Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Op ns.nl staat overigens ook dat de bussen op Veenendaal-De Klomp vertrekken van het busstation, terwijl er zowel voor bussen als reizigers een berg pijlen staat om de bussen naar de P+R te leiden. Een eigenwijze chauffeur stond overigens afgelopen vrijdag daar wel op het busstation en mocht na aangesproken te zijn door de coördinator die op de P+R stond (de verkeersregelaars stonden er maar naar te kijken maar deden niks) een onmogelijke bocht maken om vanaf de halte de P+R op te komen. Veel reizigers stonden wel op het busstation en vroegen daar waar de NS bus stond...
En in Maarn is "de voorzijde van het station" ook wat vaag, terwijl ze elders gewoon haltenamen gebruiken (de bordjes NS-bushalte staan in Maarn ook gewoon bij de bushalte nabij het station)
Milco schreef: ↑za 02 nov 2024, 22:09
Het Jaarbeursplein. Jammer van die 'schrijffouten'
BasGeluk heeft die schrijffout letterlijk van NS overgenomen, dat was de bedoeling van z'n opmerking. Ook op ns.nl staat "de Jaarbeursplein".
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Een collega van mij moest van Twello naar Apeldoorn maar de TVV-bus van 23:55 is helemaal niet gekomen. Zelfs de bus ervóór schijnt niet geweest te zijn, en de chauffeurs van de bussen die naar Deventer reden wisten desgevraagd ook niks. Dus Taxi Ardan heeft maar even gereden. De vijf stoeiende dronken droppies die ook in Twello op een bus stonden te wachten heb ik maar lekker daar gelaten.
Ze zijn weer bezig met de OV Klantbarometer vragenlijsten. Kom er net een tegen in de trein, helaas mag ik hem alleen niet invullen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
De werkzaamheden tussen Rotterdam en Den Haag zijn uitgelopen. Gelukkig betreft het deze keer slechts enkele uren.
Verder is trein 5220 bizar druk. De trein rijdt zoals altijd met een losse SNG-IV, maar ik heb de trein nog nooit zo druk gezien.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
cassie127 schreef: ↑ma 04 nov 2024, 08:03
Ze zijn weer bezig met de OV Klantbarometer vragenlijsten. Kom er net een tegen in de trein, helaas mag ik hem alleen niet invullen.
In principe wordt het onderzoek het gehele jaar door gedaan behalve in schoolvakanties en de periode december/januari ivm dienstregeling wisseling.
Meltrain schreef:De werkzaamheden tussen Rotterdam en Den Haag zijn uitgelopen. Gelukkig betreft het deze keer slechts enkele uren.
Verder is trein 5220 bizar druk. De trein rijdt zoals altijd met een losse SNG-IV, maar ik heb de trein nog nooit zo druk gezien.
De 2400 rijdt niet en de 5120 miste twee treinstellen vanochtend.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
En op X kwamen berichten voorbij over propvolle metro's op de E-lijn; ook diverse metro's die meerdere stations moesten overslaan omdat er gewoonweg niemand meer in paste.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Meltrain schreef: ↑ma 04 nov 2024, 08:08
De werkzaamheden tussen Rotterdam en Den Haag zijn uitgelopen. Gelukkig betreft het deze keer slechts enkele uren.
En toen ging het door tot 19:15.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Blijkbaar is het de week van zichtbaarheid en controle, zo kom je ze bijna niet tegen en vandaag zie je ze overal in de trein. Is er ergens een interne memo verschenen of is dit vanwege de start van de landelijke OV enquêtes? In iedergeval ga zo door
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112... Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
AnderzamNL schreef: ↑ma 04 nov 2024, 14:13
En toen ging het door tot 19:15.
Zeg maar gerust einde dienst, alleen na 19:15 hoeft er niets meer opgeheven te worden om alles over twee sporen af te handelen. Te Delft worden de sporen 2 en 4 niet gebruikt en zijn de sprinters de rest van de dag gewijzigd naar de sporen 1 en 3.
Meltrain schreef: ↑ma 04 nov 2024, 08:08
De werkzaamheden tussen Rotterdam en Den Haag zijn uitgelopen. Gelukkig betreft het deze keer slechts enkele uren.
En toen ging het door tot 19:15.
Vanaf 9:30 reden de meeste treinen weer.
Milco schreef: ↑ma 04 nov 2024, 09:11
Die drukte is logisch als er diverse treinen niet hebben gereden tussen Dordrecht en Rotterdam, dan gaat iedereen met de wel rijdende 5220 mee.
Uitsluitend de 2400 reed niet. Is de Sprinter dan gelijk voor zo veel mensen een alternatief?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Volgens Voorbeterov in dit één van de storingen bij Delft...
Zojuist bereikte ons het bericht dat de problemen tussen Rotterdam en Den Haag mede zijn veroorzaakt doordat een vernieuwd spoor op station Delft Campus te dichtbij langs het perron is gelegd. Daardoor kunnen de treinen op dat spoor Delft Campus niet passeren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Bij testen denk ik vooral aan de beveiliging, dus seinen, wissels en treindetectie. Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat er verder nog aan te pas komt, dus in zoverre was het een oprechte vraag.
Ik daal de trap af bij Rotterdam Blaak en hoor al een zoemend geluid uit de tunnel komen. Terwijl ik de tweede trap afdaal begint Karin over een defecte trein tussen Rotterdam Centraal en Rotterdam Zuid. Het zoemende geluid bleek de noodventilatie te zijn, en aangezien er een ICD uit Breda voorbij kwam over spoor 2 denk ik dat de defecte trein op spoor 1 staat tussen Rotterdam Blaak en Rotterdam Centraal.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.