De Intercity naar Zwolle van 07.22 uur vanuit Dieren, reed met een Virm IV, beetje karig en krap, zeker als je weet dat vorige week van wo. t/m vrijdag de ic om die tijd met 10 bakken Virm gereden werd.

Overigens, de omlopen op lijn Dzijn zo 'gemaakt' dat ze alternerend korte en lange slagen rijden, dus dan heb je een patroon als dit:Joshua schreef:Ik was vandaag dan weer in Rotterdam.
Maar wat mij op viel, ik zie iedere keer matriaal wat op Lijn E thuis hoort, op Lijn D. En niet alleen tot Slinge maar tot helemaal aan de Akkers. Is dit gewoon een tijdenlijke oplossing over blijven die metro's in randstadrail kleurtjes gewoon tot daar rijden?
Een ex-Hermes dus, waarvan de logootjes af zijn geplukt?MdJ schreef:Apeldoorn:
-Op lijn 43(Apeldoorn-Arnhem via alle kleine rotdorpjes die er tussen liggen) zat een Cxx-amba die met iets te veel chloor was gewassen: een geheel witte 1789. (...)
ik weet dat de Qbuzz 2048 in de regio Rotterdam vertoeft maar die zat eerst in Ridderkerk misschien dat ie nu vanuit een andere stalling rijdChauf21 schreef:Nogal opvallend: vanochtend een Qbuzz [wiki]MAN Lion's Regio[/wiki] op lijn 171 Rotterdam - Pijnacker (rond half 8 op station Rotterdam Noord)!
De 171 komt zeker wel bij station Noord. Lijn 171 rijdt dan via de Kleiweg, Bergpolderplein, Ringdijk naar de huidige route toe en in Berkel & Rodenrijs wordt er een rondje gereden via de Meerpolder.Michael schreef:ik weet dat de Qbuzz 2048 in de regio Rotterdam vertoeft maar die zat eerst in Ridderkerk misschien dat ie nu vanuit een andere stalling rijdChauf21 schreef:Nogal opvallend: vanochtend een Qbuzz [wiki]MAN Lion's Regio[/wiki] op lijn 171 Rotterdam - Pijnacker (rond half 8 op station Rotterdam Noord)!
Hoeveel rijtuigen winst levert dat op? Er rijden toch maar 3 Fyra's nu? Dat zijn dan 3 rijtuigen winst, maar de Benelux is nu nog voorzien van die stuurrijtuigen die worden gesloopt, dan is de winst toch nog steeds maar 3 rijtuigen? Met andere woorden, waar komen de extra rijtuigen dan vandaan om een extra Benelux te vormen?ziggy schreef:Ja, dat ston dhie ral ergens.. Alle Fyra's rijden tegenwoordig met 6 rijtuigen. De Benelux volgt als ie over de HSL gaat ;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten