Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ug, deze maand 20 euro uitgegeven aan prepaid beltegoed Dat moet goedkoper kunnen... Ik ben inmiddels verslaafd aan mobiel internet, super handig, dus daar gaat al 9,50 naar toe bij Vodafone. Maar bij telfort is fair-use tot 768kbps 2,50 Das toch beter als ik een 2G toestel heb... Wordt denk ik toch een Sim-only dus...
@Ardan: bij mijn rijschool kon je ook langer achter elkaar lessen, dat vond ik veel prettiger. Ik had telkens lessen van anderhalf uur. Dan ben je toch wat langer achter elkaar op pad en kom je nog eens ergens (rondje Purmerend ofzo in mijn geval). Misschien moet je eens vragen wat de mogelijkheden daarvoor zijn bij jouw instructeur ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Ik had op een dag een blokuur rijles, van 10 tot 12 uur toen de instructeur tijdens het rijden een telefoontje kreeg dat de persoon voor het blokuur van 13.30 uur tot 15.30 uur ziek was. Dus die uurtjes heb ik maar gereden, aardig lang rijlesje.
webguy schreef: Maar bij telfort is fair-use tot 768kbps 2,50 Das toch beter als ik een 2G toestel heb... Wordt denk ik toch een Sim-only dus...
De eerste X maanden toch alleen? Sim Only's zijn veel leuker. Heb zelf voor 6.99 een Ben 250 min / 350 SMS ding. Maar geen internet op die nodig, kan wel voor 9.95 idd. :pos:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Je hebt gelijk inderdaad: dat van Telfort is de eerste 3 maanden 2,50. Probleem met Telfort is dat je 0,0 inzicht in je verbruik hebt gedurend de maand.
Ben is dan interessanter... (ook omdat het makkelijk op te zeggen is). Maar vraag me ook af hoe goed het T-Mobile netwerk is, met Vodafone geen klachten in principe...
Justin schreef:Daniel, ik heb hier uitzicht op je werk (zit weer eens in de Max), Maar in welke van de zes gebouwen zou je nu zitten....
Zes? Volgens mij (heb ze nooit geteld) staan er hier meer gebouwen. Maar aan de Max-zijde van het terrein de derde geteld vanaf de Kanaalweg Herkenbaar aan de grote schoorsteen van de afzuiging van 't lab, weet je ook wat je inademt daar
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Vanmorgen de Tussentijdse toets gedaan met rijles. Door zenuwe ben ik gewoon belachelijk veel fouten gaan maken, maar wel vrijstelling voor bijzondere manoeuvres. Was de TTT toch nog ergens goed voor.
Ik heb ook een TTT gedaan tijdens mijn rijlessen, bij mij ging 'ie wel erg goed. En het leuke was, bij m'n rijexamen had ik dezelfde examinator als bij m'n TTT.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Vrijstelling voor bijzondere manoeuvres? En dat houdt in? Dat je tijdens je examen niet hoeft te fileparkeren, een rotonde hoeft te nemen of een broodje naar binnen moet kunnen werken tijdens het rijden?
Ardan schreef:Vrijstelling voor bijzondere manoeuvres? En dat houdt in? Dat je tijdens je examen niet hoeft te fileparkeren, een rotonde hoeft te nemen of een broodje naar binnen moet kunnen werken tijdens het rijden?
Je moet het wel doen, maar je kunt er niet op zakken. Tenminste in mijn tijd was dat zo
Toen ik rijexamen deed (2006) hoefde dat ook niet. Overigens is zo'n TTT maar 1 keer geldig, als je daarna opnieuw examen doet moet je wel gewoon bijzondere verrichtingen doen. Dat vond ik overigens wel relaxt, scheelt weer wat gewone rijtijd waarin je makkelijk fouten maakt
File-parkeren deed ik subliem tijdens de TTT, straatje keren verprutste ik totaal maar ze kijken van het CBR amper naar de uitvoering, zolang je maar goed op het overige verkeer blijft letten slaag je alsnog voor de bijzondere verrichtingen. Dus ik hoefde op het examen geen bijzondere verrichtingen meer te doen.