Oh, ik snap de scepsis wel. Door de torenhoge huizenprijzen in de randstad loont het, vooral als je een baan hebt waar je makkelijk thuis kunt werken, om wat verder weg te verhuizen. Maar daarnaast moet je als Nederland ook nadenken hoeveel mensen, rijtjeshuizen met tuintjes en bedrijvigheid je uiteindelijk in je land wil hebben (en nee, dat is niet xenofobisch bedoeld). Dat neemt overigens niet weg dat je voor bepaalde regio's wel weer een krimpprobleem hebt.
Een tas vol politiek!
-
Re: Een tas vol politiek!
Beul van de blindegeleidelijn
- ArrivaBas
- Contacteer:
In Karlsruhe heeft de lokale AfD pamfletten in de vorm van een 'deportatieticket' bezorgd bij inwoners met een migratieachtergrond: https://www.nu.nl/verkiezingen-duitslan ... s-afd.html
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Hmmm, geen woorden voor 

-
Geef de AFD gasten die dit verzonnen hebben ook maar een ticket.
Voor de het Israëlische regeringsvliegtuig (zie post van TffpaA 2 pagina's geleden).
Voor de het Israëlische regeringsvliegtuig (zie post van TffpaA 2 pagina's geleden).
- AppleMoose
En over een paar jaar weer "Wir haben es nicht gewußt" janken natuurlijk...
-----------
De Nederlandse politiek is ook weer terug van het reces, dus het dagelijkse moddergooien en dreigen met een kabinetsval is ook weer van start gegaan:
https://www.ad.nl/politiek/ramkoers-met ... ~a5e971f4/

-----------
De Nederlandse politiek is ook weer terug van het reces, dus het dagelijkse moddergooien en dreigen met een kabinetsval is ook weer van start gegaan:
https://www.ad.nl/politiek/ramkoers-met ... ~a5e971f4/
En blandning av sött och salt.
- trolly
Toch heeft onze Geert wel gevoel voor humor, met z'n "redelijke" PVV 

Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- ICE11
Ik ook, want in de zomer zijn wegen, steden/dorpen, winkels, parkeerplaatsen en supermarkten nu al overvol door toeristen (dat is ook de reden waarom ik tijdens schoolvakanties niet meer naar de kust ga) en het is begrijpelijk dat de Zeeuwen nu vrezen deze toestand het hele jaar door te hebben als er het aantaal inwoners in een omvang van Middelburg en Vlissingen nog eens bovenop komt.VIRM schreef: ↑ma 13 jan 2025, 16:32Oh, ik snap de scepsis wel. Door de torenhoge huizenprijzen in de randstad loont het, vooral als je een baan hebt waar je makkelijk thuis kunt werken, om wat verder weg te verhuizen. Maar daarnaast moet je als Nederland ook nadenken hoeveel mensen, rijtjeshuizen met tuintjes en bedrijvigheid je uiteindelijk in je land wil hebben (en nee, dat is niet xenofobisch bedoeld). Dat neemt overigens niet weg dat je voor bepaalde regio's wel weer een krimpprobleem hebt.
-
Ik zie het niet gebeuren 

- Hainje
Er lijkt zowaar een staakt het vuren aan te komen in Gaza. 

♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
- trolly
Heerlijke ironisch.ICE11 schreef: ↑wo 15 jan 2025, 19:55 Ik ook, want in de zomer zijn wegen, steden/dorpen, winkels, parkeerplaatsen en supermarkten nu al overvol door toeristen (dat is ook de reden waarom ik tijdens schoolvakanties niet meer naar de kust ga) en het is begrijpelijk dat de Zeeuwen nu vrezen deze toestand het hele jaar door te hebben als er het aantaal inwoners in een omvang van Middelburg en Vlissingen nog eens bovenop komt.
-
Ja, en dat is gewoon weer een pauze tot de volgende gevechtsronde. Zolang de machthebbers aan beide kanten geen snars geven om het leven van burgers en totaal geen interesse hebben in een permanente oplossing van het conflict, is het gewoon weer afwachten tot de volgende geweldsescalatie.
Laatst gewijzigd door VIRM op do 16 jan 2025, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
De permanente oplossing is een marinierskazerne en een tweede Intercity per uur. Of gaat het hier toch niet meer over het Zeeuwse conflict? 

- trolly
Maakt niet uit, we schieten op alles dat beweegt.
En niet onverwacht heeft Netanyahu een spaak in het wiel gestoken, want vrede is niet in zijn belang.
En niet onverwacht heeft Netanyahu een spaak in het wiel gestoken, want vrede is niet in zijn belang.
- Hainje
Mwa, Hamas is een verzetsorganisatie. Die heeft absoluut belang bij een staakt het vuren (en een vrij Palestina).VIRM schreef: ↑do 16 jan 2025, 07:57Ja, en dat is gewoon weer een pauze tot de volgende gevechtsronde. Zolang de machthebbers aan beide kanten geen snars geven om het leven van burgers en totaal geen interesse hebben in een permanente oplossing van het conflict, is het gewoon weer afwachten tot de volgende geweldsescalatie.
Maar inderdaad, zolang de Zionisten niet verslagen zijn....

- nvdw
- Donateur
Als Hamas een belang had bij een staakt-het-vuren, dan hadden ze die 7 oktober geen moordeskaders moeten sturen. Het doel was om (namens sponsoren als Iran) Israël te provoceren en dat is gelukt. Dat de eigen burgerbevolking daar de ultieme prijs voor betaalt: geen probleem, want dat helpt de zaak alleen maar. Als je het gedoe aanstuurt vanuit een veilige en comfortabele positie in Qatar merk je er als Hamas-leider persoonlijk ook weinig van.
Netanyahu mogen ze er wat mij betreft naast leggen, overigens.
Netanyahu mogen ze er wat mij betreft naast leggen, overigens.
Feed the childrens
-
Niets aan toe te voegen.
-
Hainje schreef: ↑do 16 jan 2025, 17:15Mwa, Hamas is een verzetsorganisatie. Die heeft absoluut belang bij een staakt het vuren (en een vrij Palestina).VIRM schreef: ↑do 16 jan 2025, 07:57Ja, en dat is gewoon weer een pauze tot de volgende gevechtsronde. Zolang de machthebbers aan beide kanten geen snars geven om het leven van burgers en totaal geen interesse hebben in een permanente oplossing van het conflict, is het gewoon weer afwachten tot de volgende geweldsescalatie.
Maar inderdaad, zolang de Zionisten niet verslagen zijn....![]()
En 'de zionisten' zijn ook moeilijk te verslaan. Ja, Hamas heeft een tik toegebracht met guerrillatactieken, zodat waarbij voornamelijk de burgerbevolking aan beide kanten de prijs heeft moeten betalen. Een vredesoplossing lijkt verder weg dan ooit, ook omdat het Israëlisch parlement vorig jaar heeft gestemd tegen een tweestatenoplossing. Dus dit is slechts de zoveelste gevechtspauze. Tenzij leiders van beide kanten doorhebben dat de andere kant niet zomaar weggaat, en dat ze er toch maar eens het beste van moeten gaan maken?
-
Biden verleent op de valreep van z'n presidentschap gratie aan enkele tegenstanders van Trump. Opvallend detail: het gaat op personen die nog niet veroordeeld zijn, sterker nog, ze zijn nog niet eens aangeklaagd. Ze krijgen preventief gratie voor het geval dat Trump ze zou willen aanklagen:
https://nos.nl/artikel/2552556-biden-ve ... ders-trump
https://nos.nl/artikel/2552556-biden-ve ... ders-trump
-
- Donateur
Voor wie nog een beetje twijfels had.

-
un-f**KKKing-believable wat een ....[zelf-censuur]....
En hij gaat er gewoon mee wegkomen, want megarijk.
Maar goed, geen verrassing dat ie zoiets doet.
En precies de reden dat ik GEEN Starlink heb (wat voor mij de beste oplossing qua internet zou zijn) maar skymesh (tragere satelliet internet verbinding) en dat ik geen Tesla rijd maar een ander merk elektriek vehikuul.
En voor mijn zomervakantie naar Mars moet ik nog steeds iets anders bedenken.
En hij gaat er gewoon mee wegkomen, want megarijk.
Maar goed, geen verrassing dat ie zoiets doet.
En precies de reden dat ik GEEN Starlink heb (wat voor mij de beste oplossing qua internet zou zijn) maar skymesh (tragere satelliet internet verbinding) en dat ik geen Tesla rijd maar een ander merk elektriek vehikuul.
En voor mijn zomervakantie naar Mars moet ik nog steeds iets anders bedenken.
-
Terug getrokken uit het klimaatakkoord van Parijs, gratie verleend aan de bestormers van het capitool, hier en daar een noodtoestand, importheffingen, het gaan spannende tijden worden.
- Hainje
En dan zo'n doos Amerika deskundige op radio Veronica die toch een beetje twijfelt of het wel een Hitlergroet was. Echt jonge....
"Facisme erkennen is enger dan facisme zelf" las ik elders vanmiddag als reactie op het gebaar van Musk.

"Facisme erkennen is enger dan facisme zelf" las ik elders vanmiddag als reactie op het gebaar van Musk.
-
Het is Musk om de ophef te doen, dat er over zo'n gebaar wordt gediscussieerd.
-
En dat lukt hem prima zo te zien.
- Suus
- Contacteer:
Volgens de radio heeft Greenpeace zojuist de rechtszaak gewonnen tegen de staat over het kwakkelende stikstofbeleid. Nou, dat wordt feest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.