Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik vind ze er echt gaaf uitzien. Ik kan me lastig een voorstelling maken hoe groot (klein) ze zijn. Ik neem aan dat je de foto niet vanaf ooghoogte op het perron hebt gemaakt maar de treinen lijken me wel nog kleiner dan de deeplevel-Tubelijnen.
Ik lees dat het materieel 2.65 meter hoog is met een vloerhoogte van 69.5 cm. Dus stahoogte is maximaal 1.955 meter. Je moet dus al gauw je kop intrekken om in te stappen.
Ardan schreef: ↑ma 22 jul 2024, 23:52
Ik kan me lastig een voorstelling maken hoe groot (klein) ze zijn.
Ik zie in het rechterstel een bestuurder zitten die (zittend dus) al bijna zijn harses stoot.
Twee mogelijke conclusies: de man is een reus, of het stel is best klein/krapjes.
Ik ga voor optie 2
Oranje heeft gewonnen! Ondanks de saboteurs die liever "broodjes" eten.
Ardan schreef: ↑ma 22 jul 2024, 23:52
Ik vind ze er echt gaaf uitzien. Ik kan me lastig een voorstelling maken hoe groot (klein) ze zijn. Ik neem aan dat je de foto niet vanaf ooghoogte op het perron hebt gemaakt maar de treinen lijken me wel nog kleiner dan de deeplevel-Tubelijnen.
Gelukkig heb ik nog een paar foto's, die wellicht wat meer mogelijkheid tot verbeelding geven. De foto die ik eerder liet zien was inderdaad vanaf de trap gemaakt. Laat ik het zo zeggen: de deuren lopen niet voor niets door tot bijna het midden van het dak. Die ruimte heb je echt nodig. (En desondanks heb ook ik een keer mijn hoofd gestoten...) In mijn beleving is het nieuwe materieel minder krap dan het oude, maar dat is wellicht perceptie want de tunnels zijn natuurlijk niet gegroeid.