Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik heb het liedje nog niet geluisterd en het optreden nog niet bekeken, ik reageer enkel op de ogenschijnlijke verbazing van onze appeleland over het enthousiasme van het publiek waar hij over schrijft
Ha zo! Ik zie genoeg video's van Melodifestivalen voorbij komen, ik verbied mezelf gewoon om ze af te spelen (tot de finale). Zo blijft het daadwerkelijke liedje/optreden geheim voor mezelf
Vergelijk het met iemand die je een ingepakt cadeautje geeft met de boodschap "pas over een week openen!" Het cadeautje zie je dan wel liggen, maar je houdt de inhoud ervan geheim voor jezelf.
Wikipedia zegt: De Dom van Keulen (Dom St. Peter und Maria) is een gotische kathedraal in het centrum van de Duitse stad Keulen.
Het is bovendien de enige kathedraal in Keulen. De kathedraal van Keulen dus.
Rome lijkt me de enige kandidaat voor een stad met meer dan één kathedraal, maar dan reken ik er wel een compleet land bij. Verder zouik niet zo snel een stad met twee kathedralen kunnen bedenken. En ja, de Keulse dom is inderdaad een kathedraal. Die wordt echter hooguit door anderstaligen aangeduid als "de kathedraal van Keulen" maar door germanen onder elkaar dus als dom.
Ik klaag ook niet; sterker nog, ik vind het zelf wel praktisch.
Ik reageerde alleen op het bericht van Roeland door te stellen dat er qua verdeling feitelijk niets veranderd.
Ai, tegenwoordige tijd…
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Ik schaam mij diep.
Ik denk dat ik heel erg zat te twijfelen of ik voor de tegenwoordige, voltooide of toekomstige tijd zou kiezen en toen dit gedrocht geproduceerd heb.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ik denk dat de Rotterdamse spreektaal is doorgesijpeld naar desbetreffende bericht, maar of we daar blij mee moeten zijn laat ik maar even in het midden...
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ik moest "persoonsvorm" opzoeken; in mijn tijd heette dat vervoeging. Ik voel me ineens heel oud nu.
Aangenomen dat je het "waarom" echt wil weten: "Bediend" is een voltooid deelwoord. Daar hoort een werkwoord bij om een lopende zin te maken: Welke vervoerder heeft deze halte bediend?
Als je het niet voltooid bedoelt moet je het ook niet voltooid schrijven. Welke vervoerder bediende deze halte? Welke vervoerder bedient deze halte? Welke vervoerder zal deze halte bedienen?