TffpaA moet de 4e optie kiezen.
Dus ja of jazeker?
En je kunt ze altijd negeren, denk ik dan. Zeker omdat dit subforum sowieso al bedoeld is voor al het overige ("gewoon wat te zeggen?"), niet OV-gerelateerde.ThatPCDude schreef: ↑ma 12 aug 2024, 18:46 dit is overigens net zo'n leuke: is het "GVB" zonder lidwoord of is het "het GVB" mét lidwoord?
Anders dan jij misschien denkt, probeer ik mijn steentje bij te dragen. Bijvoorbeeld door bevriende statenleden in te fluisteren hoe je, als je de reiziger voorop zet, een PVE of vervoersplan moet lezen. Met wisselend succes, en ik laat de credits graag over aan de politici die dan de moeite nemen daar iets mee te doen.
En hoe zit dat met JothamvW, iamthedutchdude, ITF, umbusko, JordiBrabant, Bemined, Ardan (allen 1x), Julius, Meltrain (beide 3x) en (nota bene) ODRAIL (2x)? Kunnen die gewoon doorgaan?
Ach, de roodjassen laten zich zo te zien alweer leiden door de bergen post waarmee de zuurpruimen voor wie ieder draadje er eentje te veel is hun inbox volspammen, en zijn al begonnen met slotjes hangen. Ongetwijfeld zal het daar niet bij blijven.iamthedutchdude schreef: ↑wo 14 aug 2024, 21:06 En hoe zit dat met JothamvW, iamthedutchdude, ITF, umbusko, JordiBrabant, Bemined, Ardan (allen 1x), Julius, Meltrain (beide 3x) en (nota bene) ODRAIL (2x)? Kunnen die gewoon doorgaan?![]()
![]()
![]()
![]()
Jazekeriamthedutchdude schreef: ↑wo 14 aug 2024, 21:06En hoe zit dat met JothamvW, iamthedutchdude, ITF, umbusko, JordiBrabant, Bemined, Ardan (allen 1x), Julius, Meltrain (beide 3x) en (nota bene) ODRAIL (2x)? Kunnen die gewoon doorgaan?![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 65 gasten