Er rijd idd elke werkdag een touringcar van firma van Gompel, welke om 07:30 vertrekt vanaf de halte Dommelseweg in Valkenswaard. Er zit geen plaat met 618 achter de voorruit in ieder geval. Tot enkele maanden terug vertrok deze touringcar overigens vanaf de halte markt Valkenswaard.
Al weken valt weer de eerste rit uit vanaf Asten Plutostraat. Deze heeft sinds de opschaling nauwelijks gereden.fogeltje schreef: ↑ma 19 jun 2023, 11:28 Hmm, donderdag hebben we teamuitje op het werk. Zit te overwegen om eens de hus naar Uden te nemen. Maar met de huidige betrouwbaarheid van Hermes durf ik dat niet echt, zeker omdat ik dan de laatste 322 van Uden naar Eindhoven moet hebben. Zou niet de eerste keer zijn dat die uitvalt en de laatste rit gaat maar tot Gemert, daar heb ik niets aan.
Vanochtend ook doodleuk twee ritten op rij maar Uden vervallen, precies in de spits. Dus vanochtend had ik de teis niet eens kunnen maken.
Ik zou ook erg twijfelen eerlijk gezegd. n taxi van Gemert naar Beek en Donk is op dat tijdstip ook niet echt te regelen?fogeltje schreef: ↑ma 19 jun 2023, 11:28 Hmm, donderdag hebben we teamuitje op het werk. Zit te overwegen om eens de hus naar Uden te nemen. Maar met de huidige betrouwbaarheid van Hermes durf ik dat niet echt, zeker omdat ik dan de laatste 322 van Uden naar Eindhoven moet hebben. Zou niet de eerste keer zijn dat die uitvalt en de laatste rit gaat maar tot Gemert, daar heb ik niets aan.
Vanochtend ook doodleuk twee ritten op rij maar Uden vervallen, precies in de spits. Dus vanochtend had ik de teis niet eens kunnen maken.
Geen idee, voor de laatste rit van lijn 25 wordt nooit voor vervangend vervoer gezorgd als er meer dan 8 reizigers zijn
Met beboeten schiet je ook niet direct iets op natuurlijk. Beter voor het OV-aanbod is hetzelfde doen als de provincie Utrecht doet: de niet gereden ritten worden in mindering gebracht op de exploitatievergoeding, maar komen weer terug naar de reiziger in de vorm van extra budget voor een pluspakket zodra het personeel weer op orde is.
Om hier op in te haken, tijdje terug op de "ikbestuurdebus" dag geweest, daarna gesolliciteerd en eerste test goed doorlopen. Binnenkort sollicitatie en rijtest, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het verdere opleidings traject eruit ziet? En wat voor testen worden er tijdens dat traject allemaal afgenomen?Hans schreef: ↑di 27 jun 2023, 10:35 Ik hoop voor mijn collega's niet dat ik ben gekloond.![]()
Er vindt inderdaad instroom van nieuwe collega's plaats. Voor mijn vakantie waren er een aantal met een mentor mee. Ik zelf had ook een nieuwe collega bij die ik stad en streek (excl de specifieke Helmond lijnen) heb geleerd.
Deze collega's zullen nu zo langzamerhand wel klaar zijn en hun eigen diensten rijden. En wellicht zijn er wat minder zieken / komen er chauffeurs extra werken.... geen idee verder. Ik ga nog even verder met vakantie, haha.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 46 gasten