Vanochtend heeft NS de 722 voorzien van een veel te krappe solo DDZ6.
Stond weer eens een goederentrein die de helling niet meer opkwam.Suus schreef:Ik daal de trap af bij Rotterdam Blaak en hoor al een zoemend geluid uit de tunnel komen. Terwijl ik de tweede trap afdaal begint Karin over een defecte trein tussen Rotterdam Centraal en Rotterdam Zuid. Het zoemende geluid bleek de noodventilatie te zijn, en aangezien er een ICD uit Breda voorbij kwam over spoor 2 denk ik dat de defecte trein op spoor 1 staat tussen Rotterdam Blaak en Rotterdam Centraal.
Kan allebei zijn natuurlijk. Een storing waardoor een tractiemotor is uitgevallen, maar misschien ook op G-regime ingereden en om de een of andere reden toch tot stilstand gekomen.
Vandaag deze update van ProRail:Daniel schreef: ↑ma 04 nov 2024, 17:53 Volgens Voorbeterov in dit één van de storingen bij Delft...Zojuist bereikte ons het bericht dat de problemen tussen Rotterdam en Den Haag mede zijn veroorzaakt doordat een vernieuwd spoor op station Delft Campus te dichtbij langs het perron is gelegd. Daardoor kunnen de treinen op dat spoor Delft Campus niet passeren.
De laatste storing op het traject is in de nacht van 4 op 5 november opgelost. Alle treinen rijden sinds deze ochtend weer tussen Den Haag HS en Rotterdam. Bij één van de sporen op Delft Campus moet nog enig herstelwerk uitgevoerd worden, daarom kunnen hier heel beperkt treinen overheen rijden met een snelheid van maximaal 20 km/u.
Vandaag waren er wel NS-poppetjes bij de metro en één poortje open op Asdz, maar niet bij spoor 8. Ik had geen tijd om ze ernaar te vragen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten