Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
dat ik een probleem heb met mijn stoeplaatsreserveringen voor de ICE voor komende zomer. Ik heb zo lang van tevoren geboekt dat ik nog op de seat map van de ICE 3M heb geboekt, wat betekent dat de stoelnummers die ik gereserveerd heb niet bestaan in de ICE 3neo...
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Tom024 schreef: ↑za 15 jun 2024, 12:30
Ik weet niet op welke manier je ze hebt geboekt, maar even DB/de verkoper contacteren lijkt me voldoende toch?
Andere mogelijkheid: nieuwe reserveringen boeken via Ceske Drahy. Je kunt exact die plaats boeken die je wilt en gratis annuleren.
Ze zaten direct aan mijn ticket vast toen ik m boekte afgelopen februari. De mensen van de DB zeiden me op twitter dat me een nieuwe reservering toebedeeld zou kunnen worden, maar tegelijkertijd ook dat ik zelf nieuwe zou moeten fixen als dat niet zou gebeuren. Iets in me zegt dat ik ze niet automatisch ga krijgen (omdat ik er zelf achter moest komen dat mijn stoelen niet eens meer bestonden), dus ga ik zelf maar wat fixen.
EDIT: Ik heb gevonden waar het aan ligt. De seat map die ik gebruikt heb, van seat61 (link), heeft 2 stoelen 75 in het rijtuig 24/34 staan waardoor de nummering niet klopt
Je verzint het niet, dit is het officiële factsheet van de DB...
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Even op vagonweb kijken voor een juiste stoelindeling
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ja, een gokje: sleutels in de la van de schoenenkast?
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.