Volgens een niet nader te noemen persoon inderdaad wel

Volgens een niet nader te noemen persoon inderdaad wel
Dat mag ik toch hopen, anders is er iets flink fout in de waarheid van het universum.8) schreef: ↑di 07 jan 2025, 00:07 4) Hetzelfde als punt 4
Die zie je niet vaak in de trein inderdaad.Vierletterige OV-reiziger schreef: ↑wo 08 jan 2025, 20:30 Ik denk dat zelfs reigers in de spits dit best bijzonder vinden
Kiwi of kiwi?Zuidooster schreef: ↑ Als je via de kiwi de link volgt
het Hoofdlettergebruik klopt Niet helemaal.Nieuwe buschauffeur schreef: ↑ Zo'n beetje dezelfde situatie als in Ridderkerk Slikkerveer waar Lijn 140 na de halte politiebureau Richting Slikkerveer al "140 Zuidplein via Keizerswaard" toont op de bestemmingsdisplay.
Ik tel er drie. Wie biedt meer?dee-bee schreef: ↑zo 12 jan 2025, 14:37 Mit den zug durch Norwegens winter
Beeldbuizen?Ik lees net dat er kleine BYD's vanuit deze concessie naar Zaanstreek-Waterland gaan.
Maar er is in deze concessie toch al een tekort aan (elektrische) buizen? Waarom zou EBS die bussen dan naar een andere regio brengen?
Vind ik hier eigenlijk ook wel op z'n plaatsontrouw aan de drie eenden schreef: ↑wo 15 jan 2025, 13:23 Politiek gezien is Brussel op het moment wel een slachtveld en het ligt in de lijn der verwachting dat de nieuwe federale regering na het afronden van de formatie middels grondwettelijke maatregelen een deel van het bestuur van de stad gaat overnemen, maar dat kan misschien beter in de politieke tas![]()
Fijn, dank, kan ik weer de hele nacht wakker liggen, mezelf afvragende of ik nou een normale of abnormale reiziger ben.fhubi schreef:Heb de nieuwe app. Maar ook de site (die hetzelfde is als de app) niet.
Het is wel een puzzel zeg. De 'normale' reiziger haakt direct af.
downunder schreef: Die bestonden al in 1973. Dus die moeten we misschien in dat andere toppik noemen.
Wat trolly al zegt: 'toppik' - en dan liefst in de variant 'de toppik' of 'deze toppik' is hier al net zo ingeburgerd als de chipkaart, net als de schrijfwijzen 'toppiek', 'toppic', 'toppicque', 'toppiekque' en 'toppieckque'. Allemaal mannelijk - maar voor wie liever 'hen' zegt valt 'hen toppieckque' wat mij betreft ook te billijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten