Nu niet meer: https://archive.is/0L5it

Ik ben heel benieuwd hoe de bus naar Meddo gaat, daar is nu toch ookal HalteRrreisTaxi in vergelijking tot de Belbus die in Achter Drempt zou komen.
Heel fijn, dank!
Iets wat ze de afgelopen jaren nogal eens gedaan hebben inderdaad
Gelijk aan Keolis in Gelderland en Syntus in Utrecht.
Daar heb ik het juist veel minder gezien.
Richting Arnhem, Nijmegen en Utrecht scheelt het ongeveer een kwartier om direct vanuit Zeddam naar Didam te rijden in plaats van naar Doetinchem.
Op de recreatielijnen en de stadsbus rond Woerden na vind ik het in Utrecht qua bezuinigingen wel meevallen. (Buiten de corona bezuinigingen om, maar die zijn landelijk)
Zo kan je het ook uitleggen, maar ik zie het toch eerder als meer vervoer aanbieden dan waar vraag naar is om de concessie binnen te slepen en dan weer afschalen zonder het een kans te geven. Vooral dat laatste is Arriva heel goed in, waarbij de taxibusjes bij voorkeur zo onherkenbaar mogelijk zijn want stel je voor dat je weer moet opschalen.The Greyhound schreef: ↑za 01 feb 2025, 10:16 Met afschalen naar taxibus of belbus is natuurlijk niets mis als de dienstregeling overeind blijft. Dat het het type vervoer aanpassen aan de vraag.
In het DAV gebied had Arriva een prima netwerken met midi en taxibusjes waarmee je overal 1x per uur kon komen tegen het gewone OV tarief en waarbij je alleen ‘s avonds en op zondag wel even moest bellen. Het Ov in de Alblasserwaard is nooit beter geweest dan toen. Waar taxi busjes te klein waren verschenen weer grotere bussen. Van afschalen qua vervoersaanbod is dus nooit sprake geweest. Qbuzz heeft dit netwerk helaas grotendeels om zeep geholpen en waar nog wel iets rijdt moet je altijd bellen.Daniel schreef: ↑za 01 feb 2025, 19:39Zo kan je het ook uitleggen, maar ik zie het toch eerder als meer vervoer aanbieden dan waar vraag naar is om de concessie binnen te slepen en dan weer afschalen zonder het een kans te geven. Vooral dat laatste is Arriva heel goed in, waarbij de taxibusjes bij voorkeur zo onherkenbaar mogelijk zijn want stel je voor dat je weer moet opschalen.The Greyhound schreef: ↑za 01 feb 2025, 10:16 Met afschalen naar taxibus of belbus is natuurlijk niets mis als de dienstregeling overeind blijft. Dat het het type vervoer aanpassen aan de vraag.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten