Vrijdag krijg ik contactlenzen, wie weet helpt het

Waarbij HR = Rheine en HO = Osnabrück Hbf?marvinkok schreef:Tis sowieso erg rommelig de laatste dagen, eigenlijk als sinds de werkzaamheden HR-HO. Regelmatig losse 1700 in ongeveer het pad van de ICB gezien, en ook meldingen aan Duitse kant dat er losse 101 in het pad van de icb rijdt.
Excuus, dat zijn de DB verkortingen inderdaad. Kom daar iets te veel...Suus schreef: ↑wo 28 jun 2023, 15:17Waarbij HR = Rheine en HO = Osnabrück Hbf?marvinkok schreef:Tis sowieso erg rommelig de laatste dagen, eigenlijk als sinds de werkzaamheden HR-HO. Regelmatig losse 1700 in ongeveer het pad van de ICB gezien, en ook meldingen aan Duitse kant dat er losse 101 in het pad van de icb rijdt.
Volgens de mouse-over is de 153 (ook) een IC Amsterdam Centraal - Bad Bentheim - Berlin Ostbahnhof. Klopt dat wel?
Het wil alleen nog niet erg lukken blijkbaar, die trein staat nu aangekondigd met +1:15.jossevb schreef: ↑wo 28 jun 2023, 15:59 https://treinposities.nl/ritinfo/20230628/159
159 staat gepland met Vectron + IC1 rijtuigen
In Frankrijk kan ik me vooral een conducteur herinneren die zonder pet op door de trein liep ... om nog even zijn pet op te halen zodat hij die voor zijn controleronde op kon zetten.
Bij een storing wel. Standaard rijden ICs op traject bij storing wel en sprinter niet. 7000 wordt standaard over hele traject bijvoorbeeld uitgegooid bij storing Rijssen-DeventerMeltrain schreef: ↑do 29 jun 2023, 09:05 Door een defecte bovenleiding rijden tussen Delft en Schiedam nu alleen de 1100 en 2200. De 5000 rijdt niet tussen Gvc en Sdm en de 5100 rijdt niet tussen Dtcp en Sdm.
Dat laatste betekent dat er nu geen rechtstreekse verbinding is tussen Dtcp en Sdm. Is dat wel toegestaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten