Blij dat ik in een zilveren Audi aan het lessen ben.Joshua schreef:Morgen ochtend mag ik weer rijden :D Dan ga ik weer met een knal gele les auto door NIjmegen :D

Blij dat ik in een zilveren Audi aan het lessen ben.Joshua schreef:Morgen ochtend mag ik weer rijden :D Dan ga ik weer met een knal gele les auto door NIjmegen :D
IT'ers van het ene bedrijf zijn anders altijd heel goed in het afkraken van IT'ers van een ander bedrijf hoorBee schreef:Echt , de IT-dienst op het werk, huilen met de pet op. Ik wil niemand hier die op een IT-afdeling werkt teniet doen, maar ik wordt er niet vrolijk van
Kastje-muur-verhaal over een paybox. De IT-afdeling geeft ons de schuld, wij schuiven de schuld weer terug, ze schuiven hem door naar de printerfabrikant, die schuift hem terug naar de IT-afdeling, die schuift hem door naar de fabrikant van de paybox, die schuift hem door naar de it-afdeling, en die beweren dat het de schuld is van Windows. Op het einde kreeg ik een boos telefoontje dat mijn verzoek om reparatie was afgewezen want ze wisten niet wie er voor verantwoordelijk was, dus konden zij het zeker niet zijn.Geert schreef:IT'ers van het ene bedrijf zijn anders altijd heel goed in het afkraken van IT'ers van een ander bedrijf hoorBee schreef:Echt , de IT-dienst op het werk, huilen met de pet op. Ik wil niemand hier die op een IT-afdeling werkt teniet doen, maar ik wordt er niet vrolijk van
Wat gaat er eigenlijk mis dan?
Bekend probleem, ook bij mij op m'n stage is het 't zelfde verhaal.. We hebben een printer staan waarop vanuit een extern bedrijf geprint wordt. Zij printen op dat ding facturen uit zodat wij de douanedocumentatie kunnen regelen.Bee schreef: Kastje-muur-verhaal over een paybox. De IT-afdeling geeft ons de schuld, wij schuiven de schuld weer terug, ze schuiven hem door naar de printerfabrikant, die schuift hem terug naar de IT-afdeling, die schuift hem door naar de fabrikant van de paybox, die schuift hem door naar de it-afdeling, en die beweren dat het de schuld is van Windows. Op het einde kreeg ik een boos telefoontje dat mijn verzoek om reparatie was afgewezen want ze wisten niet wie er voor verantwoordelijk was, dus konden zij het zeker niet zijn.
Hoezo?KM46 schreef:@ Daantje: Heb je altijd op de vrijdag vrij?Daantje schreef:Ik heb iig niet stil gezeten op m'n vrije dag :)
Gewoon een vraagje, een paar weken geleden beschreef je ook al heel leuk je vrije vrijdag.Daantje schreef:Hoezo?KM46 schreef:@ Daantje: Heb je altijd op de vrijdag vrij?Daantje schreef:Ik heb iig niet stil gezeten op m'n vrije dag :)
Over het algemeen heb ik om de week de vrijdag vrij.
Heb je al de klantenservice ingelicht hierover dan?
Gebruikers op dit forum: Suus en 7 gasten