De treinvervangenden busdienst Weesp - Utrecht Overvecht was halverwege de middag nogal onregelmatig te noemen. Hoewel elke tien minuten een bus werd beloofd (leek mij eerlijk gezegd wel erg optimistisch, gezien de ervaringen de afgelopen maanden), arriveerde ik rond 14:45 bij de bushalte richting Utrecht Overvecht van Hollandsche Rading. Daar stonden al vier reizigers die toch minstens al een half uur tot drie kwartier aan het wachten waren.
Na ongeveer een kwartier wachten kwam een bus voorrijden met plek voor drie instappers, maar we waren toen met zeven
Na nog eens twintig minuten en zich nog wat meer wachtenden zich bij de groep hadden aangesloten kwamen er vervolgens twee bussen tegelijk voorrijden, een Sloveense en een Poolse, waar zover ik kon zien praktisch iedereen in mee kon. Eenmaal aangekomen in Overvecht (het was toen 15:40) waren we nog even aan het napraten van deze wat bijzondere situatie en daar vertelde iemand dat ze al sinds 13:00 bezig was van Bussum Zuid in Utrecht te komen, maar dat de bus met "Utrecht Overvecht" voor het raam in Bussum Zuid naar Naarden-Bussum reed, en daarna hadden opeens alle buschauffeurs pauze