Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6050
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Aangezien Marvin hier nog regelmatig post, heeft hij vast nog wel wat uurtjes over om met roosters te puzzelen :Y (A) *O* :mrgreen:
Goh.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Kort buitenlands nieuws

Bericht door isadora »

De Amerikaanse acteur Jussie Smollett is veroordeeld tot 150 dagen celstraf en een geldboete van 120.000 dollar voor het doen van een valse aangifte van een racistische en homofobe aanval. Dat heeft een rechter in Chicago bepaald, nadat een jury de acteur in december al schuldig had bevonden.
Bron: NOS
https://nos.nl/artikel/2420680-150-dage ... shandeling
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
VIRM
Berichten: 7707
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Ga er voor! *O*
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3275
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Neu, dit is wel even genoeg voorlopig :Y
Tom024 schreef: do 10 mar 2022, 22:36 Ben je zeker van die 1 april? Ik had deze week nog een discussie met een collega of het nou 1 april of 1 mei was.
Het verschilt ook nog per CAO/Bedrijfsafspraak. Onder mumo geldt bij Keolis dat als het 25 graden of warmer is de stropdas niet hoeft, bij OV is er een werkelijke periode.
Michael
Berichten: 11779
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Tom024 schreef: do 10 mar 2022, 22:36 Ben je zeker van die 1 april? Ik had deze week nog een discussie met een collega of het nou 1 april of 1 mei was.
Ik heb het even nagezocht in het kledingreglement en ik zat fout. Voor de afdeling bus geld van mei tot en met september geen draagplicht. Voor de afdeling trein en touring geld het gehele jaar een draagplicht tenzij warmer dan 27 graden.
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Ik vind wel beetje jammer dat dat treinlengteding op perron bij regionale vervoerders nooit klopt. Net stond er 4 delen maar zijn er maar 3. Sowieso valt me op dat Keolis sinds corona alleen nog maar losse treinstellen rijdt -0-
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3275
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Dat is dus gewoon niet waar...
Keolis rijdt al maanden de gewone dienstregeling, inclusief normale treinlengtes. Momenteel zijn er wel iets meer defecte stellen dan gehoopt, dus niet alles zal dubbel rijden zoals bedoeld.

Treinlengtes zijn de geplande lengtes, niet de actuele.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Net mijn huis verkocht.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10645
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

En nu? De camping?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
waldo79
Berichten: 7687
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Op naar Heerenveen, isadora?
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Yes, 25 mei naar 't Hearrenfean.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79
Berichten: 7687
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Dank je. :)
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21460
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Ik heb vandaag de sleutel gekregen van mijn eerste eigen (huur)woning. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6050
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Gefeliciteerd, beiden :pos:
Goh.
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Alle twee gefeliciteerd. *O*
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15381
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Isadora en Meltrain gefeliciteerd :pos: ;) .
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

marvinkok schreef: vr 11 mar 2022, 13:13 Dat is dus gewoon niet waar...
Keolis rijdt al maanden de gewone dienstregeling, inclusief normale treinlengtes. Momenteel zijn er wel iets meer defecte stellen dan gehoopt, dus niet alles zal dubbel rijden zoals bedoeld.

Treinlengtes zijn de geplande lengtes, niet de actuele.
Laat ik het zo zeggen: ik zie alleen maar enkele stellen
umbusko
Donateur
Berichten: 5378
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

isadora schreef: vr 11 mar 2022, 18:29 Yes, 25 mei naar 't Hearrenfean.
Ik dacht heel even dat je de komende 2,5 maand dakloos bent, maar het huis verkopen betekent natuurlijk niet dat je er meteen ook uitmoet. :mrgreen: Grote stap, denk ik. Hopelijk heb je er veel plezier van. :Y
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3275
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

jelmerrr schreef: vr 11 mar 2022, 21:39
marvinkok schreef: vr 11 mar 2022, 13:13 Dat is dus gewoon niet waar...
Keolis rijdt al maanden de gewone dienstregeling, inclusief normale treinlengtes. Momenteel zijn er wel iets meer defecte stellen dan gehoopt, dus niet alles zal dubbel rijden zoals bedoeld.

Treinlengtes zijn de geplande lengtes, niet de actuele.
Laat ik het zo zeggen: ik zie alleen maar enkele stellen
Dat kan uiteraard, alleen in de spitsen wordt maar dubbel gereden (ZHO alleen de ochtend)...
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Meltrain schreef: vr 11 mar 2022, 21:14 Ik heb vandaag de sleutel gekregen van mijn eerste eigen (huur)woning. :D
Van harte, ik krijg de mijne 31 maart, al weer van mijn zesde huurwoning.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

umbusko schreef: za 12 mar 2022, 01:03
isadora schreef: vr 11 mar 2022, 18:29 Yes, 25 mei naar 't Hearrenfean.
Ik dacht heel even dat je de komende 2,5 maand dakloos bent, maar het huis verkopen betekent natuurlijk niet dat je er meteen ook uitmoet. :mrgreen: Grote stap, denk ik. Hopelijk heb je er veel plezier van. :Y
Je heb gelijk, verkoop en overdracht zijn twee verschillende momenten.
Spannend is het allemaal uiteraard wel. Alhoewel, het verkopen van een huis in de huidige markt geen probleem zou hoeven zijn.
Het huis is vorige week zaterdag gepubliceerd en gisteren is er een aannemelijk bod gedaan.
Het is echter wel te merken, dat er het één en ander speelt in Europa, met vooral de oorlog in Oekraïne en alle daaruit voortvloeiende effecten. Makelaars merken, dat er daardoor wat meer "de hand op de knip" gehouden wordt.
Maar, als gezegd een goed bod, volgende week de koopovereenkomst tekenen, en dan verder met het voorbereiden van het splinternieuwe appartement in Heerenveen.

En dank voor al die andere gelukwensen. :pos: :pos: :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Zugführer schreef: vr 21 sep 2018, 22:29 Wauw :')
Wil ook graag nog eens die kant op, werd laatst hier gedropt door geoguessr, nu wil ik daar heen :Y
GeoGuessr anyone?
Ik speel het onderhand al enkele jaren en sinds 2020 als betalend onderdaan (circa drie euro per maand), maar hoor er nooit over in dit forum, waar toch veel geo-geinteresseerden huizen.
Dus ging eens zoeken en vond dit bericht van Zugführer, die er schijnbaar wel eens mee experimenteerde.
Het spel is vooral het afgelopen jaar enorm gegroeid in game- en battle-smaken, en natuurlijk de dagelijkse Daily Challenge.
Ben er soms uren zoet mee.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21460
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Bedankt allen. :)
Ik had vanochtend een (variabel) contract afgesloten bij Essent, maar toen ik vanmiddag bij de BCC was, stond daar ook een verkoper van Essent die me een veel beter aanbod deed, namelijk een vaste prijs (prijspeil: februari 2022) en een waardebon van BCC.
Ik moet dus maandag Essent bellen om te zeggen dat ik mijn contract bij Essent wil opzeggen in verband met een ander contract bij Essent. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8897
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb Geoguessr regelmatig gespeeld in mijn middelbareschooltijd. Dat was uiteraard de enige afleiding die was toegestaan bij de les aardrijkskunde. :Y
Van ander nieuws: ik heb na vier weken werken bij de bezorgdienst van de lokale PLUS toch maar een fooienpotje opgericht. Mijn portemonnee begon toch wel een beetje te overstromen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten