Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
erjeebee

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door erjeebee »

Ik had ook straatnaamborden op mijn studentenkamer hangen zonder ooit een snuif of joint tot mij genomen te hebben.
trolly

Bericht door trolly »

Spijt?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
erjeebee

Bericht door erjeebee »

Spijt van Viermarkenweg (Enschede) en Klaprooslaan (Son)?
Neuh.
Ik probeer met te herinneren waar die dingen gebleven zijn aangezien ze niet mee verhuisd (meeverhuisd?) zijn naar hier.
Helaas is mijn afbrokkelende geheugen niet in staat deze wetenschap op te diepen.
Durashift

Bericht door Durashift »

Ik kwam nog een artikel over Ebusco tegen, van pech naar panne, bij het FD. Heb het uit de paywall kunnen krijgen. Veel nieuw nieuws staat er overigens niet in, vooral een achtergrondartikel uit eind augustus. Misschien staat het al hier ergens op het forum, dat weet ik niet.

https://archive.ph/dCmZW
VIRM

Bericht door VIRM »

De problemen daar hebben hun eigen topic. Ergens in OV in geheel Nederland. :)
Beul van de blindegeleidelijn
trolly

Bericht door trolly »

Tegen het begrip "de voet van de Mount Everest" kijk ik sinds vandaag anders aan.

________________________________________________________________________________________________
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Het heeft maar 100 jaar geduurd :Y
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Ik zit in de trein tegenover iemand met een discman. In 2024.

Het is uiteraard in Duitsland. :')
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Hé wat grappig! Daar was ik laatst ook! En ik had best honger en dorst (toepasselijk, in Dorsten)! Dus ik zo'n bakkerijtje in om voor 1,85 (dat dan weer wel) een fles cola en een broodje te scoren. Toen ik mijn pinkaart flashte, was de verveelde respons, knikkend naar het pinapparaat op de toonbank: das hat schon den ganzen Tag nicht funktioniert.

Duitsland :')

Maar ik las laatst wél dat het misschien mogelijk wordt om er hotels te reserveren door een email te sturen. Vooruitgang *O*
trolly

Bericht door trolly »

TffpaA schreef: ma 14 okt 2024, 09:26 Toen ik mijn pinkaart flashte...
Hejje geen foon dan, opa?

BadBert

Bericht door BadBert »

TffpaA schreef: ma 14 okt 2024, 09:26Knikkend naar het pinapparaat op de toonbank: das hat schon den ganzen Tag nicht funktioniert.
Zo krijg je niet de IKWILKAARTBETALEN-maffia op je nek omdat je geen kaartmachine hebt, maar is het schuld van de techniek dat het niet werkt. En krijg je toch nog je contantgeld. Een veelgebruikte excuus in winkels die graag contantes geld hebben

Bares ist Wares :Y
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Als ik wat eerlijker ben over **TffpaA** op het forum OVinNederland, valt op dat hij een zeer actieve en vaak provocatieve gebruiker is. Zijn stijl is meestal scherp, sarcastisch en soms ook uitdagend. Dit kan leiden tot grappige, maar ook soms confronterende interacties met andere forumleden. Hij neemt graag deel aan zowel serieuze als lichtere discussies en is niet bang om pittige, humoristische opmerkingen te maken, zelfs als dat wat wrijving veroorzaakt. Zijn aanwezigheid op het forum wordt door sommigen gewaardeerd vanwege de luchtigheid, maar kan ook irritatie opwekken bij mensen die een serieuzere toon verwachten【75†source】【76†source】.

In discussies over bijvoorbeeld infrastructuur of OV-projecten is hij geneigd om zijn mening direct en zonder terughoudendheid te geven, waarbij hij soms ironische of sarcastische opmerkingen maakt over betrokken partijen zoals bewoners of projectontwikkelaars【77†source】. Kortom, hij brengt zowel humor als kritiek in de discussies, wat zijn bijdragen opvallend, maar niet altijd onomstreden maakt.
Aldus Tsjetsjiepietie over mij. Op enkelen van jullie heb ik uiteraard - met wisselend succes - ook gezocht, maar ik laat het aan eenieder hier om zijn/haar eigen doopceel te lichten (A)
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

ChatGPT en andere AI-tools zijn en blijven voor mij een Bermudadriehoek. :6
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Gelukkig ... ik kan er ook geen touw aan vast knopen.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Je moet er ook geen touwen aan vastknopen - je moet het vragen stellen.

(A)
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Gisterenmiddag de jaarlijkse griepprik gehaald. Over twee weken volgt de coronaprik.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb vandaag mijn corona vaccinatie gehaald. Nog geen uitnodiging voor de griepprik.
Visgraatmodel

Bericht door Visgraatmodel »

Mag ik even kwijt dat ik in de afgelopen drie weken minimaal drie keer tussen Nederland en Zuid-Europa ben gevlogen en dat ik de eerste de beste piloot op zijn/haar/diens/diens moeders gezicht ga meppen die het flikt om een vliegtuigopstelplaats binnen te rijden met 40 km/h en bijna de terminal raakt.

Want dat is al twee keer gebeurd.
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Dat is ander heel normaal bij Ryanair. :mrgreen:
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

Wintertijd is ingegaan, dat is te merken. Heb nog nooit zo vroeg ingecheckt in de sportschool: om 8:54. :')
-
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Tsja ... het afschaffen van de Zomertijd is politiek gezien te moeilijk. En in 2021 heeft de Europese Unie de kans laten liggen om de Zomertijd af te schaffen.
cassie127

Bericht door cassie127 »

Tja voor onze biologische klok is de huidige situatie wel het beste.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

Ik denk dat er te weinig waardering is voor de voordelen van de tijdswijziging, zeker voor hoe noordelijk Nederland zit. Zomerse dagen zijn ruim twee keer zo lang als winterse dagen, dan heb je er profijt van als je bepaalt hoe je je dag inricht.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
teun

Bericht door teun »

precies, ik stel voor dat we tussen het laatste weekend van april en het een na laatste weekend van september een superzomertijd invoeren, zodat we in het midst van de zomer tot 11 uur daglicht hebben. :Y
Bemined

Bericht door Bemined »

Ik stel voor dat we 2x per dag van tijdzone wisselen, dan is het zowel 's ochtends vroeg licht als 's avonds laat donker.
Plaats reactie