ELLUF plukbussen?
Is er zoveel te plukken dat je het met een paar bussen niet redt?
Nee, dat wordt niet genoemd in het plan.
Mijn oprechte complimenten aan EBS dat dit probleem ('s avonds langer doorrijden/'s ochtends eerder beginnen lijn 304) nu grotendeels wordt gefixt
Heb daarover nagevraagd, het zou alleen maar om 5 stuks gaan. Waar die 15 vandaan wordt gehaald, geen idee.flipje schreef: ↑di 01 okt 2024, 14:30 Vanmiddag even gepolst bij een collega wat de plannen zijn mbt het materiaal vanaf december.
- Het plan met de elektrische gelede Citea's gaat niet door.
- Er komen +/- 15 Scania's naar IJssel-Vecht of dit 12m/18m of een mix wordt is nog niet duidelijk.
- Zolang de Ebusco's er nog niet zijn blijven de diesel Citea's in dienst.
Ik kan uit ervaring zeggen dat de Citea's en Volvo 8900's van ZHN ook behoorlijk aan hun einde zijn al weet ik niet hoe erg dit met de Scania's gesteld is. In ieder geval zijn onze bussen nog niet allemaal afgebrand, maar de meeste wagens zitten ver over de 1.000.000 km.Stan_Bronstring schreef: ↑zo 13 okt 2024, 21:57 Beter vijf dan vijftien zou ik zeggen, maar persoonlijk vind ik het echt een krankzinnig plan van EBS om (weliswaar tijdelijk) een aantal afgetrapte bussen naar dit gebied te halen die gewoon echt op zijn. Kunnen ze niet kijken of ze bijvoorbeeld oud materieel van arriva kunnen huren? Vanaf december hebben die natuurlijk wat minder materieel nodig en ik vermoed zo dat hun bussen (de citea’s en de Volvo’s) in een wat betere conditie dan de Scania’s verkeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten