Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Gelukkig nieuwjaar allen *O*
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
trolly

Bericht door trolly »

Jullie hebben ècht geen leven hoor. Evengoed een heel gelukkig 2025 gewenst allemaal, waarin alle treinen volgens dienstregeling lopen — behalve die waarvoor je eigenlijk nèt een beetje te laat bent.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Hainje

Bericht door Hainje »

trolly schreef: wo 01 jan 2025, 00:20 Jullie hebben ècht geen leven hoor.
Ja zeg, het jaar is nog geen half uur oud. There's no need to call me out that hard.

Rude, trolly. Just rude. -0-
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

Gelukkig nieuwjaar allemaal! En groetjes vanaf het Ledig Erf in Utrecht, waar het gemeentelijk vuurwerkverbod gelukkig goed gevolgd werd. :')
Afbeelding
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Gelukkig nieuwjaar! Ik ben zoals elke jaarwisseling op vakantie in Zuid-Limburg (op een plek waar geen vuurwerkverbod geldt), en qua vuurwerk overtreft het opnieuw de voorgaande jaarwisseling.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
DDietzen

Bericht door DDietzen »

Hainje schreef: wo 01 jan 2025, 00:10 Desalniettemin wil ik in dit eerste bericht op het forum geplaatst in het tweede kwartaal van de 21e eeuw iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen met veel ov plezier!!
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, maar Commendatore was je toch echt twee minuten voor (A)
kliko

Bericht door kliko »

Gelukkig Ov in 2025, vanuit nu nog 2024..... (Suriname) 8-)
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Frohes Neues vanuit Hamburg! Waar de S- en U-Bahn wel gewoon doorrijden, wat een enorme drukte in het centrum zeg!
Gediplomeerd ongeluksmagneet
April064

Bericht door April064 »

Gelukkig nieuwjaar allemaal vanuit Clermont-Ferrand. Qua vuurwerk heb ik hier alleen tussen 23:30 en 00:30 een twintigtal potten de lucht in horen (en zien, zat bij een vriendin die op de 8e woont, dus ik had uitzicht op de halve stad) gaan.
zij/haar/hen/hun
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Gelukkig nieuwjaar! Een hoop geknal en oplichtende wolken, maar door de dichte mist heb ik geen enkele vuurpijl gezien. :')
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

DDietzen schreef: wo 01 jan 2025, 01:25
Hainje schreef: wo 01 jan 2025, 00:10 Desalniettemin wil ik in dit eerste bericht op het forum geplaatst in het tweede kwartaal van de 21e eeuw iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen met veel ov plezier!!
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, maar Commendatore was je toch echt twee minuten voor (A)
Volgens mij heb je dan een beetje verkeerd gekeken, dat was 1 december ;)
Ivan

Bericht door Ivan »

Ook zo!
U alleen een zeer voorspoedig 2025 gewenst!
isadora

Bericht door isadora »

Allerbeste wensen en een gezond 2025 voor iedereen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

Beste wensen iedereen voor 2025 en maak 2025 Great Again!

Overigens net een klacht ingediend bij Arriva vanwege het sluiten van de webshop op 31 december vanwege onderhoud, zonder vooraf aan te kondigen, pas vandaag rond 8:30 ging de webshop weer open. Had Arriva nou geen andere dag kunnen pakken voor het onderhoud dan 31 december? En het niet vooraf aankondigen dat de webshop op 31 december dicht gaat vanwege onderhoud is ook klachtwaardig. Had het tijdig gecommuniceerd.
-
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

:')

Een prettig 2025 iedereen!
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

De beste wensen voor een mooi en zo gezond mogelijk nieuwjaar 🥂🍾
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Gelukkig Nieuwjaar. Moge 2025 een heel mooi jaar worden.
Nitein-Repart schreef: wo 01 jan 2025, 09:06 Had Arriva nou geen andere dag kunnen pakken voor het onderhoud dan 31 december?
Wat was dan een betere dag geweest volgens jou? Het is immers niet zo dat op 31 december nou veel mensen aan reisproducten van Arriva denken.
Overigens ben ik het wel met je eens dat een aankondiging vooraf wel netjes was geweest.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik doe nog even een paar dagen alsof het 2024 is, als jullie het goed vinden. Het jaar was toch al langer dan gebruikelijk (A). Vrijdag heb ik een operatie aan de gebroken enkel. De chirurg gaf tijdens het voorgesprek aan dat ik waarschijnlijk vrij snel daarna mag beginnen met gaan belasten en fysiotherapie, dus hopelijk kan ik vanaf dan het jaar 2025 gaan opbouwen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
DDietzen

Bericht door DDietzen »

Dionysusnu schreef: wo 01 jan 2025, 02:00
DDietzen schreef: wo 01 jan 2025, 01:25
Volgens mij heb je dan een beetje verkeerd gekeken, dat was 1 december ;)
O. Juist. Dan wordt dit maar het jaar van een nieuwe bril voor mij _O-
Hainje

Bericht door Hainje »

Volgens mij kun je je zorgpolis nog aanpassen (niet overstappen!) tot 31 januari. :Y
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Gelukkig nieuwjaar allemaal :pos: ;) .
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

Suus schreef: di 31 dec 2024, 16:49
TomSteyl schreef:Ik ben nu een tijdje al bezig om oude tramlijnen in Nederland in MyMaps in te tekenen, aan de hand van oude plattegronden in Topotijdreis. Best ingewikkeld soms, maar ook zeer opvallend dat er veel straatpatronen amper veranderd zijn in al die jaren. Gisteren de tramlijn Arnhem Schipbrug - Lent ingetekend, op een paar kleine stukjes na gewoon volledig te volgen nog, na meer dan 100 jaar dat die tram niet meer rijdt.
Stedelijke straatpatronen veranderen niet zo snel, maar veel landelijke gebieden in Nederland zijn door de ruilverkavelingen wel behoorlijk omgeploegd. Ik denk dat de omgeving rond Winterswijk de grootste uitzondering is, daar heb je dan ook nog in het heel licht glooiende terrein een mooi coulissenlandschap.
Juist ook in het landelijk gebied valt mij op dat het patroon hetzelfde blijft. Er zijn zelfs trambanen door de jaren heen omgevormd tot reguliere weg. Ben nu bezig geweest met de BSM in het oostelijke deel van de Betuwe en daar is dat ook af en toe gebeurd.
Meltrain schreef: di 31 dec 2024, 16:52 Leuke hobby. Kun je t.z.t. een link delen? :)
Of course!! Ik ga wel even door met buffelen, alvorens ik hem deel. Maar ik wil je in een DM alvast meenemen zeer binnenkort.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

TffpaA schreef: di 31 dec 2024, 22:42
Durashift schreef: di 31 dec 2024, 22:29Een jaar ouder soortgenoot niet meer in R'dam. :X :N

https://nos.nl/artikel/2550240-jongen-1 ... -rotterdam
Dat wordt inderdaad een postume uitreiking.
En wat mij betreft is dit ook de winnaar van de Awards. Vooral de opofferingsgezindheid van zijn moeder roert me tot tranen:

https://nos.nl/artikel/2550285-familie- ... s-vuurwerk
"Jack wás vuurwerk", zegt zijn moeder.
:')
VIRM

Bericht door VIRM »

Gelukkig nieuwjaar! *O*
Beul van de blindegeleidelijn
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

In Gouda gold in mijn straat een vuurwerkverbod, zoals elk jaar, maar toen ik vanmiddag thuis kwam vanuit m'n ouders stonden er de nodige potten en cakes op straat en was er een vuurtje gestookt op het trottoir.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Plaats reactie