Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Sunny, de vorig jaar overleden stationskat van Deventer, heeft een mooi beeldje gekregen die nu voor de ingang van het station staat. En hij lijkt nog goed ook! Via crowdfunding was er een kleine 2000 euro voor binnengekomen en de beeldhouwer vond het zo'n sympathiek idee dat zij de rest van de kosten erbij hebben geschonken. Artikel in de Stentor (premium)
Op station Varsseveld lopen kippen en zo te horen minstens één haan vrij los op het perron en het grasveld ernaast.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Vanmiddag stond ik in het gras op de bus richting warmte thuis te wachten. Kennelijk bewoog ik net wat teveel, want ik hoorde opeens een egeltje piepen. Sorry egel.
Fijne Wereld Kattendag! National Express heeft voor de gelegenheid katten rondom hun logo op de beeldschermen in de trein gezet. Grapjes met hun logo maken kunnen ze goed, nou nog treinen op tijd laten rijden.