Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Want de meeste kennis over de wonderlijke werking van dit forum zit toch in de koppies hier
VIRM schreef: ↑vr 02 aug 2024, 11:06
De titel van dit topic is 'Beste plaats om te bezoeken in Nederland', maar ik denk dat een titelaanpassing nodig is.
Julius schreef: ↑vr 02 aug 2024, 12:26
Nou, ik weet niet hoe je dat doet
iamthedutchdude schreef: ↑ma 05 aug 2024, 11:48
Kwestie van in de openingspost op aanpassen te drukken en daar het onderwerp aan te passen
Je foto's kun je heel makkelijk via imgur.com in je post invoegen. Foto daar uploaden via New Post, rechts klikken op de foto, "Afbeeldingslink kopiëren" selecteren en via "Afbeelding invoegen" in het edit-venster in je post plakken.
Laatst gewijzigd door rikthoff op za 10 aug 2024, 17:41, 2 keer totaal gewijzigd.
U is bedankt. Dat leidt wel tot de volgende tip: linkjes die je in je post verwerkt zijn ofwel absoluut, ofwel relatief. als je dus een [ url=<linkje>]<naam>{/url] (zonder spatie tussen de [ en de url) doet weet je zeker dat je niet ergens op het forum terecht komt. Als je een [ url]<linkje>[/url] doet (eveneens zonder spatie bij de eerste tag), gebeurt dat wel
rikthoff schreef: ↑za 10 aug 2024, 17:47
Dat leidt wel tot de volgende tip: linkjes die je in je post verwerkt zijn ofwel absoluut, ofwel relatief. Als je dus
Geen verwijt, maar even om hem wat leesbaarder te maken er codeblokken van gemaakt. Werkt op soortgelijke manier als die url-blokjes, maar dan met het woord "code".
Alternatief kan je de "zero-width space" gebruiken om een onzichtbare spatie te plaatsen. Dat geldt bij het afbreken van zinnen echter wel als een spatie, dus het kan zijn dat het deel achter die onzichtbare spatie op een nieuwe regel terechtkomt (wat de boel nog minder leesbaar maakt).
rikthoff schreef: ↑za 10 aug 2024, 13:42
Je foto's kun je heel makkelijk via imgur.com in je post invoegen. Foto daar uploaden via New Post, rechts klikken op de foto, "Afbeeldingslink kopiëren" selecteren en via "Afbeelding invoegen" in het edit-venster in je post plakken.
Ik wou die vraag nog stellen
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
waldo79 schreef: ↑wo 21 aug 2024, 13:57
En waarom dan hier erop na blijven kauwen Dat gaat me ondertussen wel storen.
Het is een soort vraag die ik wel vaker voorbij zie komen, en die ik in het verleden ook wel eens stelde. Maar sinds kort heb ik hier wat voor ontdekt: rechtsboven posts zit een knopje met een uitroeptekentje erop. Druk daarop, vul wat ontbrekende informatie in, klik op 'Verstuur' ... en dan gaan er achter de schermen allemaal mensen in rode jassen voor je aan de slag! Ongelooflijk.
Kleine disclaimer 1: dit heeft niet meteen effect. Kleine disclaimer 2: het leidt ook niet altijd tot de gewenste uitkomst. Wat de precieze criteria zijn is me nog een beetje onduidelijk, maar vaak is het wel effectief.