Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
ambassadorsound schreef: ↑wo 23 nov 2022, 16:04
Ik lees in dit topic ook wat over citea's, maar bij busposities lees ik daar niks over.Gaan die niet of rijden?
Er zijn nog geen Citea's gespot die wit zijn gemaakt voor Veluwe-Zuid, zodra dat wel gebeurd komen ze in de lijst op Busposities.
Er ontbreekt daar nu minstens een Iveco, ik heb namelijk een foto met 6 witte Iveco's erop gezien, maar de kwaliteit was te laag om nummers te lezen.
De missende Crossway is de 2761
ambassadorsound schreef: ↑wo 23 nov 2022, 16:04
Thanks @milco
Maar worden die ambassadors dan alsnog niet vervangen?
Ik lees in dit topic ook wat over citea's, maar bij busposities lees ik daar niks over.Gaan die niet of rijden?
Vind het sowieso raar dat er Citaro G's worden gekocht, waarom worden niet gewoon de Citaro G CNG's overgenomen?Dat is beter voor het milieu dan diesel.Is er al bekend wat er met die bussen gaat gebeuren(net als de Citaro CNG's)?
De Ambassador's, Volvo's en Citaro's blijven tot einde '23, daarna komt de IJsselmond vloot (Iveco en Solaris) het overnemen
Nielsjuh5180 schreef: ↑wo 23 nov 2022, 22:35
De Ambassador's, Volvo's en Citaro's blijven tot einde '23, daarna komt de IJsselmond vloot (Iveco en Solaris) het overnemen
Die Volvo’s komen toch ook uit IJsselmond? Kunnen die dan al wel gemist worden?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
klopt @Meltrain.
Maar dacht dat er ook ex-Rnet bussen daar naar toe waren gegaan.
Misschien ter vervanging van die verouderde volvo's, maar er rijden er nog steeds meerdere rond.
Ok @lijn45.
Geen idee of dit off topic is, maar de BYD's die nu in Veluwe Zuid rondrijden, zijn dan toch over?Wat gaat daar mee gebeuren?
Las dat K7U naar lelystad gaat om de Amba's te vervangen, maar dat er ophef was dat niemand die wilt overnemen.
Op 25 BYD’s na gaan alle elektrische bussen die nu in IJssel-Vecht rijden mee naar EBS, samen met de CapaCity’s in Zwolle. De 25 BYD’s die overblijven zullen denk ik bij Keolis blijven, maar in welk gebied is nog niet bekend.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Dat klopt @milco, echter:
Veluwe zuid word hermes, daar komen 55 dieselbussen.Min die 25 BYD's en 7 Citaro CNG's , zijn er nog 23 over.
Die zullen toch ook ergens terecht moeten?
Die worden niet overgenomen, want die vallen niet onder deze concessie (Veluwe Zuid). Alle gas Citaro's gaan uit dienst en de 25 BYDs gaan naar Twente als Keolis die concessie wint.
Ja , klopt die had ik er al afgehaald.
Ik bedoel dat er dan 19 bussen over zijn door de afsplitsing.En dan het uit dienst gaan van de gas citaro's en de 25 niet overgenomen bussen meegeteld.
Alles per regio, dus kijk bij Regio Apeldoorn, Regio Harderwijk (voor de 110) en Ede. Bij het kopje van Ede staat ook de (niet aanklikbare) lijnennetkaart.
Gaan de Iveco's en Capacity's niet een keer aangepast worden naar de gewone RRReis kleurstelling?Ziet er nu wel erg tijdelijk uit.En die blijven de volle 2 jaar.