Zo rond 13.00 uur vanmiddag brak de zon in het Dordtse ineens goed door, wat me na een snelle wandeling in het stoptreintje van Stadspolders naar 'centraal' deed belanden. Een razendsnelle rustige rit met lijn 7 deed me net op tijd bij de bekende overweg in de Zuidendijk belanden om extra IC 692151 naar Bergen op Zoom vast te leggen...
Vrij kort daarna passeerde de IC naar Venlo...
Maar helemaal mooi werd het toen de Belgen 7868 en 7866 met een nogal lege containertrein passeerden, die had ik nog niet eerder op de foto :) ...
En tja, was toch wel even humor: 5 minuten daarna kwam er nog een 7868 langs, zoek de verschillen

...
Inmiddels begon de zon langzaam maar zeker aan de verkeerde kant te staan, dus verhuisde ik naar een overweg zuidelijker. Een ICRm-compositie passeert als IC naar Venlo...
Kort daarna kwam de 9244 naar Brussel Zuid langs, met net als een week geleden Bs 28.112 direct achter de loc. Alleen was het vandaag een andere loc voorop...
Na een containertreintje...
...kwam eerst wat leeg materieel langs, gevolgd door een ICK-IC naar Venlo...
Daarna 'n ander plekje opgezocht net ten noorden van Dordrecht Zuid, de 1188 hangt er nog lekker in 't laatste stukje van de Dordtse bocht...
Helaas net de andere kant op passeerde niet veel later een kolen- danwel ertstrein met liefst 5 locs voorop...
Waarna het aftellen begon, we beginnen bij 8668...
En gaan verder met de 8667...
En nee, het was geen 8666 die daarna kwam... maar een stukje lopen naar lijn 5 om weer op het centraal station te belanden