef: zo 13 feb 2022, 00:07
PHS schreef: za 12 feb 2022, 22:41 Wat bedoel je met zeer goede melk Suus? Ik heb nooit echt een verschil geproefd tussen de verschillende merken melk die je in de supermarkt vindt.
Echt niet? :shock: Ik drink altijd de halfvolle melk van De Zaanse Hoeve (van de Ap), maar ik proef het onmiddellijk als ik eens een pak Melkan heb (omdat ik bij de Coop ben geweest) of een pak Arla Biologisch (omdat ik bij de Ap To Go ben geweest) en melk van Campina drink ik niet, want die vind ik smerig. Daarom dronk ik ook nooit schoolmelk, want die kwam van Campina. :mrgreen:
Echt? Ik koop melk meestal in 2l kannen, en die smaken eigenlijk allemaal hetzelfde. Waarschijnlijk omdat voor de meeste verkopers: Lidl, Jumbo, AHe etc. van het zelfde zuivelbedrijf komen: Farm Dairy B.V. uit Lelystad. Dat is allemaal te herkennen aan de de EG-code in het ovaaltje, in dit geval NL Z0816 EG. Misschien is er bij de verpakkingen melk die jij koopt wel verschil in producenten.
Ik koop ook altijd 2 liter, maar ik proef wel echt verschil tussen De Zaanse Hoeve en Melkan. Dat pak Arla Biologisch is 1 liter (en voordeliger dan de melk van de Ap zelf bij de Ap To Go) en die smaakt ook anders, maar dat komt denk ik deels ook doordat de melk uit een pak komt. Dat probeer ik liever te vermijden.

Ik drink overigens iedere avond een beker warme melk voordat ik ga slapen. :pos:
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

O, ik vind melk uit een pak over het algemeen lekkerder dan uit een kan. :o
Wij kopen melk meestal bij de Lidl, maar bij de Lidl vind ik de melk uit een kan echt niet lekker.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Hainje

Bericht door Hainje »

isadora schreef: zo 13 feb 2022, 16:29 Heb je al eens bloedworst gegeten?
Er naar kijken is al een brug te ver. :X
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
isadora

Bericht door isadora »

Britten zijn er gek op (black pudding), en dan ook nog die witte bonen in tomatensaus als onderdeel van een degelijk bacon-and-eggs-breakfast.
En 's avonds fish-and-chips en een krat ale, en dan is de Brit weer satisfied.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79

Bericht door waldo79 »

In hotels bezondig ik me graag aan bacon met eggs als ontbijt.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Bloedworst valt wel mee, heeft bijna een soort caketextuur. Al vind ik een madeleine bij het ontbijt lekkerder. Nee, dan die kleine Britse braadworstjes, ik weet niet wat ze daar mee doen maar een hotdog heeft nog meer smaak.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ik ben ook geen melkdrinker, maar 's ochtends yoghurt met granola naar binnen lepelen terwijl ik de krant lees is een prima alternatief.
Jef400

Bericht door Jef400 »

Zeker ten opzichte van dat moddervette Engelse ontbijt.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

isadora schreef: zo 13 feb 2022, 16:29 Heb je al eens bloedworst gegeten?
Ja, ook erg vies inderdaad. Alledrie staan op een gedeelde 1e plaats van ranzigheid :Y
Meltrain schreef: zo 13 feb 2022, 16:34
Ronaldussen schreef: zo 13 feb 2022, 16:15 Melk in de thee of witte bonen in tomatensaus, ik weet niet wat ik smeriger vind :X :X :X :X
Melk in de thee is alleen lekker als het sterke "gewone" thee is, terwijl witte bonen in tomatensaus altijd lekker zijn.
Het eerste is dus smeriger.
:N :N
En blandning av sött och salt.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Het enige goede uit het VK is marmite en Irn Bru.

Die Heinz bonen zijn nog wel te eten, met kerrie erdoor.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Mag ik even kwijt dat ik stiekem een beetje trots ben op mezelf? Voor het eerst houd ik een goed voornemen vol, meer sporten en minder drinken. Ik ben niet dik maar iets een bierbuikje zat er wel. Daar is nu 2 kilo af van de 7 die ik wil, ik drink al het hele jaar doordeweek niet meer en ik heb net 3 km hardlopen gehaald. Ik heb ooit voor een minitriathlon 4,2 km gehaald, daar wil ik weer naartoe. En voor het hardlopen ga ik altijd 30 tot 40 minuten op de fiets :pos:
Gediplomeerd ongeluksmagneet
trolly

Bericht door trolly »

Ik ben trots op je. Niet vergeten op tijd op te houden met afvallen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Kalil Nieuw
Contacteer:

Bericht door Kalil Nieuw »

Leuk Ardan, gefeliciteerd! Ik ben ook trots op jou. :trein:

Voor mij is het sporten niet meer de bedoening van het jaar. Mijn plan was om dit jaar meer te fietsen en meerdere keren naar de sportclub te gaan, aangezien we in tegenstelling tot voorgaande jaren geen lockdown meer hebben, maar ik nu zelf uit voorzorg drie weken thuis zit. -0-
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
dennistd

Bericht door dennistd »

Ik heb me net als de afgelopen jaren weer aan mijn ene goede voornemen gehouden: om voor de rest geen goede voornemens te hebben (A)
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Dan kunnen we elkaar de hand schudden; daar ben ik ook al jaren geleden mee gestopt. :pos:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb altijd al een gruwelijke hekel gehad aan goede voornemens. Ik doe er uit principe ook nooit meer aan mee sinds ik dat goede voornemen heb uitgesproken. (A) . Hetzelfde geldt voor Valentijnsdag. Dat is voor mij de normaalste dag van het jaar, waarbij de mix tussen de dagelijkse sleur en vrijdag de dertiende gisteren een groter gehalte vrijdag de dertiende had dan voorgaande jaren.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
isadora

Bericht door isadora »

Kerst, Pasen, Pinksteren en alle andere zogenaamde feestdagen vier ik decennia niet meer.
En sinds ik niet meer werk, is het elke dag zondag.
VIRM

Bericht door VIRM »

Eergisteren een poos aan de lijn gehangen met NS International. Wel fijn dat de begeleider voor een leuke trip naar het buitenland een nul-euroticket krijgt, en alleen voor de zitplaatsreserveringen hoeft te betalen. *O*
Beul van de blindegeleidelijn
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ardan schreef: ma 14 feb 2022, 22:23 Mag ik even kwijt dat ik stiekem een beetje trots ben op mezelf? Voor het eerst houd ik een goed voornemen vol, meer sporten en minder drinken. Ik ben niet dik maar iets een bierbuikje zat er wel. Daar is nu 2 kilo af van de 7 die ik wil, ik drink al het hele jaar doordeweek niet meer en ik heb net 3 km hardlopen gehaald. Ik heb ooit voor een minitriathlon 4,2 km gehaald, daar wil ik weer naartoe. En voor het hardlopen ga ik altijd 30 tot 40 minuten op de fiets :pos:
Wat goed!

Ik ben niet afgevallen maar ik heb sinds oktober wel anderhalve kilo spieren opgebouwd en sindsdien kan ik een aantal broeken uittrekken zonder de knoop open te hoeven doen.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ik probeer me daar iets bij voor te stellen. Heb je dan gewoon keiharde abs getraind die je dan eventjes hoeft aan te spannen en *BAAMMM!!1!* die knoop springt open/eraf?

Of komt het meer vanuit de heupen?
diederickx

Bericht door diederickx »

Mij lijkt het vooral genant als je broek uit kan zonder de knoop te openen. Stel je voor, je staat bij een bushalte buiten de bebouwde kom, de bus komt er aan, je weet niet of hij gaat stoppen, je rekt je maximaal uit om vooral zo duidelijk te signaleren dat je mee wilt - en daar sta je dan in je jaegertje.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Vet verbrandt en spieren opgebouwd. En er bestaan riemen om ongewenste situaties te voorkomen ;)
Plaats reactie