Het lijnnetkaarten-topic
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Nou, het is vooral die pen die pijnlijk is. De veer die eraan vast zit maakt dat wel weer enigszins goed, al kriebelt dat wel een beetje.
Maar hoe dan ook beter dan een speld op je borst.
Maar hoe dan ook beter dan een speld op je borst.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 21 mar 2017, 11:26
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Hele mooie kaart, zou hem graag zelf willen gebruiken maar kan hem alleen downloaden na betaling Kan je hem evt ook anders naar mij sturen?
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Betaald? Nee hoor.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Je kan gewoon in je browser de linker muisknop indrukken en dan "Afbeelding opslaan als" selecteren, hoef je niet voor te betalen.
zij/haar/hen/hun
Re: Het lijnnetkaarten-topic
De spoorkaart in donker thema:
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Doe maar liever het lichte thema.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Donkere variant is erg netjes. Persoonlijk zou ik een iets andere tint gebruiken voor het buitenland.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Ik vond de negative space die ontstaat doordat daar geen lijnen in doorlopen op zich afdoende, en met die eveneens grijze zee zou het misschien iets teveel vijftig tinten grijs zijn geworden.
De donkere versie vind ik vooral bij weinig omgevingslicht prettig om naar te kijken.
De donkere versie vind ik vooral bij weinig omgevingslicht prettig om naar te kijken.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Een bijzondere lijnenkaart van de Moskouse metro op Wikipedia, waar sinds begin deze maand drie (3) ringlijnen in bedrijf zijn:
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Ja zeg, het is een spoorkaart, geen menukaart.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Mijn ogen vinden het donkere thema een stuk prettiger op dit tijdstip.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Zo is dat. De treintjes slapen ook.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Plaatsnamen in het buitenland niet in het Frans? Foei!
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Klopt-ie zo?
-
- Berichten: 641
- Lid geworden op: wo 01 mar 2023, 13:40
Re: Het lijnnetkaarten-topic
De 2000 (IC Gvc-Ut) staat altijd doorgetrokken naar Amf, maar in HAFAS lijkt dat alleen in de spits te zijn.
NS zei in hun adviesaanvraag dat de 6800 (SPR Gvc-Gdg) overdag ook zal rijden, maar locov noemt het in hun advies een spitstoevoeger, en NS weerspreekt dat daarna niet in hun besluit. Ik weet niet welke van de twee gelijk heeft.
De 32500 (Stoptrein Std-Hrl) rijdt 2x/u, dus dat zou een dikke lijn moeten zijn.
NS zei in hun adviesaanvraag dat de 6800 (SPR Gvc-Gdg) overdag ook zal rijden, maar locov noemt het in hun advies een spitstoevoeger, en NS weerspreekt dat daarna niet in hun besluit. Ik weet niet welke van de twee gelijk heeft.
De 32500 (Stoptrein Std-Hrl) rijdt 2x/u, dus dat zou een dikke lijn moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Dionysusnu op ma 09 okt 2023, 10:48, 12 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 809
- Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
- Locatie: Groot-Utrecht
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Ik heb geen missers gespot, maar wel enkele vragen over het kleurgebruik:
Wat is de gedachte achter de rode kleur van de 4900?
Wat is de gedachte achter de roze kleur van de 7000?
Een overweging zou kunnen zijn om 1100 groen te maken en de 6400 donkerblauw, zodat er de bundel Eindhoven - Weert volledig dezelfde kleur is. Aan de andere kant snap ik de keuze om van de oranje kleur voor de 1100, zodat de 1100 tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS overeenkomt met de 5000 en 5100.
Wat is de gedachte achter de rode kleur van de 4900?
Wat is de gedachte achter de roze kleur van de 7000?
Een overweging zou kunnen zijn om 1100 groen te maken en de 6400 donkerblauw, zodat er de bundel Eindhoven - Weert volledig dezelfde kleur is. Aan de andere kant snap ik de keuze om van de oranje kleur voor de 1100, zodat de 1100 tussen Den Haag Centraal en Den Haag HS overeenkomt met de 5000 en 5100.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Bij Veenendaal-De Klomp staat de 3200 als stoppend ingetekend, maar daar gaat de 3100 de hele dag stoppen (de 3200 zijn sowieso maar enkele spitstreinen, dus zou een stippellijntje moeten worden)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 1080
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
- Locatie: Emmen (DR)
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Gaat Arriva volgend jaar weer 1x/uur stoppen op Dronryp en Deinum, of is dat nog op basis van de dienstregeling tot 4 juni j.l.?
Re: Het lijnnetkaarten-topic
Thalys heet tegenwoordig ook Eurostar. Maar goed, de Benelux heet officeel ook Intercity Brussel (of Intercity Nederland), dus dat kan een keuze zijn. Als die maar bewust is.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten