Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
waldo79

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Ik kan je niet volgen :?:
Hainje

Bericht door Hainje »

Nou Elon, zeg me dat je vuistdiep in de Republikeinse elite zit, zonder te zeggen dat je vuistdiep in de Republikeinse elite zit. Het is toch bizar dat militaire steun afhangt van hoe de Europese politiek met een app omgaat. :')
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Waarom zou je überhaupt van Amerika afhankelijk willen zijn? Die Vance kletst uit zijn nek. Ik zou de vent niet serieus nemen.
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

waldo79 schreef: ma 11 nov 2024, 07:47 Ik kan je niet volgen :?:
Het gaat erom dat ik bepaalde informatie over ontwikkelingen van de spoorwegen mis doordat X/Twitter enkel te raadplegen is met een X/Twitter-account en ik weiger om een X/Twitter-account aan te maken en het jammer is dat bepaalde Twitteraars hun informatie niet op andere kanalen delen, zoals Mastodon.
-
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Wat een dilemma: een Twitteraccount aanmaken (zo gebeurd en gratis bovendien) of uit eigenwijsheid dat blijven weigeren en maar blijven hopen dat twitteraars speciaal voor die weigeraars uit gaan wijken naar andere platforms.
erjeebee

Bericht door erjeebee »

Ik denk dat NR iets tegen meneer Musk heeft.
Waar ik me wat bij kan voorstellen.
Voor mij was het reden GEEN Tesla aan te schaffen maar een ander merk electriek vehikuul.

Geen Tesla aanschaffen -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen Starlink gebruiken -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.
Geen satellieten de ruimte in sturen -> minder $ in Elonbert Ducks schathuis.

Geen XWitter account aanmaken -> zero impact on Elonbert.
jaja, het is een kwestie van principe... maar principes zonder enige impact die ervoor zorgen dat je niet de informatie krijgt waar je op uit bent...
Pragmatiek over principes zonder impact zou ik zeggen.

Of ophouden met klagen, dat kan natuurlijk ook.
Bemined

Bericht door Bemined »

Als je écht principieel bent gebruik je geen internet, het is praktisch onmogelijk om online te gaan zonder dat er ergens een mensenrechtenschending plaats heeft gevonden in de hele keten van grondstoffen tot IT infrastructuur.
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

TffpaA schreef: ma 11 nov 2024, 08:24 Wat een dilemma: een Twitteraccount aanmaken (zo gebeurd en gratis bovendien) of uit eigenwijsheid dat blijven weigeren en maar blijven hopen dat twitteraars speciaal voor die weigeraars uit gaan wijken naar andere platforms.
Zegt de sporenkaarter die nu ook op BlueSky zit :6
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

(A)

(maar stiekum heb ik nog altijd een account om me in die extreemrechtse echoput te kunnen begeven...)
Hainje

Bericht door Hainje »

waldo79 schreef: ma 11 nov 2024, 07:53 Waarom zou je überhaupt van Amerika afhankelijk willen zijn? Die Vance kletst uit zijn nek. Ik zou de vent niet serieus nemen.
Als Trump overlijdt wordt hij de president. Tenzij de Democraten iets vinden waarop ze Trump nog voor de inauguratie op een zijspoor kunnen zetten. Verkiezingsfraude ofzo. En Vance schijnt veel extremer te zijn dan Trump.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Elon Musk? Die wordt toch door de nieuwe president van de Verenigde Staten gedeporteerd omdat hij niet in de Verenigde Staten geboren is en daar op niet-geheel-legale wijze naar toe is gekomen?
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Wat een potje voetbal allemaal wel niet teweeg kan brengen. De rellen in Amsterdam hebben vandaag een climax bereikt, waarbij klanten een winkelcentrum via de nooduitgang moeten verlaten en ook een tram in brand heeft gestaan: https://www.at5.nl/artikelen/229485/me- ... m-in-brand
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Kan mij niet voorstellen dat het hiermee afgelopen is. De regering probeert nu discriminatie (antisemitisme) te bestrijden met discriminatie (islamofobie) en een aanzienlijk deel van de media gaat er kritiekloos in mee, en dat is een probleem gezien de verslaggeving over de rellen in Amsterdam ook twijfelachtig was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM

Bericht door VIRM »

waldo79 schreef: ma 11 nov 2024, 07:53 Waarom zou je überhaupt van Amerika afhankelijk willen zijn?
Iets met onder de paraplu van papa Amerika chillen en niet onder die van mama Moskou na de Tweede Wereldoorlog? Maar als je minder afhankelijk van Amerika (of China) wil zijn als EU, moet je daar stappen toe zetten. Best lastig met zoveel verschillende lidstaten en de vrije markteconomie...
Beul van de blindegeleidelijn
Milco
OVNL-beheerder
Contacteer:

Bericht door Milco »

Altijd fijn als je na een bezoek aan de oogarts hoort dat je zicht weer stabiel is gebleven. :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands

Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
VIRM

Bericht door VIRM »

:pos:
erjeebee

Bericht door erjeebee »

VIRM schreef: ma 11 nov 2024, 21:24 papa Amerika
Was 't toch bijna Mama Amerika geworden.
Doodzonde dat Orange Supremacist de macht heeft gegrepen.
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Ik vindt het niet verassend eerlijk gezegd. Amerika is nog veel te conservatief voor een vrouwelijke president, laat staan een zwarte vrouwelijke president.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
Hainje

Bericht door Hainje »

Als alles wel eerlijk is verlopen tenminste.

Zie de laatste tijd wel veel berichten van mensen waarvan de status van hun stem nog op niet verwerkt staat, terwijl de uitslag allang bekend is. Van de stemmen die wel verwerkt zijn zouden veel mensen voor de lagere bestuurslagen (weet zo even niet meer welke) op een Democraat hebben gestemd en bij de president op een Republikein. Dat is op zich wel apart. Alsof je in Nederland bij provinciale staten zou stemmen op SP en dan op FVD voor de premier.

Ik ben mij er van bewust dat ik in een bubbel kan zitten, maar het feit dat Donald Trump ook errug stil is op sociale media komt op mij over als een kleuter die heel stil is omdat deze weet dat hij/zij iets doet wat niet mag.

Gelukkig hebben we nog een paar maanden tot de inauguratie, dus wie weet wat er allemaal nog aan het licht komt.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Milco schreef: di 12 nov 2024, 10:02 Altijd fijn als je na een bezoek aan de oogarts hoort dat je zicht weer stabiel is gebleven. :)
Fijn ... om te horen. Zelf ben ik al jaren niet meer bij de oogarts geweest. Het is voor mij niet meer nodig.
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Traditiegetrouw ook dit jaar weer even gekeken of ik wat moet veranderen in mijn zorgverzekering. Overgestapt naar Salland Zorgverzekeringen, daarmee ben ik alsnog wel 90 euro duurder uit over het hele jaar maarja, dat is onvermijdelijk helaas.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik ben net bezig met een bureaucratisch proces bij mijn huidige verzekeraar om iets vergoed te krijgen, dus ga voorlopig niet overstappen. En met een aanstaande enkeloperatie waarvoor ik ook nog een paar dagen hulpmiddelen nodig heb is het eigenlijk ook wel goed zo :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

Enkel overbelast door al het gewandel?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM

Bericht door VIRM »

Vandaag een aanbieding van de NS in mijn inbox gekregen: Altijd Voordeel met korting voor de eerste drie maanden op de abonnementsprijs. Als NS kijkt in mijn reishistorie, kunnen ze zien dat dit aanbod volstrekt nutteloos is.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

trolly schreef: wo 13 nov 2024, 20:38 Enkel overbelast door al het gewandel?
Dat is een van de mogelijke oorzaken, maar de chirurg gaf aan dat een definitieve oorzaak van mijn klacht achteraf vrijwel nooit valt vast te stellen. Helaas hoor ik bij 50% van de mensen waar de klacht dus niet vanzelf overgaat -0-
Plaats reactie