Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
TffpaA schreef: ↑ma 08 apr 2024, 11:00
Gaat dit topic voor erjeebee worden wat het Grote Hoeratopic voor KM46 is? De toegevoegde waarde is nul - waarmee het zich uiteraard uitstekend leent voor dit subforum
Gistermorgen gestart in Rochester, NY en met Amtrak naar New York getreind. In de trein de app van Metro North gedownload zodat ik online een kaartje voor de LIRR kon kopen.
Zowel bij Amtrak als de LIRR kan alles tegenwoordig ook contactloos. Ze lopen net als in ontwikkelde landen met een scanner rond.
Alleen doet Amtrak nog altijd een beetje vervelend met treinen. Ze doen alsof het een vliegtuig is. Bijvoorbeeld ook maar bij één deur instappen als je 50 reizigers hebt en dan dus ook direkt een paar minuten vertraging oplopen. En tegen de reizigers zeggen "doorlopen, er zijn nog genoeg plaatsen vrij voorin!". Tja, de gemiddelde reiziger ziet een stoel en wil zich daar installeren en moet dan eerst de rest tegenhouden omdat ze met de koffers bezig zijn.
Flink eind gefietst vandaag door de Utrechtse Heuvelrug. Langs vliegbasis Soesterberg geweest en de Pyramide van Austerlitz bezocht. Nu weer in de trein naar huis.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Nitein-Repart schreef: ↑za 13 apr 2024, 20:16
Flink eind gefietst vandaag door de Utrechtse Heuvelrug. Langs vliegbasis Soesterberg geweest en de Pyramide van Austerlitz bezocht. Nu weer in de trein naar huis.
Het Nationaal Militair Museum in Soesterberg is een aanrader!
Deze avond hing ik uit op station Woerden, de Orient Express op te wachten.
Helaas werd hij relatief last-minute via Haarlem gestuurd (na aankomst zagen wij het al, maar wij vonden het moeilijk om te geloven), en dus stonden wij er een uur voor niks.
April064 schreef: ↑di 16 apr 2024, 21:15
Helaas werd hij relatief last-minute via Haarlem gestuurd (na aankomst zagen wij het al, maar wij vonden het moeilijk om te geloven), en dus stonden wij er een uur voor niks.
Volgens mij niet zo zeer last-minute, alleen de openbare bron kwam er pas last-minute achter wat de juiste route was.