Heeft men nog een voorkeur voor een concessiegebied? Eerst heraanbesteden van bestaande gebieden of juist verder gaan met Stadwijk?
2x per jaar een concessie is een goede tijdlijn of liever nog wat langer?
Volledig mee eens, zelfs als doorgewinterde meespeler loop ik vaak op dat soort dingen vast. Het kost voornamelijk gigantisch veel tijd in het maken van omlopen en vervolgens zie je pas als je daar mee klaar bent dat je te weinig budget voor materieel hebt en kan je weer opnieuw beginnen (maar daarvoor is eigenlijk nooit tijd)Wannes schreef: ↑ma 30 mei 2022, 18:03
- Dingen als elektrische bussen en punten voor chauffeurskosten zijn leuk voor de doorgewinterde speler, maar maken het lastig om in te stappen, zelf begin ik bij het berekenen van mat-ritten al deels mijn motivatie te verliezen
- De uitdaging moet mijns inziens in creatieve verbindingen tussen plaatsen liggen, en niet zozeer in de oplaadtijd van elektrische bussen en dat soort ongein
Je kan natuurlijk strafpunten geven bij duidelijk misbruik. Is misschien wat subjectiever, maar het blijft een spelletje natuurlijk.regenmaker schreef: ↑di 31 mei 2022, 17:57 Enige probleem waar ik mee zit: hoe differentieer je verschillende materieeltypen als je de comfortscore en chauffeurskosten afschaft. Dan kan je ook allemaal 8-persoonsbusjes gaan inzetten als de materieelkosten niet volledig uitgebalanceerd zijn. Probleem in het begin was dat mensen misbruik maakten van het gebrek aan regels waardoor erg vreemde en onrealistische situaties ontstonden.
Dat lijkt me inderdaad wel een goeie eigenlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten