Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
jelmerrr schreef: ↑vr 13 sep 2024, 19:42
Totaal, maar dat is nog meer dan de benzine.
Dat hoeft het niet te kosten: als ik snel bij DB kijk voor Wierden-Berlijn op dagen aan het begin van de herfstvakantie met “unsere Bestpreise anzeigen” kom ik nog genoeg opties tegen voor €65,98 voor 2 personen enkele reis zonder korting, alleen zondag 27/10 is vrij duur. En terug net zo.
Ik ben momenteel in het duitse plaatsje Rust maar toen ik vanochtend in het hotel aan het ontbijt zat kreeg ik even het idee dat ik in Nederland was. Op de buslijn tussen bahnhof Ringsheim en Europark reed namelijk een voormalige Connexxion Mercedes Capacity in R-Net kleuren.
Suus schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:08
Ik ben vandaag 9,9 kilo lichter dan op 15 december 2023, waarmee ik mijn eigenlijke doelstelling van -9,7 kilo voor eind dit jaar nu gehaald heb
Hoe staat het met jullie goede voornemens voor 2024?
Zelfs nog ruimte voor een paar extra pepernoten en kerstkransjes. Proficiat!
Suus schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:08
Ik ben vandaag 9,9 kilo lichter dan op 15 december 2023, waarmee ik mijn eigenlijke doelstelling van -9,7 kilo voor eind dit jaar nu gehaald heb
Hoe staat het met jullie goede voornemens voor 2024?
Netjes Ik ben er 8 kwijt. Mooi begin, maar ben nog lang niet bij mijn einddoel
Zo zijn er meer... ik trof eens een webshop voor lampen waar je niet kon filteren op aantal lumen. Of nouja, er was wel een filter maar daar kon je alleen maar losse waarden in de volgorde van de webshop aanvinken. Dat was dus een immense lijst zonder sortering. (En de lampen heb ik uiteindelijk maar elders gekocht)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik koop schoenen liever in een gewone winkel, zodat je gelijk kunt checken of ze wel comfortabel aanvoelen.
Bij andere kleding is het niet zo heel erg als het iets te wijd of te strak zit, maar schoenen moeten echt perfect zijn.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Als je een niveau verder klikt, bijvoorbeeld herenschoenen, kan je prima op maat selecteren. Ik bestel mijn wandelschoenen altijd online bij Bever. Hetzelfde merk, hetzelfde model. Gaat prima.
Ik ben een paar maanden geleden van categorie A naar categorie A/B wandelschoenen overgestapt, die heb ik daarom in de Bever bij de Kuip uitgebreid gepast. Niet geheel verrassend ben ik bij hetzelfde merk gebleven gezien de pasvorm. Als deze schoenen ooit volledig doorgesleten zijn en verzolen geen optie meer is, dan ga ik er eigenlijk vanuit dat ik weer dezelfde koop.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik kon zonet niet mijn Nieuwsuur-explainer verstaan omdat er een groep Hercules-vliegtuigen over Zeist vloog. De herdeking van operatie Market Garden kan ik dus deels gewoon vanuit mijn luie stoel volgen.