Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Het laatste hotel van mijn Engeland-reis vorige maand had helemaal geen maaltijden, ook geen ontbijt. In Londen vlakbij St.Pancras/Kings Cross. Er was wel koffiezet-apparatuur in de hotelkamer. Heb toen wat van die lekkere koeken gekocht bij Tesco. Was ik voor ongeveer 2 pond klaar.
Het hotel waar ik vorige week zat vroeg 17,95 euro per ontbijt... Ben maar naar de plaatselijke grootgrutter gegaan, zoveel trek had ik toch niet.
Er stond overigens wél een koffiezetapparaat in de kamer, maar geen waterkoker; die moest je weer apart ophalen bij de receptie
Interictyhotels lukken mij als het mee zit ook 2 nachten voor 120 Euro inclusief ontbijt.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Mijn vaste adres in Frankfurt is de Ibis Styles in de Moselstrasse. Daar is ontbijt altijd inbegrepen in de kamerprijs en ben ik vaak 55 euro per nacht kwijt.
Sowieso is denk ik Ibis Styles wel mijn favoriet. Vaak een grappig thema, net iets minder uniform dan de rode Ibis maar verder prima comfort.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik stapte vanmiddag de trein uit in Dordrecht Zuid, en in combinatie met een vreemde lucht kwamen er stevige rookwolken uit noordoostelijke richting het spoor over. Daar bleek iets mis te zijn gegaan met het vervangen van bitumen op een plat dak: https://www.ad.nl/dordrecht/brand-uitge ... ~ad909480/
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Durashift schreef: ↑za 23 sep 2023, 07:46
Van de week was er een inschrijving voor STAP. Leuk, ik was aan het werk en wist er eigenlijk niks van. Binnen een uurtje is zo'n regeling vol ingetekend.
Ik heb in maart stap budget verkregen voor een studie. (..)
Suus schreef: ↑wo 27 sep 2023, 20:57
Mijn vaste adres in Frankfurt is de Ibis Styles in de Moselstrasse. Daar is ontbijt altijd inbegrepen in de kamerprijs en ben ik vaak 55 euro per nacht kwijt.
Dat is dan denk ik wel na aftrek van loyaliteitskorting?
hauptbahnhof schreef: ↑wo 27 sep 2023, 19:26
Ik zie wel heel veel lage bedragen voorbij komen dan wat ik gewend ben. Wat voor (soort) hotels verblijven jullie zoal?
In mijn geval gaat om een aanbieding via www.reiseschein.de
Vorig jaar via www.kurzurlaub.de nog 2 nachten voor 75 euro in de Ibis naast station Landshut gezeten.
Normaal gesproken reken ik in Duitsland op zo'n 75 euro per nacht.
Suus schreef: ↑wo 27 sep 2023, 20:57
Dat is dan denk ik wel na aftrek van loyaliteitskorting?
Iedereen die een account heeft bij Accor krijgt dat, zodat je niet via de grote boekingsportalen boekt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Nou ik heb een Accor-account, maar de bedragen welke ik zie zitten vooral rond de 80 euro.
Tenzij je de kamer met iemand deelt, dan is het inderdaad al wel snel 55 euro p.p.
Toen ik dat las moest ik instinctief gelijk denken aan of mijn broertje dat gebied veilig heeft kunnen ontvluchten, omdat die in een nabijgelegen gebouw van de Hogeschool naar school gaat. Hij was gelukkig thuis toen de aanslag plaatsvond, maar mijn buurjongen heeft daadwerkelijk op last van de politie in het Erasmus MC moeten blijven toen zij het gebied afgrendelden.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ik ben onder de indruk van de snelheid waarmee de interventiediensten de vermoedelijke dader hebben kunnen arresteren. Helaas is de mentale klap er voor heel veel mensen niet minder door. Wat een ellende.
Ik hoor iemand heel fanatiek op een trom slaan, een hoop geclaxonneer en een hoop gevroem van overdreven krachtige Duitse patserbakken hier in de buurt.
Al zijn er nu ook al veel in ons land die de maandag vrij gevraagd hebben en daardoor een lang weekend hebben
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
ICE 880 waar ik sinds München inzit is tot nu toe op ieder station enkele minuten te vroeg aangekomen