Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Ik kan je niet volgen 

- Hainje
Nou Elon, zeg me dat je vuistdiep in de Republikeinse elite zit, zonder te zeggen dat je vuistdiep in de Republikeinse elite zit. Het is toch bizar dat militaire steun afhangt van hoe de Europese politiek met een app omgaat. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
-
Waarom zou je überhaupt van Amerika afhankelijk willen zijn? Die Vance kletst uit zijn nek. Ik zou de vent niet serieus nemen.
-
Het gaat erom dat ik bepaalde informatie over ontwikkelingen van de spoorwegen mis doordat X/Twitter enkel te raadplegen is met een X/Twitter-account en ik weiger om een X/Twitter-account aan te maken en het jammer is dat bepaalde Twitteraars hun informatie niet op andere kanalen delen, zoals Mastodon.
-
-
- Donateur
Wat een dilemma: een Twitteraccount aanmaken (zo gebeurd en gratis bovendien) of uit eigenwijsheid dat blijven weigeren en maar blijven hopen dat twitteraars speciaal voor die weigeraars uit gaan wijken naar andere platforms.
-
Ik denk dat NR iets tegen meneer Musk heeft.
Waar ik me wat bij kan voorstellen.
Voor mij was het reden GEEN Tesla aan te schaffen maar een ander merk electriek vehikuul.
Geen Tesla aanschaffen -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen Starlink gebruiken -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen satellieten de ruimte in sturen -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen XWitter account aanmaken -> zero impact on Elonbert.
jaja, het is een kwestie van principe... maar principes zonder enige impact die ervoor zorgen dat je niet de informatie krijgt waar je op uit bent...
Pragmatiek over principes zonder impact zou ik zeggen.
Of ophouden met klagen, dat kan natuurlijk ook.
Waar ik me wat bij kan voorstellen.
Voor mij was het reden GEEN Tesla aan te schaffen maar een ander merk electriek vehikuul.
Geen Tesla aanschaffen -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen Starlink gebruiken -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen satellieten de ruimte in sturen -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen XWitter account aanmaken -> zero impact on Elonbert.
jaja, het is een kwestie van principe... maar principes zonder enige impact die ervoor zorgen dat je niet de informatie krijgt waar je op uit bent...
Pragmatiek over principes zonder impact zou ik zeggen.
Of ophouden met klagen, dat kan natuurlijk ook.
-
Als je écht principieel bent gebruik je geen internet, het is praktisch onmogelijk om online te gaan zonder dat er ergens een mensenrechtenschending plaats heeft gevonden in de hele keten van grondstoffen tot IT infrastructuur.
-
Zegt de sporenkaarter die nu ook op BlueSky zit

-
- Donateur

(maar stiekum heb ik nog altijd een account om me in die extreemrechtse echoput te kunnen begeven...)
- Hainje
Als Trump overlijdt wordt hij de president. Tenzij de Democraten iets vinden waarop ze Trump nog voor de inauguratie op een zijspoor kunnen zetten. Verkiezingsfraude ofzo. En Vance schijnt veel extremer te zijn dan Trump.
-
- Oud-beheerder OVNL
Elon Musk? Die wordt toch door de nieuwe president van de Verenigde Staten gedeporteerd omdat hij niet in de Verenigde Staten geboren is en daar op niet-geheel-legale wijze naar toe is gekomen?
- ArrivaBas
- Contacteer:
Wat een potje voetbal allemaal wel niet teweeg kan brengen. De rellen in Amsterdam hebben vandaag een climax bereikt, waarbij klanten een winkelcentrum via de nooduitgang moeten verlaten en ook een tram in brand heeft gestaan: https://www.at5.nl/artikelen/229485/me- ... m-in-brand
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Suus
- Contacteer:
Kan mij niet voorstellen dat het hiermee afgelopen is. De regering probeert nu discriminatie (antisemitisme) te bestrijden met discriminatie (islamofobie) en een aanzienlijk deel van de media gaat er kritiekloos in mee, en dat is een probleem gezien de verslaggeving over de rellen in Amsterdam ook twijfelachtig was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Iets met onder de paraplu van papa Amerika chillen en niet onder die van mama Moskou na de Tweede Wereldoorlog? Maar als je minder afhankelijk van Amerika (of China) wil zijn als EU, moet je daar stappen toe zetten. Best lastig met zoveel verschillende lidstaten en de vrije markteconomie...
Beul van de blindegeleidelijn
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Altijd fijn als je na een bezoek aan de oogarts hoort dat je zicht weer stabiel is gebleven. 

Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
-
-
- dylanwild94
- Donateur
Ik vindt het niet verassend eerlijk gezegd. Amerika is nog veel te conservatief voor een vrouwelijke president, laat staan een zwarte vrouwelijke president.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
- Hainje
Als alles wel eerlijk is verlopen tenminste.
Zie de laatste tijd wel veel berichten van mensen waarvan de status van hun stem nog op niet verwerkt staat, terwijl de uitslag allang bekend is. Van de stemmen die wel verwerkt zijn zouden veel mensen voor de lagere bestuurslagen (weet zo even niet meer welke) op een Democraat hebben gestemd en bij de president op een Republikein. Dat is op zich wel apart. Alsof je in Nederland bij provinciale staten zou stemmen op SP en dan op FVD voor de premier.
Ik ben mij er van bewust dat ik in een bubbel kan zitten, maar het feit dat Donald Trump ook errug stil is op sociale media komt op mij over als een kleuter die heel stil is omdat deze weet dat hij/zij iets doet wat niet mag.
Gelukkig hebben we nog een paar maanden tot de inauguratie, dus wie weet wat er allemaal nog aan het licht komt.
Zie de laatste tijd wel veel berichten van mensen waarvan de status van hun stem nog op niet verwerkt staat, terwijl de uitslag allang bekend is. Van de stemmen die wel verwerkt zijn zouden veel mensen voor de lagere bestuurslagen (weet zo even niet meer welke) op een Democraat hebben gestemd en bij de president op een Republikein. Dat is op zich wel apart. Alsof je in Nederland bij provinciale staten zou stemmen op SP en dan op FVD voor de premier.
Ik ben mij er van bewust dat ik in een bubbel kan zitten, maar het feit dat Donald Trump ook errug stil is op sociale media komt op mij over als een kleuter die heel stil is omdat deze weet dat hij/zij iets doet wat niet mag.
Gelukkig hebben we nog een paar maanden tot de inauguratie, dus wie weet wat er allemaal nog aan het licht komt.
- ODRAIL
-
- OVNL-beheerder
Traditiegetrouw ook dit jaar weer even gekeken of ik wat moet veranderen in mijn zorgverzekering. Overgestapt naar Salland Zorgverzekeringen, daarmee ben ik alsnog wel 90 euro duurder uit over het hele jaar maarja, dat is onvermijdelijk helaas.
- Suus
- Contacteer:
Ik ben net bezig met een bureaucratisch proces bij mijn huidige verzekeraar om iets vergoed te krijgen, dus ga voorlopig niet overstappen. En met een aanstaande enkeloperatie waarvoor ik ook nog een paar dagen hulpmiddelen nodig heb is het eigenlijk ook wel goed zo 

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- trolly
Enkel overbelast door al het gewandel?
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Vandaag een aanbieding van de NS in mijn inbox gekregen: Altijd Voordeel met korting voor de eerste drie maanden op de abonnementsprijs. Als NS kijkt in mijn reishistorie, kunnen ze zien dat dit aanbod volstrekt nutteloos is.
Beul van de blindegeleidelijn
- Suus
- Contacteer:
Dat is een van de mogelijke oorzaken, maar de chirurg gaf aan dat een definitieve oorzaak van mijn klacht achteraf vrijwel nooit valt vast te stellen. Helaas hoor ik bij 50% van de mensen waar de klacht dus niet vanzelf overgaat