Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
mb90 schreef:Altijd lachen met Erica Terpstra, zo ook vanmorgen op de radio bij Edwin Evers waar ze haar nabeschouwing gaf over de 500 meter van gisteravond / vannacht met helaas de val van Gerritsen, terwijl ze nog zo goed begon. Erica had alleen iets te diep in het glaasje gekeken en ik kwam niet meer bij vanmorgen toen ik het hoorde. Zie hier, voor diegene die het gemist heeft:
Ja, ik zat vanochtend in de auto ook te luisteren naar 538. Géwéldig!
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
En geen Nederlandse kansen bij de halfpipe snowboarden. Alle deelnemers daar krijgen twee kansen om zich te plaatsen voor de eindronde, de hoogste score telt dan. De Nederlander Dolf van der Wal viel in allebei zijn runs, dus doet niet meer mee...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Het ging weer lekker bij de 1000m mannen vannacht. Onduidelijke starts en haperende tijdwaarneming... En die juryleden maar hollen *O*
Uiteindelijk won de favoriet Shani Davis en werden de Nederlanders 4, 5, 6 en 12...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Dan staan we nog steeds niet bovenaan. Degene die eerste staat is het land met de meeste gouden medailles. Pas bij gelijke stand (wat betreft gouden plakken) kijken ze naar de zilveren (en daarna eventueel naar de bronzen).
Wat een laatste rit
Boer leek te gaan winnen, Groves haalde haar nog in en uiteindelijk bleken ze beiden langzamer dan Van Riessen... Dat betekent zilver & brons voor Nederland *O* Zilver voor Gerritsen en, heel verrassend, brons voor Van Riessen *O*
Mijn foto's
En we hebben alweer goud op de 1500 meter, nu Ireen Wust. De 1500 meter is gewoon gewonnen door 2 Nederlanders. Dat had ik van te voren nooit verwacht. :)