Precies, je mag het ook helemaal fout doen, als je maar iedereen voorrang geeft en goed om je heen kijkt+in de spiegels. Maar ja, dat is de kennis van nu hetsov schreef:Inderdaad, fileparkeren ging geheel fout bij mijn examen, maar toch geslaagd omdat ik heel goed oplette.
Code: Selecteer alles
RE 10134
V 20:31 .... Düsseldorf Flughafen
A 20:37 .... Düsseldorf Hbf
ERB 92358
V 20:48 .... Düsseldorf Hbf
A 21:16 ...7 Mönchengladbach Hbf
ERB 9034
V 21:25 ...5 Mönchengladbach Hbf
A 21:56 .... Venlo
IC 1984
V 22:19 ...6 Venlo
A 23:58 1b/c Dordrecht
Totdat je niet in de gaten hebt dat je eigenlijk in het verkeerde deel van een nog niet gesplitste vleugeltrein bent gaan zitten :D (heb ik eens gehad in Hamm)Justin schreef:Het fijne in Duitsland vind ik dat ze de treinnummers dikwijls op de CTA's zetten, dan weet ik zeker dat ik de goeie trein heb. Maar hoop gewoon dat ze beetje op tijd rijden...
Daarover gesproken. Ik wil zo snel mogelijk beginnen met lessen, zijn er bepaalde rijscholen aan te raden binnen Amsterdam (binnen de A10 ook)? :Dtsov schreef:@Ardan: bij mijn rijschool kon je ook langer achter elkaar lessen, dat vond ik veel prettiger. Ik had telkens lessen van anderhalf uur. Dan ben je toch wat langer achter elkaar op pad en kom je nog eens ergens (rondje Purmerend ofzo in mijn geval). Misschien moet je eens vragen wat de mogelijkheden daarvoor zijn bij jouw instructeur ;)
Je weet dat intercontinentale vluchten nogal eens flink te vroeg of flink te laat kunnen aankomen? 50 minuten lijkt mij prima haalbaar als alles goed gaat, maar als je op een verre gate aanmeert, lang moet wachten op je bagage en nog even naar de WC wilt...Justin schreef:En zou 50 minuten uitchecken/bagage reclaim/naar station gaan genoeg zijn?
Nu nog gaan beginnen aan je lessen, voor de zomer afrijden en dan gelijk naar Zuid-Frankrijk rijden? Lijkt mij niet verstandig om dat als doel te hebben -O-ziggy schreef:Daarover gesproken. Ik wil zo snel mogelijk beginnen met lessen, zijn er bepaalde rijscholen aan te raden binnen Amsterdam (binnen de A10 ook)? :D
Ik was van plan deze zomer namelijk effe 2 weken Zuid-Frankrijk (ff mediterraanse sferen) te doen, met auto. Dus dan kan een roze pasje ook geen kwaad.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 143 gasten