{TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 10:10
- Locatie: DAV/DMG-gebied
{TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
vervolg....
Vervolg Zaterdag 22 juni
Uitzicht by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na met een geslaagd gevoel weg te zijn gegaan in Galaţi werd er langzaam aan weer terug naar het westen gereisd.
1ste etappe was op deze dag naar Brasov. Waar er een overnachting nodig was om op onze volgende plek te komen.
Na in Boekarest kop gemaakt te hebben werd door het Karpatisch berggebied heen gereisd. Dit keer met met het hoofd er wel iets meer bij.
Na welgeteld €34,45 afgerekend te hebben voor de de internationale kaartjes bij het loket voor de aankomende woensdag, werd er naar het hotel gelopen. Wat voor deze kleine overnachting een keer dichtbij lag.
En ook met een fantastisch uitzicht vanuit de kamer, naar het westen.
Uitzicht hotel Brasov by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Zondag 23 juni
Avondrood, water in de sloot luid het gezegde toch?
Naja, de volgende ochtend was het weer iets minder, en werd er door de regen in de vroegte terug gelopen naar het station. Waar wij om 8.51 weer vertrokken.
Uitzicht by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
De bestemming voor deze dag was Oradea. Dit werd bereikt via Cluj-Napoca.
Tijdens de overstap in Cluj-Napoca werd er naast lunch bij de Carrefour Market ook nog even de camera gepakt.
Deze zeer fraai in de lak zittende BR628 kon ik natuurlijk niet laten schieten.
628 451-6 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Onderweg naar Oradea by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na Cluj werd met de R-Trein doorgereisd naar Oradea. Dit werd gedaan met een onder de Graffiti zittende, met, ik mag hopen door stenen, gebarste ruiten, Talent.
Maandag 24 juni
De laatste stop in Roemenië deze trip was dus Oradea, hier werd 1 dag besteed aan het OV hier.
Het wagenpark hier bestaat vooral uit ex-RET 300 Citaro's. Blijft toch wel gek om te weten dat zelfs ik een aantal van deze wagens nog 3 jaar geleden in Rotterdam op de foto heb gezet....
Begonnen werd bij het station waar we als eerste deze ex-RET 322 zien langskomen.
40 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na het station liepen wij wat dichter het centrum in, waar ook een aantal tramlijnen rijden. Naast een aantal moderne trams rijden er hier ook een groepje Tatra's, die zo te zien, denk ik, een Berlijns verleden zullen hebben.
229 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
68 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Ook hier zagen wij weer een Rotterdammer, en wel de ex-364.
Tja, op de modernere trams zag die kleurstelling er wel netjes uit, maar zo'n Tatra lijkt ermee eerder een pipowagen ofzo....
201 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Nadat de zon hier verkeerd begon te draaien werd er met de tramvervangende bus naar de volgende stek gegaan.
Toevallig zat hier een ex-RETer op.
Wel klaagde deze Rotterdammer dat hij zijn realtime informatie niet kon vinden....
Naja zeg by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
197 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Helaas was het volgende stekje niet wat ik ervan verwacht had i.v.m. werkzaamheden.
Ondanks dat zijn er hier nog wel een paar plaatjes gelukt.
Zo ook deze gevaarlijke situatie van deze ex-Amsterdamse gelede, de ex-379, gevolgd door de ex-Rotterdamse 373.
Na dit stekje gingen we nog even naar het spoor toe.
Nabij Oradea Est had ik namelijk een mooie betonnen loopbrug gezien waar we even konden staan.
Desiro by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Hier werd o.a. een van bovengenoemde Talentjes op de foto gezet. Bij deze waren wel alle ruiten tenminste heel....
Ook deze InterRegio ging op de foto, vanuit de andere kant.
92 53 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Ook zagen wij hier weer een BR 628 langskomen. Deze rijden in Roemenië tegenwoordig bij het bedrijf IRC.
Duidelijk is dat dit stel nog niet gedaan is. Enige wat ik je wel kan vertellen is dat dit niet Südostbayern is.
928 596 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
92 53 0 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Afgesloten werd met deze IRN-trein.
Dinsdag 25 juni
Helaas zijn er wat minder foto's gemaakt van deze dag, komt omdat deze jongen zijn telefoon had laten liggen in de hotelkamer in Oradea. Oops
Maar, deze dag was net zoals Feteşti in het begin van deze trip vrij laat nog aangepast.
Dit was eerste nog een 2e dag in Oradea.
Maar we besloten om hiervan nog een dag in Arad te maken.
Een stad op 2 en een half uur, met de trein, afstand vanaf Oradea.
Na aangekomen te zijn bij het centrale busknooppunt Podgoria stond daar dan wel wat we graag wouden zien hier.
Hier in Arad rijden namelijk nog een 5 tal oude grijze InterLiner Volvo's bij het bedrijf CTP.
Deze, de ex-Connexxion (Tours) 3523.
425 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Helaas bleef het wel bij deze Volvo qua ex-Nederlanders.
Maar ondanks dat kregen wij ook nog wat andere dingen te zien.
Zoals deze Brusselse Van Hool.
DSN by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Naast CTP rijd hier in Arad ook het bedrijf Pito Trans divers werknemersvervoer, rond 14.00 hebben we hier een hele stoet van zien langskomen, oude Setra's, O405ven, Integro's.
Maar het leukste vond ik wel deze dubbelasser Citaro uit Berlijn.
PTT by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Nadat er nog wat gegeten werd ging we weer terug naar Oradea, onderwel begon het goed te stormen.
Nadat we terugkwamen in Oradea waren we blij dat we vandaag naar Arad gegaan waren.
Want hier had het namelijk zo hard gestormd dat op een centraal plein, bij een Mac Donalds waar we de dag nog hadden gegeten, de bankjes waar we even gezeten hadden totaal verwoest waren omdat er o.a. lantarenpalen op waren gevallen....
Ravage by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Ravage 2 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Vaak ben ik niet echt aangeslagen door dit soort dingen, maar hier werd ik dan toch even stil van....
Gelukkig stond het hotel er nog onaangetast bij en zijn we, kijkend naar de valstrepen van het noodweer wat je in de verte gewoon zag langstrekken, in slaap gevallen.
Woensdag 26 juli
Na een ongestoorde nachtrust en ontbeten te hebben, gingen we snel naar het station, waar we een 6 minuten voor de geplande vertrektijd aankwamen.
Even wachten by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Met de nadruk op gepland. Want aangekomen in de stationshal en kijkend naar het vertrektijdenbord vertelde ons dat onze trein jawel, 80 minuten te laat was.....
Nadat de vertraging uiteindelijk opgelopen was naar 100 minuten kwam dan eindelijk onze trein, die ons weer naar Boedapest zou brengen binnen.
Ondanks de vertraging was dit een zeer vermakelijke rit.
In verband met werkzaamheden gingen wij namelijk niet via de gebruikelijke grensovergang bij Episcopia Bihor, maar een stukje naar het noorden, bij Valea lui Mihai.
Ook bleek bij het instappen dat bij onze 2e klas kaartjes, onze zitplaatsreserveringen, die we in Brasov bij het loket hadden gehaald, gereserveerd waren in een 1e klas rijtuig.
En wat onderzoek bleek dat vanwege de omleiding het systeem dacht dat er geen 1ste klas aanwezig zou zijn in deze trein.
Dus zodoende hadden we een lekker luxe rit naar Boedapest.
Valea lui Mihai by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Aankomst Boedapest by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Eenmaal aangekomen in Boedapest werd er weer ingecheckt bij hetzelfde hotel als op de heenweg.
En werd na het avondeten het bed alweer opgezocht. Want de volgende dag gingen we alweer door.
Donderdag 27 juli
Vertrek Boedapest by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Vroeg gingen we alweer door, weer terug naar Wenen.
En dit alweer met de EuroCity. Gelukkig dit keer niet in de krappe 6 persoons coupéétjes, maar in een gewoon rijtuig met gangpad.
Zo kwamen we even na 11 uur weer aan in Wenen.
Onze NightJet naar Utrecht zou logisch denk ik, pas 's avond rond 19.30 weer vertrekken.
Dus werd er besloten om een klein rondje door de regio te maken.
Ik wou graag eens mee met de diesel-motorwagens die we op de heenweg ook hadden gezien.
Zodoende zijn we met de R95 het lijntje naar Traiskirchen afgegaan.
Eenmaal daar aangekomen hadden wij een overstap van 3 minuten op ook een R95, maar dit keer naar Wiener Neustadt.
Gelukkig hoefde we niet te stoppen op de laatste stationetjes, die halte op verzoek zijn, dus hadden we gelukkig wat langer.
5047 032 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Waarover ik zeer verbaasd was, was dat naast dat deze lijn niet geëlektrificeerd is, en haltes op verzoek heeft, wordt het station hier in Traiskirchen ook nog beveiligd wordt met handbediende armseinen. En dat een half uurtje buiten Wenen!
Traiskirchen by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Voor iedereen die wel van dit soort rare lijntjes houden zou ik deze zeer zeker aanraden.
Na wat gegeten te hebben werd dan ingestapt in de NightJet die ons zou gaan vervoeren naar Utrecht.
Waar we, vanuit ons rijtuig, voor het laatst zicht hadden op een Roemeens CFR rijtuig, die weer terug ging naar Boekarest.
Wenen by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Rijn by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na na Passau inslaap gevallen te zijn, en in Nürnberg even wakker te zijn geworden van het rangeerwerk, werd ik dan wakker in Mainz.
Hier kon ik het dan toch even niet laten om even langs het raam te gaan zitten.
want vanaf hier tot Koblenz reden we natuurlijk over de Rhijnstrecke, de Rechter.
En zo werd ik goed wakker, met een langzaam duidelijk zichtbaar wordende Rijn.
Na nog een kleine 2 uur werd net na Oberhausen ontbeten, waarna we om 9.30 aankwamen op Utrecht Centraal. Na 3 weken reizen hoorde we dan weer het bekende geluid van: "Beste reizigers, dit is een bericht voor...."
Utrecht by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na de reisgenoot weer gedag te hebben gezegd stond er niks anders te doen dan met een Koploper naar Rotterdam te reizen...
Naar Rotterdam by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
En met een VIRM naar Dordrecht te gaan.....
Laatste trein by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Waar we deze reis dan afsluiten met de CREW 2296 die toevallig die ochtend naar Roosendaal gesleepd werd.
3029 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na 5 jaar bushobbiën is het cirkeltje dan eindelijk rond gekomen.
Wat 5 jaar geleden begon dankzij het DAV gebied, is weer geëindigd met het DAV gebied.
Roemenië: check.
Galaţi: check.
Als leuk bijvoegsel hier nog de verschillende kaartjes van deze trip:
Kaartjes by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Einde.
Vervolg Zaterdag 22 juni
Uitzicht by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na met een geslaagd gevoel weg te zijn gegaan in Galaţi werd er langzaam aan weer terug naar het westen gereisd.
1ste etappe was op deze dag naar Brasov. Waar er een overnachting nodig was om op onze volgende plek te komen.
Na in Boekarest kop gemaakt te hebben werd door het Karpatisch berggebied heen gereisd. Dit keer met met het hoofd er wel iets meer bij.
Na welgeteld €34,45 afgerekend te hebben voor de de internationale kaartjes bij het loket voor de aankomende woensdag, werd er naar het hotel gelopen. Wat voor deze kleine overnachting een keer dichtbij lag.
En ook met een fantastisch uitzicht vanuit de kamer, naar het westen.
Uitzicht hotel Brasov by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Zondag 23 juni
Avondrood, water in de sloot luid het gezegde toch?
Naja, de volgende ochtend was het weer iets minder, en werd er door de regen in de vroegte terug gelopen naar het station. Waar wij om 8.51 weer vertrokken.
Uitzicht by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
De bestemming voor deze dag was Oradea. Dit werd bereikt via Cluj-Napoca.
Tijdens de overstap in Cluj-Napoca werd er naast lunch bij de Carrefour Market ook nog even de camera gepakt.
Deze zeer fraai in de lak zittende BR628 kon ik natuurlijk niet laten schieten.
628 451-6 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Onderweg naar Oradea by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na Cluj werd met de R-Trein doorgereisd naar Oradea. Dit werd gedaan met een onder de Graffiti zittende, met, ik mag hopen door stenen, gebarste ruiten, Talent.
Maandag 24 juni
De laatste stop in Roemenië deze trip was dus Oradea, hier werd 1 dag besteed aan het OV hier.
Het wagenpark hier bestaat vooral uit ex-RET 300 Citaro's. Blijft toch wel gek om te weten dat zelfs ik een aantal van deze wagens nog 3 jaar geleden in Rotterdam op de foto heb gezet....
Begonnen werd bij het station waar we als eerste deze ex-RET 322 zien langskomen.
40 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na het station liepen wij wat dichter het centrum in, waar ook een aantal tramlijnen rijden. Naast een aantal moderne trams rijden er hier ook een groepje Tatra's, die zo te zien, denk ik, een Berlijns verleden zullen hebben.
229 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
68 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Ook hier zagen wij weer een Rotterdammer, en wel de ex-364.
Tja, op de modernere trams zag die kleurstelling er wel netjes uit, maar zo'n Tatra lijkt ermee eerder een pipowagen ofzo....
201 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Nadat de zon hier verkeerd begon te draaien werd er met de tramvervangende bus naar de volgende stek gegaan.
Toevallig zat hier een ex-RETer op.
Wel klaagde deze Rotterdammer dat hij zijn realtime informatie niet kon vinden....
Naja zeg by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
197 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Helaas was het volgende stekje niet wat ik ervan verwacht had i.v.m. werkzaamheden.
Ondanks dat zijn er hier nog wel een paar plaatjes gelukt.
Zo ook deze gevaarlijke situatie van deze ex-Amsterdamse gelede, de ex-379, gevolgd door de ex-Rotterdamse 373.
Na dit stekje gingen we nog even naar het spoor toe.
Nabij Oradea Est had ik namelijk een mooie betonnen loopbrug gezien waar we even konden staan.
Desiro by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Hier werd o.a. een van bovengenoemde Talentjes op de foto gezet. Bij deze waren wel alle ruiten tenminste heel....
Ook deze InterRegio ging op de foto, vanuit de andere kant.
92 53 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Ook zagen wij hier weer een BR 628 langskomen. Deze rijden in Roemenië tegenwoordig bij het bedrijf IRC.
Duidelijk is dat dit stel nog niet gedaan is. Enige wat ik je wel kan vertellen is dat dit niet Südostbayern is.
928 596 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
92 53 0 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Afgesloten werd met deze IRN-trein.
Dinsdag 25 juni
Helaas zijn er wat minder foto's gemaakt van deze dag, komt omdat deze jongen zijn telefoon had laten liggen in de hotelkamer in Oradea. Oops
Maar, deze dag was net zoals Feteşti in het begin van deze trip vrij laat nog aangepast.
Dit was eerste nog een 2e dag in Oradea.
Maar we besloten om hiervan nog een dag in Arad te maken.
Een stad op 2 en een half uur, met de trein, afstand vanaf Oradea.
Na aangekomen te zijn bij het centrale busknooppunt Podgoria stond daar dan wel wat we graag wouden zien hier.
Hier in Arad rijden namelijk nog een 5 tal oude grijze InterLiner Volvo's bij het bedrijf CTP.
Deze, de ex-Connexxion (Tours) 3523.
425 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Helaas bleef het wel bij deze Volvo qua ex-Nederlanders.
Maar ondanks dat kregen wij ook nog wat andere dingen te zien.
Zoals deze Brusselse Van Hool.
DSN by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Naast CTP rijd hier in Arad ook het bedrijf Pito Trans divers werknemersvervoer, rond 14.00 hebben we hier een hele stoet van zien langskomen, oude Setra's, O405ven, Integro's.
Maar het leukste vond ik wel deze dubbelasser Citaro uit Berlijn.
PTT by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Nadat er nog wat gegeten werd ging we weer terug naar Oradea, onderwel begon het goed te stormen.
Nadat we terugkwamen in Oradea waren we blij dat we vandaag naar Arad gegaan waren.
Want hier had het namelijk zo hard gestormd dat op een centraal plein, bij een Mac Donalds waar we de dag nog hadden gegeten, de bankjes waar we even gezeten hadden totaal verwoest waren omdat er o.a. lantarenpalen op waren gevallen....
Ravage by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Ravage 2 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Vaak ben ik niet echt aangeslagen door dit soort dingen, maar hier werd ik dan toch even stil van....
Gelukkig stond het hotel er nog onaangetast bij en zijn we, kijkend naar de valstrepen van het noodweer wat je in de verte gewoon zag langstrekken, in slaap gevallen.
Woensdag 26 juli
Na een ongestoorde nachtrust en ontbeten te hebben, gingen we snel naar het station, waar we een 6 minuten voor de geplande vertrektijd aankwamen.
Even wachten by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Met de nadruk op gepland. Want aangekomen in de stationshal en kijkend naar het vertrektijdenbord vertelde ons dat onze trein jawel, 80 minuten te laat was.....
Nadat de vertraging uiteindelijk opgelopen was naar 100 minuten kwam dan eindelijk onze trein, die ons weer naar Boedapest zou brengen binnen.
Ondanks de vertraging was dit een zeer vermakelijke rit.
In verband met werkzaamheden gingen wij namelijk niet via de gebruikelijke grensovergang bij Episcopia Bihor, maar een stukje naar het noorden, bij Valea lui Mihai.
Ook bleek bij het instappen dat bij onze 2e klas kaartjes, onze zitplaatsreserveringen, die we in Brasov bij het loket hadden gehaald, gereserveerd waren in een 1e klas rijtuig.
En wat onderzoek bleek dat vanwege de omleiding het systeem dacht dat er geen 1ste klas aanwezig zou zijn in deze trein.
Dus zodoende hadden we een lekker luxe rit naar Boedapest.
Valea lui Mihai by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Aankomst Boedapest by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Eenmaal aangekomen in Boedapest werd er weer ingecheckt bij hetzelfde hotel als op de heenweg.
En werd na het avondeten het bed alweer opgezocht. Want de volgende dag gingen we alweer door.
Donderdag 27 juli
Vertrek Boedapest by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Vroeg gingen we alweer door, weer terug naar Wenen.
En dit alweer met de EuroCity. Gelukkig dit keer niet in de krappe 6 persoons coupéétjes, maar in een gewoon rijtuig met gangpad.
Zo kwamen we even na 11 uur weer aan in Wenen.
Onze NightJet naar Utrecht zou logisch denk ik, pas 's avond rond 19.30 weer vertrekken.
Dus werd er besloten om een klein rondje door de regio te maken.
Ik wou graag eens mee met de diesel-motorwagens die we op de heenweg ook hadden gezien.
Zodoende zijn we met de R95 het lijntje naar Traiskirchen afgegaan.
Eenmaal daar aangekomen hadden wij een overstap van 3 minuten op ook een R95, maar dit keer naar Wiener Neustadt.
Gelukkig hoefde we niet te stoppen op de laatste stationetjes, die halte op verzoek zijn, dus hadden we gelukkig wat langer.
5047 032 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Waarover ik zeer verbaasd was, was dat naast dat deze lijn niet geëlektrificeerd is, en haltes op verzoek heeft, wordt het station hier in Traiskirchen ook nog beveiligd wordt met handbediende armseinen. En dat een half uurtje buiten Wenen!
Traiskirchen by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Voor iedereen die wel van dit soort rare lijntjes houden zou ik deze zeer zeker aanraden.
Na wat gegeten te hebben werd dan ingestapt in de NightJet die ons zou gaan vervoeren naar Utrecht.
Waar we, vanuit ons rijtuig, voor het laatst zicht hadden op een Roemeens CFR rijtuig, die weer terug ging naar Boekarest.
Wenen by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Rijn by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na na Passau inslaap gevallen te zijn, en in Nürnberg even wakker te zijn geworden van het rangeerwerk, werd ik dan wakker in Mainz.
Hier kon ik het dan toch even niet laten om even langs het raam te gaan zitten.
want vanaf hier tot Koblenz reden we natuurlijk over de Rhijnstrecke, de Rechter.
En zo werd ik goed wakker, met een langzaam duidelijk zichtbaar wordende Rijn.
Na nog een kleine 2 uur werd net na Oberhausen ontbeten, waarna we om 9.30 aankwamen op Utrecht Centraal. Na 3 weken reizen hoorde we dan weer het bekende geluid van: "Beste reizigers, dit is een bericht voor...."
Utrecht by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na de reisgenoot weer gedag te hebben gezegd stond er niks anders te doen dan met een Koploper naar Rotterdam te reizen...
Naar Rotterdam by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
En met een VIRM naar Dordrecht te gaan.....
Laatste trein by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Waar we deze reis dan afsluiten met de CREW 2296 die toevallig die ochtend naar Roosendaal gesleepd werd.
3029 by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Na 5 jaar bushobbiën is het cirkeltje dan eindelijk rond gekomen.
Wat 5 jaar geleden begon dankzij het DAV gebied, is weer geëindigd met het DAV gebied.
Roemenië: check.
Galaţi: check.
Als leuk bijvoegsel hier nog de verschillende kaartjes van deze trip:
Kaartjes by OV Fotograaf Dordrecht, on Flickr
Einde.
Dordtenaar
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Mooi verslag weer
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Je hebt je best vermaakt in Roemenië zo te zien. Wel jammer dat je niet zo veel tijd in Oradea had. Daar rijdt naast de Citaro's ook nog een serie Lion's City T van Connexxion en zelfs exemplaren die nog op de stadsBuzz Drechtsteden hebben gereden.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Mooi reisje gemaakt
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 10:10
- Locatie: DAV/DMG-gebied
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 10:10
- Locatie: DAV/DMG-gebied
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Helaas wel ja. Misschien iets voor volgend jaar....
Dordtenaar
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 10:10
- Locatie: DAV/DMG-gebied
-
- Berichten: 639
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Das een mooie verzameling aan tickets geworden Mooi verslag!
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Mooie reis, dank voor het delen!
Re: {TB199} Interrail 2023: Met de trein naar het verre oosten Deel 4 (33 foto's)
Samen met de drie overige delen een mooi verslag .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten