Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik heb nog even overwogen om de politieauto helemaal wit te maken, maar aan de andere kant, iedereen weet dat ik in Australie woon, het verkeer op de foto rijdt links.... dus het zal wel Australie zijn.
Daarom zo gelaten
Waar het om ging is dat als je m googlede je van alles kreeg behalve Melbourne
Dat was de opdracht.
Daar ben je niet in geslaagd: Zodra ik had uitgevogeld dat dit Australië was, simpelweg door Australische politieauto's gezocht tot ik dit specifieke model politieauto vond. Die bleek (nagenoeg) alleen in Melbourne rond te rijden
Dat vermoeden had ik al door de lantaarnpaal links (vaak gebruikt bij Fietsostrades), de polderachtige platheid en het bord verderop aan een lantaarnpaal van een Fietsostrade, maar ik vind het moeilijk een locatie vast te pinnen, dus ik zeg Sinaai.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dat was een leuk ouderwets avondje streetviewen, maar het is gelukt We zijn hier: https://goo.gl/maps/ifuNLoUeunqFS7K7A
Het volgende station van deze trein is dus Leuven, als hij geen gekke verbindingboogjes neemt.
Ik zie nu dat er elk uur een IC zo rijdt ja, sinds wanneer is dat? Ik was in de veronderstelling dat alle treinen via Leuven reden.
Maar in dat geval zou het antwoord Herent zijn, dat is het eerste station dat hij tegenkomt, de vraag was niet wat het eerste station is waar hij stopt