Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ja, helaas staat Buurman/Keilewerf 1 in de fik. Ik was net onderweg toen ik een foto van de buurvrouw toegezonden kreeg, ben naar huis gegaan om de ramen dicht te doen. Er ligt ook as in de voortuin
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TffpaA schreef:Wat is dat toch met megabranden in steden dit jaar? Zou de extreme droogte hier nog een rol in spelen?
Ik durf hierover niet te speculeren, maar het had vannacht wel een klein beetje geregend. Echt extreem zonde deze brand, tientallen creatieve ondernemingen zien hun levenswerk verloren gaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Zelf heb ik ook een klein overwinninkje, na bijna een maand moeilijkheden over welke vakken ik wel en niet mocht kiezen, waarvan de goedkeuring en afkeuring ook lang duurde, ben ik eindelijk klaar voor mijn inschrijving om volgend semester te studeren in het buitenland. De bestemming is Clermont-Ferrand in Frankrijk.
April064 schreef: ↑wo 28 jun 2023, 13:21
Zelf heb ik ook een klein overwinninkje, na bijna een maand moeilijkheden over welke vakken ik wel en niet mocht kiezen, waarvan de goedkeuring en afkeuring ook lang duurde, ben ik eindelijk klaar voor mijn inschrijving om volgend semester te studeren in het buitenland. De bestemming is Clermont-Ferrand in Frankrijk.
Dankjewel. Ga een beetje van alles studeren wat met economie, politiek, en geschiedenis te maken heeft. Ik doe in Nederland European Studies, in het buitenland studeren is hier een verplicht deel hiervan, en ik had relatief vrije keuze in vakken, dus ik ga niet echt 1 richting op.
April064 schreef: ↑do 29 jun 2023, 01:02
Dankjewel. Ga een beetje van alles studeren wat met economie, politiek, en geschiedenis te maken heeft. Ik doe in Nederland European Studies, in het buitenland studeren is hier een verplicht deel hiervan, en ik had relatief vrije keuze in vakken, dus ik ga niet echt 1 richting op.
Gedoe met mijn Interrail-reservering voor de Eurostar. Ik heb hem in januari al geboekt (veel te vroeg eigenlijk, er is nu nog ruime keuze op de dag die ik wil) via NMBS Internationaal. Later heb ik nog een keer via de website van Eurostar mijn zitplaats veranderd, kijk ik in mijn dossier van NMBS Internationaal, staan daar opeens 2 zitplaatsen in (en bijbehorend totaalbedrag), alsof ik ze beide geboekt heb (wat niet eens zou moeten kunnen op 1 Interrail). Verder wil ik de datum verzetten omdat ik eerder terug moet reizen i.v.m. een verjaardag, maar dat kan niet online (vermoedelijk door een storing). NMBS gebeld op hun nummer voor internationale boekingen, meer dan 10 minuten in de wacht gestaan zonder doorverbonden te worden. Morgen dan maar opnieuw proberen, of wellicht aan het loket in Brussel/Lille/Parijs als ik komende week toch die kant op ga (als dat kan. Ik weet dat wijzigen 15 euro kost en online mogelijk zou moeten zijn, maar niet of het ook aan het loket kan).