Oh

Hoe rijdt die dan van Ut naar Shl? Via Asd of Asdz? Bonus: via Hvs? Zoja, via Hor of Stz-St-Sd?atroffa010 schreef: ↑zo 25 aug 2024, 17:45 Ook een mooie. Op zaterdag 7 en zondag 8 september rijdt er een treinserie 28500/3000 tussen Nijmegen en Eindhoven Centraal via Arnhem Centraal, Utrecht Centraal, Schiphol Airport, Rotterdam Centraal, Dordrecht en Bredavanwege werkzaamheden.
Bijzonder!atroffa010 schreef: ↑zo 25 aug 2024, 17:45 Ook een mooie. Op zaterdag 7 en zondag 8 september rijdt er een treinserie 28500/3000 tussen Nijmegen en Eindhoven Centraal via Arnhem Centraal, Utrecht Centraal, Schiphol Airport, Rotterdam Centraal, Dordrecht en Bredavanwege werkzaamheden.
Wat is de optie? 5 minuten later vertrekken vanuit Heerlen en toch langer onderweg zijn? Ik denk dat dat deze trein voor reizigers naar het UM/UMC daardoor juist aantrekkelijker maakt.Ik vond dat er vrij veel doorgaande reizigers waren naar Mtr voor een trein die zo lang stilstaat
Als je op een hard bepaalde tijd op werk/school moet zijn, dan kan het lonen op de laatste optie te pakken, ook al duurt die langer dan een volgende optie waardoor je te laat bent of een eerdere optie waardoor je eerder je bed uit moet maar toch even laat weg moet. Bij Randwyck zitten nogal wat studenten (vaste college-uren) en het ziekenhuis (vaste ploegendiensten)MaartenD schreef: ↑di 27 aug 2024, 11:15Wat is de optie? 5 minuten later vertrekken vanuit Heerlen en toch langer onderweg zijn? Ik denk dat dat deze trein voor reizigers naar het UM/UMC daardoor juist aantrekkelijker maakt.Ik vond dat er vrij veel doorgaande reizigers waren naar Mtr voor een trein die zo lang stilstaat
Als je een IC voor een stoptrein uit hebt rijden zal niemand die niet op de stoptreinstations moet zjin de stoptrein kiezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten