Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Z2N schreef: ↑ma 12 aug 2024, 11:34
En dat houdt je tegen? Want dat zou wel echt topic-waardig zijn.
Enniewees: houdt de regen jou tegen in je activiteiten? Blijf je lekker binnen schuilen met een warme kop chocomel, of trek jij door weer en wind - slecht weer bestaat immers niet, alleen slechte kleding?
De mussen vallen op het moment dood van het dak door de hitte, maar ik ben niet van suiker en ga rustig 20 km wandelen in de regen. Het stopt immers altijd wel een keer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024 schreef: ↑ma 12 aug 2024, 11:59
Ik moest vrijdag even mijn fiets wegbrengen voor een beurtje en ben op de terugweg wel zo verschrikkelijk nat geregend. Tot twee keer toe een hoosbui.
Je had niet kunnen wachten tot de buien over waren ?
Z2N schreef: ↑ma 12 aug 2024, 11:34
En dat houdt je tegen? Want dat zou wel echt topic-waardig zijn.
Enniewees: houdt de regen jou tegen in je activiteiten? Blijf je lekker binnen schuilen met een warme kop chocomel, of trek jij door weer en wind - slecht weer bestaat immers niet, alleen slechte kleding?