Lijn 64 heeft het bij Arriva langer volgehouden dan voorganger 79 (Herinnert u zich deze nog-nog-nog-nog?) bij Veolia; volgens mij heeft die maar 2 jaar gereden.
maaslynx schreef: ↑do 13 okt 2022, 16:00
Lijn 3 in Maastricht die doorrijdt naar P+R noord is een flink ommetje, je kan immers niet via de Balijeweg (hoogte), dus je moet of terugsteken naar de Viaductweg of je rijdt door naar Meerssen en dan via de Nieuwe Limmelderweg. Dat zou wel eens aardig gevoelig voor vertragingen kunnen zijn.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Ik verwacht niet dat ze de haltes in Nazareth gaan opheffen; daar ligt ook een laadvoorziening. Via Rothem is misschien wel de snelste weg. Denk je dat er een optie zou kunnen zijn dat ze een haltevoorziening aan de andere kant van het spoor gaan maken? Dan moet je wel het tunneltje door...
Paar dingen die mij frapperen:
- 8-persoonsbusjes op Limburgliners, beetje komisch (doet me denken aan 383 in Zuid-Holland lange tijd); begrijp ik het dan goed dat lijn 370 in de avonduren en op zondag wordt geknipt in Meijel?
- Venray - Horst via A73 niet op doordeweekse avonden, wel weekendavonden
- Lijn 85 rijdt op werkdagen niet met een 8-persoonsbus; dit gaat dus wel gebeuren?
- Lijn 798 wordt (ein-de-lijk) een vaste bus, maar in het vervoerplan wordt geïmpliceerd dat deze niet door vrijwilligers gereden gaat worden?
- Als lijn 3 op zaterdag 2x per uur gaat rijden, welke koppeling vervalt er dan?
- Kunnen ze lijn 37 niet ook in Klein Doenrade laten stoppen? Hij moet daar toch langs om in Merkelbeek te komen.
- Lijn 795: Vervalt alleen Geverik of ook Kelmond?