Waarom stoppen die niet in Lelystad trouwens, dat viel me nogal op op de TBP in Hilversum.
Heb vandaag ook buiten de spits een losse SLT-4 in de 4000 gezien op Amsterdam Centraal. Trein 4051 was het geloof ik met stel 2418 en het zag er ook nogal druk uit. Eerst was die trein gepland met 10 bakken SLT, later 4 bakken SLT en dat is het ook gebleven. Onbegrijpelijk..IIVQ schreef: ↑do 07 mar 2024, 20:01 4060 bestond uit SLT-4. Te Rtn vergat de mcn de deuren te openen tot ik op z'n raam klopte.
Dat was een slecht voorteken, want te Rta wilden de deuren juist niet meer dicht. Na een grote meute naar de IC die ons op het andere spoor inhaalde verwezen te hebben wilde het nog niet. Ondertussen hoorde ik Mcn en Hc tegen elkaar klagen "En dan sturen ze ons de volle spits in met maar één stelletje".
Na de trein volledig dood gemaakt te hebben lukte het wel, met +24.
Te Gd ... wéér een deurstoring. Ik ben maar in de 6969 (treinstel 2435, mooie nummercombinaties) naar Tiel gesprongen, en even later zie ik de rest ook de trein uit komen en het licht binnen uit gaan. Te Wd heb ik de volgende 4062 genomen. Ondanks +3 te Wd hadden we -1 te Asb, voor mij dus +29 (of eigenlijk +1:29, was al een uur langer op school gebleven).
Om zaterdag de sporen van Schiphol Airport in dienst te kunnen nemen is het nodig om de roest te verwijderen van de sporen waar langere tijd geen treinen hebben gereden door de werkzaamheden. Om dit te realiseren moet de dienstregeling fors aangepast worden. Dit duurt van 05:20 tot 15:15 en zal plaatsvinden op verschillende trajecten rond Schiphol. De reisplanner is bijgewerkt tot 09:00 uur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten