[Voetbal] EK 2024
- ODRAIL
Re: [Voetbal] EK 2024
Spanje wint op z'n Duits van en in Duitsland.
-
- Donateur
Duitsland mag naar huis!
Owh wacht...
Owh wacht...
- ODRAIL
... Ze zijn al thuis.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Het slot werd emotioneel, met gele kaarten en zelfs een rode voor Turkse bankzitters, maar uiteindelijk heeft Nederland met 2-1 van Turkije gewonnen door een achterstand in nog geen tien minuten goed te maken.
De winst wordt hier in Dordrecht gevierd met vuurwerk en een beetje getüter [sic].
De winst wordt hier in Dordrecht gevierd met vuurwerk en een beetje getüter [sic].
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
In Amersfoort zie ik ook genoeg vuurwerk de lucht in gaan grofweg op de gebruikelijke locatie bij De Stier.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Wat gebeurde er op de bank? Kon t niet zo goed volgen.ArrivaBas schreef: ↑za 06 jul 2024, 23:07 Het slot werd emotioneel, met gele kaarten en zelfs een rode voor Turkse bankzitters, maar uiteindelijk heeft Nederland met 2-1 van Turkije gewonnen door een achterstand in nog geen tien minuten goed te maken.
Het is een spectrum.
-
Hier ging wat ver op in de wijk wat vuurwerk de lucht in.
Geen idee wat er op de bank gebeurde, maar volgens mij kunnen de reservespelers en technische staf dus ook gele en rode kaarten krijgen als ze tegen de arbiters in gaan.
Geen idee wat er op de bank gebeurde, maar volgens mij kunnen de reservespelers en technische staf dus ook gele en rode kaarten krijgen als ze tegen de arbiters in gaan.
Beul van de blindegeleidelijn
-
Dat klopt, als een trainer te ver het veld inloopt of de scheidsrechter uitscheld dan kan deze een gele- of rode kaart krijgen. Datzelfde geld voor reservespelers. Als ze bevelen van de scheidsrechter niet opvolgen dan kunnen ze een gele- of rode kaart krijgen. In het amateurvoetbal worden trainers dan vaak van het veld gestuurd maar in het betaald voetbal kunnen ze allemaal kaarten krijgen.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat met name de Turkse bondscoach al eerder een bron van irritatie is geweest voor de scheidsrechter, maar je kon in de laatste minuten echt merken dat de emoties aan de Turkse kant hoog opliepen toen ze vanuit hun voorsprong ineens achter stonden. In de laatste minuten blessuretijd kwamen er veel Turkse bankzitters buiten de stippellijn waarbinnen ze moeten blijven en bij herhaling of ander ongewenst gedrag mag de scheidsrechter aan iedereen op de bank, dus ook de staf, kaarten uitdelen. Daar zat dus ook zeker één rode bij, maar gezien er alleen nog een doeltrap genomen werd voor het eindsignaal was mij ook niet helemaal duidelijk hoeveel mensen er moesten ophoepelen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
En dat was het voor mijn ex-landgenoten.....
- isadora
Maarruh.......de inhuldiging is toch nog wel op 16 juli

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Zelfs niet bij een tweede plaats:
NOS schreef: Alleen bij kampioenschap
Het Nederlands elftal zal alleen worden gehuldigd bij het behalen van de Europese titel, niet bij een tweede plaats. Dat gebeurde wel na de verloren WK-finale van 2010. Toen verloor Oranje in Zuid-Afrika van Spanje.
- ODRAIL
Het is jammer dat we op deze manier uitgeschakeld zijn. Maar aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat we niet door een verlenging of door strafschoppen zijn uitgeschakeld.