OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
De 3031 rijdt met een DDZ-VI.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
De 2027 rijdt met 10 bakken SLT.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Dat zijn meer zitplaatsen dan een icm3
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Vandaag en morgen Appelpop in Tiel, waarbij men nogal wat extra reizigers verwacht
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
De 8134 rijdt met een SLT-VI.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Aha, duidelijk.
Het stond nog niet op de Wiki, dus die zal ik gelijk even bijwerken.
Het stond nog niet op de Wiki, dus die zal ik gelijk even bijwerken.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Misschien was er ergens een wisseling van materieel?
De 1171 vertrok gisteren met ICR uit Den Haag, maar desondanks moesten reizigers te Rotterdam Centraal overstappen op een andere trein.
De 1171 vertrok gisteren met ICR uit Den Haag, maar desondanks moesten reizigers te Rotterdam Centraal overstappen op een andere trein.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Ik zag hem met een kwartier vertraging aan komen in Breda. Volgens de reisinfo is ie op tijd uit Rotterdam vertrokken. Maar via Dordrecht is sowieso de enige mogelijkheid.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
De 1116 reed ook met VIRM en zag ik vanochtend met +12 op Rotterdam Centraal “vanwege logistieke beperkingen”.
Het lijkt erop dat stam 16233 met bijbehorende locomotieven vanochtend niet tijdig inzetgereed was, zowel voor 1114 als 1116 heeft die een tijdje in de planning gestaan maar niet gereden. Daarna is de stam actief geworden in de 1132, maar niet verder gekomen dan Rotterdam Centraal door de bovenleidingsproblemen.
Het lijkt erop dat stam 16233 met bijbehorende locomotieven vanochtend niet tijdig inzetgereed was, zowel voor 1114 als 1116 heeft die een tijdje in de planning gestaan maar niet gereden. Daarna is de stam actief geworden in de 1132, maar niet verder gekomen dan Rotterdam Centraal door de bovenleidingsproblemen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
11769 reed vandaag met een SNG, en een trein in de 5000 of 5100 serie keerde op de 11769. Verder rijdt de 1879 en 6983 respectievelijk met SLT en ICM. Die storing tussen Den Haag en Rotterdam zorgen voor rare dingen.
zij/haar/hen/hun
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Is dit weekend gepland vanwege werkzaamheden, maar de 1100 rijdt met dubbele setjes SNG.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Ach, hebben de HSL-diensten wat afwisseling in de dienst, ipv alleen maar TRAXX.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Waarom zou dat niet kunnen? Die HSL-diensten zijn liggen dit weekend toch al overhoop omdat de 1100 niet tussen Rotterdam en Eindhoven rijdt.
Dus op de HSL is dat daarvoor geschoolde personeel in mindere mate nodig dit weekend.
Dus op de HSL is dat daarvoor geschoolde personeel in mindere mate nodig dit weekend.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Mja, maar waarom zou dat HSL-personeel dan niet met het materieel mee op de 5100 kunnen keren? Het is nou niet zo dat er enorme hoeveelheden HSL-personeel nodig zijn voor dat pendeltreintje. Wellicht dat er nog wat gebruikt worden om de 28500 (Tilburg - Eindhoven) te rijden, maar de rest van het traject wordt niet of door bussen vervangen dus daar heb je geen machinisten en conducteurs voor nodig.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Is die scheiding nog steeds zo strikt? Ik dacht dat er ondertussen meer personeel was dat afwisselend diensten voor NSR en diensten voor NSI (op de HSL) rijdt.
En als NSI-personeel alleen op de 900/1000/1100 rijdt: hebben ze dan wel bevoegdheid om met SNG te rijden?
En als NSI-personeel alleen op de 900/1000/1100 rijdt: hebben ze dan wel bevoegdheid om met SNG te rijden?
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
900, 1000 en 1100 vallen gewoon onder NS Reizigers en worden gereden door machinisten van NS Reizigers en de conducteurs worden ook geleverd door NS Reizigers.
International personeel is daadwerkelijk gescheiden van de binnenlandse dienst. Wel kan het zijn dat een enkel personeelslid zowel diensten voor NS Reizigers en NS International werkt, maar dat is eerder de uitzondering dan de regel.
International personeel is daadwerkelijk gescheiden van de binnenlandse dienst. Wel kan het zijn dat een enkel personeelslid zowel diensten voor NS Reizigers en NS International werkt, maar dat is eerder de uitzondering dan de regel.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten