Iets met zinsbouw en voegwoorden...JanKlaas schreef: Ik heb gemerkt dat de vertraging van de Elandsgrachtlijnen (357 en 397) heel erg is, met soms vertraging met meer dan 10 minuten. Dit heeft te maken omdat de Nassaukade extra druk is geworden. Het lijkt mij een beter idee om de bussen via de Marnixstraat te laten rijden en zoveel mogelijk de trambaan te gebruiken naar Concertgebouw.
Het blijft een wonder waarom Connexxion dat niet eerder gedaan heeft.
Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)
-
Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
"Bij aankomst in Zwolle zal het achterste treinstel worden gesplitst" Spannend...
- Spoiler: show
Bij twijfel: gebruik beton.
-
Deze?IemandVan55 schreef: De Covid pandemie heeft die kaarten gigantische geschut
- Meltrain
- Donateur
Naar het toilet?bestuurder schreef: ↑di 17 sep 2024, 20:11 Het vervelende van perrondeuren is dat ze ook moeten gaan.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Nee, ze moeten niet gáán, ze moeten juist kómen

Handschoen tussen de deuren blijven steken?centralna schreef: En als je hele brede perrondeuren maakt, dan moet de want tussen 2 deuren, toch nog breder zijn dan een want van beide kanten schuiven die deuren open naar elkaar toe.
-
- Donateur
Ik heb die zin nu al zeker een keer of tien gelezen. Ik snap er iedere keer steeds minder van 

-
Ik denk dat dit bedoeld wordt:
Het vervelende van perrondeuren is dat zeook[open] moeten gaan.
En als je hele brede perrondeuren maakt, dan moet dewant[wand; muur] tussen 2 deuren, toch nog breder zijn dan een [één deur], want van beide kanten schuiven die deuren open naar elkaar toe.
-
Nee hoor, hoef je alleen maar even Roemenië voor te bezoekenAndere versnellingsbakmerken zijn beschikbaar schreef: ↑di 17 sep 2024, 22:56 Autonom (rijden) is een droom.

- Meltrain
- Donateur
Ik word niet vrolijk van die extra t.De Klomp schreef: ↑wo 18 sep 2024, 19:52 Ik wordt hier niet vrolijk van ....
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Hainje
Ik zou toch zweren dat het verstoken is...citaat schreef: Volgens mij probeerde Breng dit in 2024 al in te voeren maar is dit uiteindelijk toch niet door gegaan. Alleen die buurtbus gaat pas eind 2025 rijden en Breng wil lijn 10 vanaf december 2024 al schrappen... betekent dus dat de wijk een jaar ontstoken gaat zijn van een bus, ben benieuwd of dat er doorheen gaat komen

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
-
Niet zo stoken nou Hainje 

- Hainje
Ik steek de kachel aan met dergelijke fouten. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
-
Wij van de Vereniging Voor Onnodig Spatie Gebruik hebben genoten van het "door gegaan" in boven staand citaat.
Vraag blijft: Door WAT is "dit" niet gegaan?

Vraag blijft: Door WAT is "dit" niet gegaan?
-
- Donateur
Ik snap er ook geen niet van.Meltraib schreef: ↑vr 20 sep 2024, 21:52 dus ik snap niet waarom de metro er biet al vanaf morgen stopt.

-
- Donateur
... kan de emoties nogal op laten lopen, wat niet erg is zolang ze maar schappelijk wordt gevoerd.staniol schreef: ↑zo 22 sep 2024, 00:02 Zo'n maarschappelijke discussie

-
Ik word wel heel erg blij van het feit (en dat mag ook wel op dit onderwerp) dat je zegt:

[/quote]
Ik doel hier op dat discussie vrouwelijk is en dat Umbusko dus goed verwijst door 'ze' te zeggen (iets wat nogal vaak fout gaat)
zolang ze maar schappelijk wordt gevoerd.

[/quote]
Ik doel hier op dat discussie vrouwelijk is en dat Umbusko dus goed verwijst door 'ze' te zeggen (iets wat nogal vaak fout gaat)
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
Wij van de Vereniging Voor Onnodig Spatie Gebruik hebben deze doorgegeven aan de concullega's van de VerenigingTerVermijdingVanNoodzakelijkSpatieGebruik voor een eervolle vermelding.ffTAap schreef:Ervanuitgaande
-
Niet door een forummer (voor zover ik weet), maar toch behoorlijk irritant:
Uit dit document:
Is het nou zou moeilijk om een taalkundig onderlegd persoon even je knutselwerkje te laten controleren voor je het de wijde wereld in stuurt?
Uit dit document:
Je geeft een mening over.... of je geeft een voorkeur aan over....Je kunt nu jouw voorkeur aangeven over
Oplossing of hebben. En dan blijft het nog een beetje een rare zin.Zo kunnen we de bestuurders goed informeren over welke oplossingen voor de omgeving en gebruikers de meeste of minste voorkeur heeft.
Wij van de Vereniging Voor Onnodig Spatie Gebruik waarderen deze zin.Er is ook een animatie video
Game, Set and Match!Tijdens de bouw komen de sporten dichter naar de bebouwing aan de noordzijde van dit spoor te liggen
Tja.Dit geeft een minder verstoort beeld vanuit de omgeving.
Is het nou zou moeilijk om een taalkundig onderlegd persoon even je knutselwerkje te laten controleren voor je het de wijde wereld in stuurt?
-
- Donateur
Het helpt in ieder geval niet in het beteugelen van de obsessief-compulsieve neiging alles maar in dit draadje te kwakken 

(en de Rotterdamse 'zou' vergeef ik je dan maar even - de zelfironie op zich maakt dat al ruimschoots goed)

Kortom: zoals het er nu staat is het goed? Of:

(en de Rotterdamse 'zou' vergeef ik je dan maar even - de zelfironie op zich maakt dat al ruimschoots goed)
- trolly
"Het nodige" is enkel-, "de ontwikkellingenl zijn meer-, en misschien is "die bepalen" vanwege dat laatste niet helemaal fout, maar echt lekker leest het niet.EerdergenoemdeAap schreef: ↑di 24 sep 2024, 09:09Tegen die tijd zal er vast ook het nodige aan te voorziene én onvoorziene ontwikkelingen hebben plaatsgevonden die bepalen hoe de dienstregeling er dan uitziet.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Donateur
Eens met wat er achter de laatste komma staattrolllyl schreef: ↑di 24 sep 2024, 14:53 "Het nodige" is enkel-, "de ontwikkellingenl zijn meer-, en misschien is "die bepalen" vanwege dat laatste niet helemaal fout, maar echt lekker leest het niet.

-
Daar reageer ik niet eens op.fATfap schreef: Het helpt in ieder geval niet in het beteugelen van de obsessief-compulsieve neiging alles maar in dit draadje te kwakken
Kortom: zoals het er nu staat is het goed? Of:
O, nou heb ik het toch gedaan

pAfTaf schreef:

Bij de weg: Is het nou zou moeilijk om mijn naam te verhaspelen zoals gebruikelijk en cette topique?
Ik was zo benieuwd wat je er van ging maken en dan doe juh dur nix mee

-
- Donateur
Verder dan 'erjeebee' kwam ik niet.
-
"Buschauffeur in Australië" wellicht?
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
-
- Donateur
Wat totaal onorigineel.
Overigens ben ik van mening dat dit woord niet bestaat.
Is dat iets té eigens, iets dat over het eigene te vinden is, of een herhaling van het eigene? Zo veel vragen.trolley schreef: ↑wo 25 sep 2024, 08:11overeigens
Overigens ben ik van mening dat dit woord niet bestaat.