Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
TffpaA schreef: ↑di 03 okt 2023, 15:30
Vooral dat continu dansen met 'u' en 'je' is bijna poëtisch.
Dat viel me ook meteen op. Geweldig.
Werk aan de winkel voor Google Translate. Kies voor je of u voor de hele tekst in plaats van de beslissing per zin te maken.
En de briljante details als
het Europol logo dat scheef staat
onder de tekst "Europol" van het logo dan "Europese Politiedienst" met tussen haakjes, voor de zekerheid, nog een keer "Europol"
de oprichtingsdatum, aantal werknemers en begroting, MET de wikipedia voetnoten 1 en 2
de volkomen kromme zin voorafgaand aan het email adres (je zal toch maar een poging op een minderjarige hebben gedaan)
Ik zou het in mijn broek doen van angst ende vrees het lachen bij het lezen van deze brief.
Mijn e-mailadres inderdaad bekend is bij MijnOverheid. Maar dit geeft overige instanties nog geen vrijbrief om dit e-mailadres zomaar te gebruiken. We hebben toch een privacywet (AVG)?
Elke keer als je op MijnOverheid inlogt wordt expliciet gevraagd of je je gegevens wil delen met nieuwe instanties die zich hebben aangesloten bij het platform, zelfs als je daar (nog) niks mee te maken hebt. Zo wordt dat mij bijvoorbeeld ook gevraagd als ze in Echt-Susteren zich ook aansluiten ofzo. Je hebt dus gewoon de kans gehad om hier toestemming of geen toestemming voor te geven.
Suus schreef:Gisteren al mijn apparatuur van de Ziggo vervangen. Meteen kunnen profiteren van de snelheidsverdubbeling die de Ziggo heeft doorgevoerd afgelopen maandag
Ben benieuwd of ik het effect van de nieuwe Mediabox Next Mini van de Ziggo ook in mijn stroomrekening zie. Ik had nog een Horizon met een logo van de UPC
We zijn een maand later. In het verbruik-overzicht van oktober 2023 staat dat ik 18 kWh minder stroom heb verbruikt dan in oktober 2022. Volgens mij hebben die nieuwe doosjes effect gehad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aan het oriënteren voor een nieuwe smartphone, vind ik de Fairphone.
When you buy the Fairphone, you pay a high price for a phone that should last you for a long time, all while it’s unclear how well the hardware will hold up over the next eight years. For our planet and for the sake of social responsibility, the Fairphone 5 is still the best smartphone choice you can make. You'll just have to consider how committed to the cause you really are before you pull the trigger on your purchase.
Ik heb deze maand een nieuwe telefoon gekocht, nadat mijn vorige zes jaar (inclusief een batterijvervanging) is meegegaan. De batterij ging nu wel weer achteruit, dus de keuze gemaakt voor een nieuwe.
Goed ... vanmiddag een digitale zoektocht langs bedrijven en instanties (geen overheid) gedaan om er achter te komen hoe een analoge verhuizing het beste bij deze bedrijven en instanties te regelen.
Bij de meeste van hen ben ik er uit gekomen op welke manier dit geregeld is. Bij een klein aantal moet ik er nog even een telefoontje aan plegen.
Maar het meest schokkende is toch wel dat ik bij een uitgeverij van een tijdschrift waar wij al zeer lang lid van zijn een telefoonnummer aantrof dat al bijna dertig jaar niet meer in gebruik is. En dat terwijl ik pasgeleden (nog in 2024) contact met ze gehad heb met ons huidige telefoonnummer (dat al bijna dertig jaar wel in gebruik is .
Dat was met de nieuwe ziggodoos echt supersimpel. Modem aansluiten, app installeren op de telefoon, barcode op het modem scannen en alles was geconfigureerd. Vervolgens doosje in de TV pluggen, wifi-netwerk selecteren op de televisie met de afstandsbediening en klaar. Geniaal. De nerd die ik achter de hand had was niet eens echt nodig.
(Ziggo SmartWifi en Mediabox Next Mini).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bij Online heb ik in het vorige huis het modem uit het stopcontact getrokken, alle overige snoeren laten zitten en alles in een boodschappentas gedaan, meegenomen naar het nieuwe huis, weer in het stopcontact geplugt en een half uur later werkte alles gewoon weer
Dat was bij mij ook zo'n beetje de procedure geweest bij m'n verhuizing. Ik moest alleen een monteur laten komen omdat het glasvezelkastje nog aangesloten moest worden, maar ach, voor zoiets komen ze gratis.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Zo makkelijk ging het hier niet. Door omstandigheden moesten wij wisselen van provider. We hadden al in de muren kabels aan laten leggen. Nadat de modem door een monteur was aangesloten was alles ook binnen een half uur werkend. De monteur zou ook de WIFI punten meenemen, alleen deze had ze niet bij zich. De WIFI punten waren afgelopen vrijdag bezorgd. En ik heb ze vandaag werkend gekregen.