Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik wil ook niet met modder gooien. Ik heb ook niet gezegd dat een omleidingshalte niet mag. Prima zelfs. Ik heb alleen gezegd dat het een stuk lastiger is en haast niet te doen is. Is de omleiding actueel dan zou het gaan. Is deze van vorig jaar? Dan wordt het practisch onmogelijk. Net zoals opgeheven bushaltes. Maar het kan niet altijd een opgave zijn die iedereen zint. Mochten sommige vinden dat ik met modder gegooid heb of iets dergelijks: sorry
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Bemined schreef: ↑zo 18 sep 2022, 09:27
Of nog beter, mensen spelen het spel gewoon eerlijk
Wat is hier oneerlijk gegaan dan? Alle tools om de locatie van een foto te vinden zijn voor iedereen beschikbaar: Google Streetview, Google Lens, de metadata die in het bestand zit enz.
De vraag is dan vooral wie die tools als eerste gebruikt...
PHS schreef: ↑zo 18 sep 2022, 09:23
Hoe weet ik dat? Omdat in de EXIF-data van je foto de coördinaten staan van waar de foto is genomen. Je kunt de EXIF-data dus beter verwijderen
Waar zie je dat dan? Ik zie niet iets als "location" of "coordinates".
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Het is niet oneerlijk. Het is mij ook wel eens overkomen. Destijds een foto die ik met mijn mobiele telefoon had gemaakt. Dat kan nog steeds maar als je dan een screenshot maakt van die foto is de locatie niet meer zichtbaar.
Zoeken op "remove exif data" levert sites op waar je het originele bestand van exifdata kunt ontdoen. Wellicht een handiger alternatief dan de screenshotmethode, ook omdat de originele resolutie dan behouden blijft.
Overigens kun je het vastleggen van de locatie bij een foto op je mobiel gewoon uitzetten.
De term Exif data kende ik niet, tot nu. Bij het transporteren van de foto naar mijn laptop, kon ik ergens de locatie dat uitzetten. Niet wetende dat dat op Flickr zichtbaar is, heb ik die functie aan laten staan.
Is net nu de beurt aan PHS om een foto te plaatsen? Of krijg ik een herkansing?
Ik zou er geen probleem mee hebben als je in de herhaling gaat, maar nu dan wel met een foto zónder exifdata die direct tot een locatie te herleiden is.
Laatst gewijzigd door ITF op zo 18 sep 2022, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.