Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Bij trein 2627, die vandaag van Vlissingen naar Almere Centrum rijdt, was men in eerste instantie vergeten om de stop te Leiden Centraal in het systeem te zetten.
Dit heeft tot gevolg dat nu heel expliciet vermeld staat en wordt dat de trein ook te Leiden Centraal stopt.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Zou best wel eens voor intern gebruik kunnen zijn. Er ging elke vijf minuten een trein naar Zandvoort rijden toch? Dan is het als personeel wel handig om te zien of dit jouw trein is of een vertraagde van 5-10 minuten eerder.
Karin is een vrouw van vele talenten. Vanmiddag werd op Amsterdam Centraal omgeroepen dat een mevrouw naar de informatiebalie in de centrale hal moest komen.
Nou, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord hier in Nederland. Hier is een oproep voor iemand om naar de servicebalie te komen werkelijk dat: een oproep aan iemand om naar de servicebalie te komen.
Als je vaker op Amsterdam Centraal (of andere grote stations) bent, komt zo'n oproep wel vaker voor. De omroep is text-to-speech, dus de omroepafdeling kan elke tekst invoeren die ze wensen, in vier verschillende talen en dat laten omroepen.
Nou ja, je kunt natuurlijk ook het omroepsysteem gebruiken om de hulpdiensten snel te instrueren.
Maar het specifiek omroepen van mensen via de centrale oproep hoor ik al zo lang als ik met de trein reis.
Daniel schreef: ↑ma 05 sep 2022, 17:46
In deze tweet van ProRail staat een foto van een CTA die een Sprinter aankondigt met de melding "Deze Intercity rijdt met Sprinter-materieel"
En op de CTA TBP wordt ook nog het treinnummer getoond; was NS aan het expirementeren met InfoPlus?
Treinnummer op de TBP gebeurt alleen met de Formule 1 vanwege de hoge frequentie. Op deze manier is bij vertragingen voor iedereen duidelijk welke trein het om gaat.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km