Is aangepast
Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
-
- Berichten: 2362
- Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
- Locatie: Arnhem
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Volgens mij kan het niet veel rechtstreekser dan lijn 201 nu is... Het enige wat wel een verschil zou kunnen maken, is het inzetten van T100-bussen.
-
- Berichten: 2362
- Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
- Locatie: Arnhem
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Wat zou je zeggen van het overslaan van tussenliggende haltes? Denk dat er dan toch nog wat tijd af kan.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Sluisoord kan in Apeldoorn nog overgeslagen worden. Vaak rijden de bussen al met -10 als het verkeer meezit. Naar Apeldoorn kan gereden worden via Kanaal Noord en naar Zwolle via de Sleutelbloemstraat. Eventueel kan je nog extra versnellen via de Vlijtseweg, want rond de Oosterlaan staat het nog wel eens vast.
Nog een optie kan zijn om vanaf het station rechtsom naar de Deveterstraat te rijden, dus door Marktplein over te slaan
Nog een optie kan zijn om vanaf het station rechtsom naar de Deveterstraat te rijden, dus door Marktplein over te slaan
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
-
- Berichten: 7143
- Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
- Locatie: Amersfoort
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Welke markt bedient een bus Apeldoorn-Zwolle? Vast maar beperkt station-station want dan ben je met veel pijn en moeite maar net zo snel als de trein via Deventer. De meerwaarde zit dus vooral ergens anders. Hoe kan je daar het potentieel van benutten?
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Marktplein bedient het centrum van Apeldoorn, net zoals Katwolderplein in Zwolle. Die 2 haltes hebben als enige enkele meerwaarde. In Zwolle zou de 201 anders ook sneller zijn door bij afrit Zwolle Zuid eraf te gaan en direct richting Station.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: za 04 feb 2012, 00:18
- Locatie: Europa
-
- Berichten: 4581
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Weet die man dat zelf nog wel?
-
- Berichten: 499
- Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Het overspuiten of bestikkeren naar de EBS kleurstelling zal ook best een behoorlijke klus zijn als dat er ook nog bij komt of blijven al die huidige bussen waar Keolis nu mee rijdt gewoon standaard wit zoals ze nu zijn behalve dat het logo van verandert?
-
- Berichten: 1861
- Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Het witte rrreis is niet vervoerde afhankelijk
- ovVeluwe
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Het enige wat aan de buitenkant verandert is de tekst "Keolis" naar "EBS".
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht
Chauffeur bij Syntus Utrecht
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40633
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Apparatuur vervangen en dat stukje tekst aanpassen is een aardige klus inderdaad, maar Qbuzz heeft eerder al laten zien dat dat in een weekendje kan.
Op zaterdag de bussen ombouwen die dan niet nodig zijn en zondag daarmee de zondagse dienst rijden, zodat je die dag de rest om kunt bouwen.
Wellicht in dit geval zelfs nog wat makkelijker te doen omdat niet alle elektrische bussen mee over gingen, dus Keolis houdt er voor de zaterdag nog een stel over.
Op zaterdag de bussen ombouwen die dan niet nodig zijn en zondag daarmee de zondagse dienst rijden, zodat je die dag de rest om kunt bouwen.
Wellicht in dit geval zelfs nog wat makkelijker te doen omdat niet alle elektrische bussen mee over gingen, dus Keolis houdt er voor de zaterdag nog een stel over.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- nvdw
- Donateur
- Berichten: 3208
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Als de scheidend vervoerder zijn spullen netjes afkoppelt in plaats van afknipt kom je al een heel eind. Aangezien EBS de bussen overneemt zal er wel een schouw moeten plaatsvinden (of is dat al gebeurd) en dan kun je meteen de aansluitingen inventariseren.
Dan is het alsnog een forse klus, trouwens...
Dan is het alsnog een forse klus, trouwens...

Feed the childrens
-
- Berichten: 2362
- Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
- Locatie: Arnhem
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Ook deze fotograaf?
https://www.facebook.com/groups/4212433 ... 030358981/
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
- Meltrain
- Donateur
- Berichten: 22809
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
- Locatie: Delft
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Ik kan de foto niet zien.
(Ja, ik heb Facebook en ja, ik ben lid van die groep.
)
(Ja, ik heb Facebook en ja, ik ben lid van die groep.

Twee weken geleden zag ik iemand in Delft een kaartje kopen in de bus en dat ging helemaal prima.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Berichten: 937
- Lid geworden op: ma 18 mar 2019, 12:58
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Dat verschilt eigenlijk per bus. Meestal ze doen het gewoon, maar het kan soms zijn dat een andere bus ICT problemen heeft. EBS is een gewoon een hele goede bedrijf hoor. Ligt zeker niet aan EBS, maar wie bij de techniek zit. Dit soort problemen zijn er altijd. Je kan er helaas niks aan doen.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 10202
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Bij mij is een pinbetaling in de bus bij Keolis ook wel eens niet gelukt. Dus het komt niet enkel bij EBS voor.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
- Meltrain
- Donateur
- Berichten: 22809
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
- Locatie: Delft
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Inmiddels is de bezwaartermijn van 6 weken voorbij.
Weten we al of er bezwaren zijn ingediend of dat de gunning onherroepelijk is?
Weten we al of er bezwaren zijn ingediend of dat de gunning onherroepelijk is?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Berichten: 1765
- Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
- Locatie: Helmond
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Is dat niet pas dinsdag a.s.?
- Meltrain
- Donateur
- Berichten: 22809
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
- Locatie: Delft
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Oh ja, ik heb fout geteld.
Ik denk dat ik de 12e per ongeluk meegenomen had als "week 1“.

Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Berichten: 1306
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 10:36
- Locatie: Zwolle e.o.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Qbuzz heeft bezwaar ingediend tegen de gunning aan EBS.
(Bron: Intranet)
(Bron: Intranet)
Laatst gewijzigd door flipje op wo 25 mei 2022, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:53
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Is ook bekend welke bezwaren Qbuzz heeft?
-
- Berichten: 1306
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 10:36
- Locatie: Zwolle e.o.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Is me niet bekend, maar zal later ongetwijfeld naar buiten worden gebracht.
-
- Berichten: 7256
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Concessie IJssel-Vecht (2023-2035)
Gunning busvervoer aan EBS onder vuur: concurrent Qbuzz neemt juridische stappen
https://www.destentor.nl/regio/gunning- ... ~aefa96a8/
https://www.destentor.nl/regio/gunning- ... ~aefa96a8/
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten