Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Zucht, blijkbaar is er weer es malware op mn site binnen gekomen. Heb uit de hele website maar de stekker uitgetrokken. Had hem toch al sinds 2005 niet meer geüpdatet...
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Is dat die aflevering dat ze helemaal uit gaan zoeken wat er in dat ding zit (nepgoud, nepzilver, zand en een magneet)? En dat ze er achter komen dat de mensen in het filmpje de buren van de "Italiaanse professor" zijn? :D
Die magneetjes zijn best wel sterk hoor :D. We hadden er op school eens een keer eentje gevonden, en als je het ding recht omhoog gooide ging-ie met een sierlijke boog richting de verwarming aan de muur :o
Ik was boodschappen doen in de supermarkt, en eenmaal bij de kassa stond een man voor me met een winkelwagen helemaal tot aan de rand gevuld. Nadat deze meneer de kassière al niet bij kon houden toen hij zijn spullen op de band wilde leggen, kocht hij één plastic tas. Omdat deze meneer dus een hele kar vol boodschappen had, was deze zak natuurlijk al vrij snel gevuld, en wist hij niet meer wat hij moest doen. Maar toen ik vroeg of hij misschien hulp nodig had bij het inpakken, wees hij dat af. Weer geen goede daad :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Over een uurtje komt de rij-instructeur hier voor mijn eerste rijles... Ik heb het rijtje hoe-start-ik-een-auto-op helemaal uit mijn hoofd geleerd, maar ik ben stiekem toch wel wat zenuwachtig....
Mja, ik hoorde van een aantal vrienden al van 'Ja, en die eerste keer ging ik al rijden!' jaaa hallo, ik heb mijn theorie nog niet eens! Maar het blijkt dus niet zo te zijn dat je per se eerst je theorie moet hebben voor je aan je praktijk mag beginnen. Dus ik waarschuw u:
MIJD DEVENTER EN OMSTREKEN!!
Eng idee. Met een uurtje bestuur ik een auto. Wereldervaring.
Sinds het echt winter is heb ik echt last van duiven :X Het hele balkon zit onder de duivenkak en de duivenveren. Soms zitten er wel 40 duiven op mijn balkon -O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ardan schreef:Mja, ik hoorde van een aantal vrienden al van 'Ja, en die eerste keer ging ik al rijden!' jaaa hallo, ik heb mijn theorie nog niet eens! Maar het blijkt dus niet zo te zijn dat je per se eerst je theorie moet hebben voor je aan je praktijk mag beginnen. Dus ik waarschuw u:
MIJD DEVENTER EN OMSTREKEN!!
Eng idee. Met een uurtje bestuur ik een auto. Wereldervaring.
In het westen des lands zit er ook een instructeur/instructrice bij.