Mag ik even kwijt
- Mikos
- Contacteer:
-
Re: Mag ik even kwijt
Of het moet zo'n ouderwetse verjaardagskaart zijn met een ingebouwde geluidsmodule die activeert zodra je de kaart opent.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Oe ja, bestaan die nog? 

- AppleMoose

En blandning av sött och salt.
- trolly
En gehoord, hoop ik? Anders telt het namelijk niet.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- AppleMoose
Ik heb de verleiding weerstaan om het geluidje af te laten spelen. Maar het icoontje op de verpakking gaf aan dat het kaarten waren met geluidsmodule 

En blandning av sött och salt.
-
- Oud-beheerder OVNL
Ik kreeg een paar weken geleden een kaart van mijn schoonouders met een kerstzegel erop. Die schijnen ze in Italië dus gewoon in juni nog te verkopen. En of het aan de postzegel lag dat de kaart 2 weken onderweg was vraag ik me af.
-
Zeker én in verbeterde vorm: met een opname module. Dan kan je dus een persoonlijke boodschap inspreken voor diegene die je de kaart wilt sturen.

Hieronder een digitaal voorbeeld maar ik had laatst zo'n kaart in het rek bij de tijdschriftenhandel gespot.
https://geluidkaartje.nl/
- trolly
Twee weken is een absoluut record voor Poste Italiane. Vandaar dat zo'n kerstzegel ook wat minder seizoensgebonden is dan elders.
Non oltrepassare la linea gialla
- ODRAIL
Gisterenmiddag ging ik naar mijn nieuwe kapper om een afspraak te maken voor een knipbeurt.
Twintig minuten later stond ik geknipt en wel weer buiten
.
Twintig minuten later stond ik geknipt en wel weer buiten

-
-
-
- Donateur
Wat zeg jij over mijn moeder brüür!
-
Ik voel een nieuwe avatar aankomen.
-
- Contacteer:
Ik had op 27 juni iets besteld bij Bol.com. Volgens de Track & Trace zou dat op vrijdag 28 juni bezorgd worden. Maar omdat het gisteren nog steeds niet bezorgd was heb ik vanmorgen contact opgenomen met Bol.com. Ze gaan er vanuit dat het pakketje kwijt is geraakt bij PostNL en hebben de bestelling geannuleerd en het geld stond vandaag ook al meteen op mijn bankrekening
Ik heb het inmiddels opnieuw besteld. Kijken of het nu wel bezorgd word.

-
Vorige week maakte Bol het ook al bont. Mijn bestelling kon ik ophalen bij de Appie in Sas van Gent ipv mijn lokale winkel in Tegelen. Toen ik Bol erover belde, werd me gevraagd of ik mss in de gelegenheid was om het toch in Sas van Gent op te halen... Toen ik het meisje vroeg om even Google Maps te gebruiken, trok ze haar keutel direct in.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
- Contacteer:
In mijn geval lag het toch echt aan PostNL. De Track&Trace zegt nog altijd zending is ontvangen door PostNL en word bezorgd op vrijdag 28 juni met de opmerking dat het bezorgmoment niet gehaald is
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
PostNL heeft in de app nogal eens kuren. Ik kreeg maandag bericht over een pakket dat onderweg was, waarbij eerst dinsdagmiddag als bezorgmoment stond en later woensdagmiddag. Online gewijzigd naar dinsdagavond, staat er op dinsdagochtend opeens in de app dat het woensdag tussen 17.30 en 22.00 komt.
Dat bleef er de hele dag staan, maar eind van de middag kreeg ik opeens bericht dat de bezorger onderweg was en het is dus ook gewoon dinsdag bezorgd.
Ook wel andersom gehad: dat er na het ontvangen van de melding dat de bezorger onderweg is opeens staat dat 'ie morgen komt (maar wel met juist tijdvak)
Dat bleef er de hele dag staan, maar eind van de middag kreeg ik opeens bericht dat de bezorger onderweg was en het is dus ook gewoon dinsdag bezorgd.
Ook wel andersom gehad: dat er na het ontvangen van de melding dat de bezorger onderweg is opeens staat dat 'ie morgen komt (maar wel met juist tijdvak)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Ahh, dat zal verklaren waarom mijn pakketje dat volgens de Track&Trace woensdag overdag geleverd zou worden maandag al binnen was 

- ODRAIL
Mijn retourpakket dat ik dinsdag verzonden heb is vannacht aangekomen bij de geadresseerde.
-
Ik vind dat jullie als vastelijngekkies niet mogen zeuren over haarvatenlogistiek als pakketbezorgers. Je moet gewoon naar de winkel. Met de bus.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik heb echt veel problemen met de post de laatste tijd. Veel is minimaal een week onderweg, staat dubbel in de app of helemaal niet. Ik had een tijdschrift besteld, geklaagd dat het niet kwam en nu heb ik hem dubbel. Bij pakketjes kan ik geen andere plaats of tijd kiezen, super irritant.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Kan ook wel eens aan de verzender liggen, die staan niet allemaal een andere locatie toe. Ik kan ook vaak niet alle postNL punten kiezen bij het bestellen en laatst had ik iets naar een pakketautomaat laten sturen, maar dat ging dan weer naar een ander punt.
Bij een latere retourzending bleek die automaat vol, maar dat is blijkbaar de postNL methode om 'm te blokkeren (de automaat bleek middenin een zandbak te staan omdat ze de bewuste straat aan het herbestraten zijn.
In Mijn Post krijg ik geregeld een kruis i.p.v. een foto, maar dat bleek begin dit jaar vaak post te zijn die via de verhuisservice kwam (of helemaal niet) en soms had ik dat ook als ik net iets retour afzender gestuurd had en het blijkbaar weer gescand werd.
Schapekop in de Keistad
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ja dat klopt. Mijn medische zendingen mogen bijvoorbeeld niet naar de buren en volgens mij ook niet naar een pakketpunt maar kleding voorheen volgens mij wel.