Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

trolly schreef: zo 08 dec 2024, 09:56 Oh, maar umbusco is nog wel groen. Hoe doet ie dat?
Dat is pas 27 december staat er in de kleine lettertjes!
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Z2N schreef:Maar zowel Duitsers als Fransen hebben hogesnelheidstreinen?
Die in Duitsland zijn altijd vertraagd en die in Frankrijk hebben de meest absurde dienstverlening die te verzinnen valt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

trolly schreef: zo 08 dec 2024, 09:56 Het is donatiemaand!!! En iedereen is weer blauw (behalve de roodjassen natuurlijk). Oh, maar umbusco is nog wel groen. Hoe doet ie dat? Razendsnel betalen? Andere vormen van omkoping? Of is hij gewoon nog niet gereset?
De beste manier om groen te blijven is trouwens gewoon onze gezamenlijke praatgroep te ondersteunen, dat kan al voor de prijs van een Frappuccino, een tosti en een flesje water op het station. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
trolly

Bericht door trolly »

Ah, jij bent ook nog groen. Dus toch een buitenlands complot.
webguy schreef: zo 08 dec 2024, 11:08
trolly schreef: zo 08 dec 2024, 09:56 Oh, maar umbusco is nog wel groen. Hoe doet ie dat?
Dat is pas 27 december staat er in de kleine lettertjes!
In de kleine lettertjes lees ik enkel dat er types zijn die het tot 27 december a.s. zonder de zegenrijke boodschappen van onze sponsoren moeten stellen. Niks over jaskleur.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Alleen als je in de jasgroep zit zie je geen advertenties, dat is gelinkt
trolly

Bericht door trolly »

Maar enkel op verzoek, toch? Je hoeft geen groene jas aan, en ook met zo'n jas mag je toch nog steeds die vrolijke bestedingssuggesties blijven zien?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik draag geen groene jas inderdaad, is niet zo’n flatterende kleur. Geld is er wel overgemaakt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

trolly schreef: zo 08 dec 2024, 13:23 Maar enkel op verzoek, toch? Je hoeft geen groene jas aan, en ook met zo'n jas mag je toch nog steeds die vrolijke bestedingssuggesties blijven zien?
Geen zorgen - dat bedrag waarmee jij er jaarlijks voor zorgt dat alle roodjassen eersteklas kunnen blijven reizen zal zich niet in een jaskleur of plots wegvallen van advertenties vertalen.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Wie? (A)
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Je Italiaanse neefje :Y
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

Waarom zie ik op YouTube al diverse vloggers afscheid nemen van de Traxx en de ICR? De Traxx en de ICR blijven toch in de eerste maanden van 2025 nog rijden in de 1100?
-
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Misschien moet je dat aan de vloggers zelf vragen? :)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
VIRM

Bericht door VIRM »

Welkomstvlogs zijn overigens ook leuk. Afgelopen week er twee gezien vanwege de uitbreiding van de luchthaven van Nuuk op Groenland, waardoor daar nu rechtstreekse vluchten vanuit Kopenhagen (en binnenkort ook de VS) kunnen landen. De halve stad was uitgelopen om de eerste landing te zien.
Beul van de blindegeleidelijn
cassie127

Bericht door cassie127 »

Nitein-Repart schreef: ma 09 dec 2024, 09:28 Waarom zie ik op YouTube al diverse vloggers afscheid nemen van de Traxx en de ICR? De Traxx en de ICR blijven toch in de eerste maanden van 2025 nog rijden in de 1100?
Zelfs in de 9500 zitten vanaf de nieuwe dienstregeling planmatig nog 3 omlopen met ICR.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Het heeft even geduurd, maar ik zit nu eindelijk en voor het eerst in een ICNG *O* :')
Gediplomeerd ongeluksmagneet
diederickx

Bericht door diederickx »

VIRM schreef: ma 09 dec 2024, 14:32De halve stad was uitgelopen om de eerste landing te zien.
Jammer dat niet beide inwoners aanwezig waren.
Nitein-Repart

VIRM schreef: ma 09 dec 2024, 14:32 Welkomstvlogs zijn overigens ook leuk. Afgelopen week er twee gezien vanwege de uitbreiding van de luchthaven van Nuuk op Groenland, waardoor daar nu rechtstreekse vluchten vanuit Kopenhagen (en binnenkort ook de VS) kunnen landen. De halve stad was uitgelopen om de eerste landing te zien.
Vaak met nieuwe verbindingen heb je gewoon de tijd om een plan te maken om de verbinding uit te testen, zo heb ik de Intergral-treinstellen tussen Düsseldorf en Wuppertal pas op 27 april 2023 uitgetest, ookal reden ze al een paar jaar op deze verbinding. Bij iets wat uit dienst gaat, is haast geboden.
Ardan schreef: ma 09 dec 2024, 16:18 Het heeft even geduurd, maar ik zit nu eindelijk en voor het eerst in een ICNG *O* :')
Moet nog een keer en de SNG, en de ICNG en de WINK uitproberen, alle drie de treinstellen nog nooit ingezeten. Connexxion Flirt ook nog nooit ingezeten.
-
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

Connexxion Flirt gaat niet meer. :Y (A)
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
ICE11

Bericht door ICE11 »

Bij Müden aan de Moezel is een schip tegen een sluisdeur gebotst. De sluis raakte zwaar beschadigd en moet volgens schatting tot eind maart gestremd blijven. Daardoor zijn nu rond 70 schepen op de rivieren Moezel en Saar "opgesloten":

https://www.swr.de/swraktuell/rheinland ... n-100.html
Julius

Bericht door Julius »

Nitein-Repart schreef: ma 09 dec 2024, 09:28 Waarom zie ik op YouTube al diverse vloggers afscheid nemen van de Traxx en de ICR? De Traxx en de ICR blijven toch in de eerste maanden van 2025 nog rijden in de 1100?
Geen andere OV content tot 15 december ofzo?
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
Nitein-Repart

dylanwild94 schreef: ma 09 dec 2024, 19:52 Connexxion Flirt gaat niet meer. :Y (A)
Valleilijn-Flirt of RS34-Flirt dan.

Nog steeds beetje raar idee dat Keolis nu op de Valleilijn rijdt en dus geen Connexxion meer op de Valleilijn. Zowat alles is zo'n beetje hetzelfde gebleven op de Valleilijn.
-
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Nitein-Repart schreef: ma 09 dec 2024, 20:29
dylanwild94 schreef: ma 09 dec 2024, 19:52 Connexxion Flirt gaat niet meer. :Y (A)
Valleilijn-Flirt of RS34-Flirt dan.
Ik zou je de moeite besparen... op de kleurstelling van het stofje op de stoelen na zijn die dingen volstrekt identiek aan de Keolis-exemplaren op Zwenzwoka (ze komen immers ook uit een optie bij die order zodat Connexxion snel aan nieuwe stellen kon komen)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Nitein-Repart schreef: ma 09 dec 2024, 19:45 Vaak met nieuwe verbindingen heb je gewoon de tijd om een plan te maken om de verbinding uit te testen,
Inderdaad. Zoals de Fyra. :Y

Maar voor vloggers is het een verdienmodel en dus interessant om nieuwe dingen uit te proberen voordat de kijkers er zelf aan toekomen.
VIRM

Bericht door VIRM »

Het is ook leuk als vloggers naar plekken toe gaan waar je anders waarschijnlijk nooit zult komen.
Ardan schreef: ma 09 dec 2024, 16:18 Het heeft even geduurd, maar ik zit nu eindelijk en voor het eerst in een ICNG *O* :')
En hoe vond je de Wesp?
VIRM

Bericht door VIRM »

Het grote zorgverzekeringsreclamecircus is weer begonnen. Heel leuk en aardig, maar ik let altijd op prijs en eventueel of er contracten zijn met mijn zorgaanbieders. Ik blijf aankomend jaar lekker zitten.
Plaats reactie